וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלי: כשטבע, מדע ויופי נפגשים

בשיתוף קאלי

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 12:07

"קאלי" - מותג פרמיום ייחודי פורץ דרך הכולל תוספי מזון ומוצרי בריאות ויופי, אשר פותחו בטכנולוגיה חדשנית

קאלי. יח"צ,
קאלי/יח"צ
קאלי. יח"צ,
קאלי/יח"צ

אנו חיים בעידן שבו מתעוררת יותר מודעות לגבי הבריאות שלנו ולגבי החיבור שבין להרגיש טוב לבין להיראות טוב. אך לא בכל יום אנו נתקלים במותג מקורי, המביא איתו בשורה אמיתית של חדשנות וטכנולוגיה שטרם נראתה עד כה.

הכירו את "קאלי" - מותג פרמיום ייחודי פורץ דרך הכולל תוספי מזון ומוצרי בריאות ויופי, אשר פותחו בטכנולוגיה חדשנית.

קאלי מביאה את טרנד הבריאות והיופי אלינו לישראל, והוקמה בעקבות צורך גדל וגובר בקרב נשים למוצרים מהפכניים המשלבים מדע טבע וטכנולוגיה, כלומר מוצרים באיכות גבוהה ביותר המורכבים מרכיבים טבעיים המעשירים את הגוף ברכיבים התורמים לבריאותו.

החזון מאחורי המותג "קאלי"

אנו בקאלי מאמינים כי כל אישה ראויה להיות יפה ובריאה. לשיטתנו, אין הפרדה בין בריאות ליופי. כשאישה מרגישה טוב, היא בהכרח גם תראה טוב ותרצה לשמר את המראה שלה. אנו כאן כדי לתת מענה לנשים בכל הגילים, את מיטב המוצרים כדי להוביל אותן למטרה זו.

האם המוצרים בטוחים לשימוש ומי עומד מאחורי פיתוחם?

כל המוצרים של "קאלי" פותחו לאחר שנים של מחקר על ידי טובי המומחים הכי מיומנים, אמינים ומקצועיים בתחום. כל המוצרים, ללא יוצא מן הכלל, בטוחים לשימוש ומאושרים על ידי התקנים המחמירים ביותר.

מה ניתן למצוא באתר?

מוצרים מובילים לטיפול בעור, ירידה במשקל, בריאות הגוף ,טיפוח שיער ועוד.

מוצרים בצורת כמוסות לבליעה כמו ה-COLLAGEN- תוסף מזון חדשני המכיל קולגן וחומצה היאלרונית בתוספת ויטמין C - מוצר מעולה לטיפול בעור לנשים בוגרות, אנטיאייג'ינג למיצוק העור שיגרום לך להיראות צעירה כמו שאת עדיין מרגישה מבפנים.

באלאנס (BALANCE): מוצר בפורמולה נוזלית המשפר את ההרגשה שלך ותומך במצבי לחץ וסטרס ועוזר לרומם את מצב הרוח כשהוא ירוד. המוצר מכיל בין היתר רכיבים כמו קליפת עץ קינמון, מיצוי זעפרן, גאבא ותמצית רודיולה, בשילוב ויטמינים ומינרלים כדי לווסת את האיזון בגופינו.

דיי (DAY): תהליך הירידה במשקל מתסכל אתכן? עם כמוסות לבליעה החדשנית DAY מבית קאלי, תהליך ההרזיה יהיה קל יותר - הכמוסות טבעיות לחלוטין ומסייעות לירידה בריאה במשקל.

נייט (NIGHT ): מוצר משלים לנטילה בשעות הערב או הלילה, מסייע גם לשינה ערבה ורגועה, ממריץ את המערכת המטאבולית ובכך עוזר לירידה במשקל מהירה יותר. מונע את חשקי האכילה בלילה שקשה לכולנו להיגמל מהם.

קאלי. יח"צ,
קאלי/יח"צ
קאלי. יח"צ,
קאלי/יח"צ

מוצרים חדשים באתר

דיטוקס (DTOX): פורמולה שפותחה בטכנולוגיה מהפכנית, הארוזה בכמוסות לבליעה ומעניקה תמיכה בניקוי רעלים והצטברות נוזלים. המוצר נותן מענה לאנשים שנקלעו למצבי התמכרות לסוכר או לעישון ויצרו תלות בחומרים מזיקים אלו, ממנה רוצים להשתחרר, מבלי להתמכר לתוסף ולמנוע מחלות העלולות להיווצר כתוצאה מהתמכרויות אלו. מוצר זה מתאים להליך ניקוי רעלים בדומה להליך דיאטה שלמעשה יכול לתרום לירידה איכותית יותר במשקל ותחושה נהדרת של התחדשות. הרכיבים בכמוסות הללו הם טבעיים בלבד, אינם גורמים לתופעות לוואי או רגישויות כלשהן וכוללים בין היתר שן ארי, תמצית שכיזנדרה, תמצית ארטישוק וגדילן מצוי המטפלים בבעיות בריאות. בנוסף המוצר גם תומך בניקוי רעלים מהכבד, משקם ומצפה אותו בשכבת הגנה. הגדילן מעניק שפע של אנרגיה טובה וגם מחזק את המערכת החיסונית ובעל אנטי אוקסידנטים חזקים לניקוי רעלים בגוף.

ריניו (RENEW): הפתרון לבעיות אקנה, עור שמן ואדמומי ופגמי עור. מאחר ועור הפנים הוא חלון הראווה שלנו, חשוב לשמור על טיפוחו ובריאותו. בעת נטילת הקפסולה הייחודית של "ריניו" וספיגת הרכיבים הפעילים לאחר 30 דק', אנזימי העור והקולטנים מושפעים בהדרגה מהפורמולה - שממירה את המולקולה מרכיב הוויטמין C שלמעשה מפחית את מצב הדלקת ומשקם אותה. כתוצאה מכך, מצב העור משתפר, מה שגורם להפחתה באדמומיות ובהיווצרות אקנה ונקבוביות וכן בהפחתת שמנוניות העור וצלקות.

אצלנו באתר תמיד פועלים כדי לחדש לכם ולהביא לכם מוצרים חדשניים שיטיבו עמכם - כבר עכשיו יש מגוון של מוצרים חדשים שהם בפיתוח ואתם מוזמנים להתעדכן ולעקוב.

רוצים להיות הראשונים להתעדכן במה שחדש באתר קאלי? - מוזמנים להרשם לניוזלטר ולקבל עדכונים חדשים למייל.

גולשי האתר של קאלי נהנים יותר

באתר calistore מתחייבים לספק את המוצרים באיכות הכי גבוהה שיש. הגולשים נהנים מחוויית קנייה כיפית, קלה ונגישה. אם כבד לכם קצת בכיס, ניתן לפרוס את התשלום ל-12 תשלומים.

התחרטתם? רוצים להחליף או להחזיר מוצר? אנו כאן בשבילכם, יש לכם עד 14 ימים להחזיר את המוצר שרכשתם ותוכלו לקבל החזר כספי, או לבחור מוצר אחר ממגוון המוצרים המדהימים והאיכותיים שלנו.

המשלוח בחינם, כולל אספקה מהירה ביותר- עד 72 שעות. ואם כל זה לא מספיק - קבלו 20% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם, בטופס המצורף למטה שווה, לא?

אז למה אתם מחכים? קליק קטן, ותפתחו שער לאיכות חיים, בריאות ועולם שלם של קדמה וחדשנות שמחכים לכם באתר שלנו.

לפייסבוק
לאינסטגרם

בשיתוף קאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully