וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גני אירועים בשרון

בשיתוף 10comm

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 13:55

השרון הוא איזור יפהפה. הוא גובל בנחל אלכסנדר בצפון, בנחל הירקון בדרום, בים התיכון במערב ובהרי השומרון במזרח. לפיכך, הוא מכיל עושר של נופים ותוואי קרקע, וניתן למצוא בו המון מקומות יפהפיים לקיים בהם את האירועים החשובים בחיים

גן אירועים. ShutterStock
גן אירועים/ShutterStock

איזור השרון מציע מגוון של גני אירועים בסגנונות שונים, שמתוכם תוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר.

למה צריך לשים לב כשהולכים לראות גן אירועים?

העיצוב והאווירה

בדרך כלל, אנשים בוחרים לערוך אירוע בגן ולא באולם כדי להינות מהאווירה והיופי היחודיים שמציעים אירועים תחת כיפת השמיים. לכן, כשאתם מבקרים בגן שאתם שוקלים לערוך בו את האירוע שלכם, שימו לב לאלמנטים הללו וודאו שהעיצוב והאווירה מוצאים חן בעיניכם ומתכתבים עם הסגנון שאתם שואפים לו.

הצוות

אנשי הצוות צריכים להיות סבלנים, גמישים ונעימים, וגם להבין את ה"ראש" שלכם. אם אתם מרגישים שהם חסרי סבלנות לשאלות או שהם מנסים לדחוף אתכם לכיוונים שאתם לא מעוניינים בהם, כנראה שזה לא המקום בשבילכם. תכנון אירוע עשוי להיות דבר מלחיץ, ואתם רוצים שאנשי הקשר שלכם עם האולם יעזרו בהרגעת הלחץ הזה, ולא יוסיפו לו.

בנוסף, שימו לב לצוות המלצרים: האם הם נראים לכם מקצועיים? נעימים? חייכנים? האם נראה שהם מסורים לעבודתם? הסתכלו גם על היחס שלהם לצוות ההנהלה. אם הם נראים מאויימים או מפוחדים לידם, מדובר בדגל אדום רציני.

האוכל

השלב הבא בביקור בגן האירועים הוא הטעימות. האוכל הוא אלמנט מרכזי ביותר בכל אירוע, וחשוב שתהיו מרוצים ממנו. שימו לב גם לטריות המנות ולצורת ההגשה. זו גם הזדמנות לבחון שוב את צוות המלצרים שיגיש לכם את המנות.

הניקיון

כשאתם מבקרים בגן, כדאי לעשות סיבוב בחדרי השירותים, ואם אפשר גם במטבח, ולבדוק את רמת הניקיון במקום. נסו גם להסתובב ברחבי הגן ולראות שאין פינות מוזנחות, רהיטים שבורים וכדומה. גן מטופח ונקי מראה על צוות אחראי ואיכפתי שיעשה הכל כדי שהאירוע שלכם יהיה מושלם.

גודל האולם

לפני שאתם מגיעים לראות את הגן, עירכו רשימה של המוזמנים שלכם. (כדאי להפחית בין 10 ל-15 אחוז כדי להגיע למספר האמיתי של אורחים שככל הנראה יגיעו לאירוע). שימו לב לגודל הגן וודאו שהוא לא קטן או גדול מדי למספר המוזמנים שלכם. שטח קטן מדי יהיה צפוף ולא יאפשר מקום רב לריקודים, ושטח גדול מדי יגרום לאירוע להיראות דל וחסר חיים.

בשיתוף 10comm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully