וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לשכנע את הילדים לאכול דגים?

בשיתוף שוק הדגים

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 11:10

דגים בריאים ועשירים בערכים תזונתיים רבים. להלן מספר דרכים ורעיונות מקוריים שיעזרו לילד לאהוב דגים

ילד אוכל דג. יח"צ,
ילד אוכל דג/יח"צ

דגים נחשבים למאכל בריא ומומלץ לכלל האוכלוסייה ובתוך כך גם עבור ילדים. הדגים עשירים בחלבון וכוללים מינרלים כמו מגנזיום, אשלגן וסלניום. יש בהם לא מעט ויטמינים ובנוסף הם גם כוללים רכיב הנחשב לחיוני במיוחד ובעל תועלות בריאותיות רבות - אומגה 3 - אשר משפר את יכולות הלמידה ובעל השפעה טובה על בעיות קשב וריכוז.

אז איך לגרום לילדים ליהנות מכל הטוב הזה? הרי רוב הילדים לא יתלהבו לגלות בצלחת שלהם דג. ובכן, החדשות הטובות הן שיש לא מעט דרכים ולא מעט מתכונים, אשר בכוחם לגרום לילדים לאכול דגים.

ב"שוק הדגים" הדגים המקומיים מגיעים ישירות מהספינה והדגים המיובאים מגיעים בתנאים המחמירים האפשריים.

חשיבות הפילוט

הפעולה הראשונה בה מומלץ לנקוט על מנת לגרום לילדים לאכול דגים, היא לוודא שהדגים מפולטים בצורה מקצועית ואיכותי - ללא אדרות, אשר קיומן עלול לגרום לילדים להתרחק מדגים. ב"שוק הדגים" מספקים עבורכם דגים מפולטים בצורה קפדנית, במגוון רחב של חיתוכים לבחירתכם - כך שתוכלו לחסוך לעצמכם לא מעט זמן ועבודה בהליך הכנת הדגים לילדים. בשלב הבא, כדאי לתכנן באיזו צורה אתם רוצים להגיש לילדים את הדגים - האם להכין מהם קציצות, האם ההעדפה היא דווקא לדגים מטוגנים, מבושלים וכיוצא בזה.

מתכונים אשר קולעים לטעמם של ילדים

את מתכוני הדגים המיועדים לילדים, ניתן להכין עם סוגים שונים של דגים כמו לברק, בורי, פורל, סלמון, מוסר או בס, אותם ניתן למצוא ב"שוק הדגים".

• המבורגר דג בתנור - ניתן להכניס ללחמנייה עגולה עם תוספת של ירקות ורטבים.
• נאגטס דגים עם מטבלים שונים, קציצות דגים ברוטב - ניתן להגיש עם פסטה.
• שניצל דג - אין כמעט ילד שלא אוהב שניצל, כך שכל מה שצריך לעשות, זה להחליף את נתחי העוף בנתחי דגים טריים
• מאפינס אישיים עם סלמון

ההמלצה היא לגוון ולנסות בכל פעם מתכון אחר - מה שיעלה את הסיכויים למצוא את אותו מאכל אשר יקלע לטעמם של הילדים.

שניצל דג. יח"צ,
שניצל דג/יח"צ

חשיבות היצירתיות

רוצים שהילדים שלכם יאכלו דגים? מעבר לחשיבות הגבוהה של לנסות מתכונים שונים, כדאי להפעיל יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא ולדוגמא, לשתף את הילדים בהליך הכנת מאכלי הדגים. אפשרות נוספת, היא לשחק בכל מה שקשור לתבלינים. ניתן לנסות ולשים בכל פעם תבלינים שונים, עד ש"עולים" על המתכון האופטימלי.

ההתמדה משתלמת

ניסיתם להגיש דגים במגוון רחב של מתכונים ובכל זאת, הילדים עדיין לא מתלהבים? לא נעים אבל גם לא נורא. חשוב לא להתייאש, לא מעט מחקרים הגיעו למסקנה שכדי שילד ינסה מאכל חדש וילמד גם לאהוב אותו, עליו להיחשף לאותו המאכל, במקרים מסוימים, לא פחות מ-20 פעמים. מכיוון שדגים עשירים במגוון רחב של ערכים בריאותיים, אז שווה להתמיד וכמובן, להמשיך ולהגיש דגים.

כמפעל שמשווק דגים ברמה גבוהה מאוד ישירות לבית הלקוח, העבודה מתבצעת עם טכנולוג מזון ושף החברה, וכן עם המכון לבקרה ואיכות. "אנחנו משווקים דגים טריים בפריסה ארצית רחבה מאוד, וזה מחייב אותנו לעבוד בתקנים המחמירים ביותר", מדגיש רז. "הלקוחות שלנו מקבלים דגים טריים ואיכותיים שעברו את כל האישורים הדרושים, וזו גם הסיבה שהם חוזרים אלינו".

להזמנה מהירה ופרטים נוספים על אפשריות הזמנה של דגים טריים עד הבית

מרכז הזמנות טלפוני 1700-55-70-70

בשיתוף שוק הדגים
  • עוד באותו נושא:
  • דגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully