וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכספות המומלצות ביותר לשנת 2022

בשיתוף METALGURD

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 10:21

לאור המצב הביטחוני המורכב בארץ, עסקים רבים החליטו לשדרג את הכספת בבית העסק שלהם, ולהגביר את רמת אבטחה באמצעות מערכות חכמות של שערים, מצלמות ומערכות אבטחה אלקטרוניות

כספת METALGURD. יח"צ,
כספת METALGURD/יח"צ

אם כן ברור שכספת היא מוצר הכרחי עבור כל בית עסק, אבל איזו כספת היא המתאימה והטובה ביותר עבור העסק שלכם? פנינו למומחה הכספות אורי אליה, מנהל מוצרי אבטחת מידע בחברת ראלטו המייבאת ומשווקת באופן בלעדי כספות מתקדמות ואיכותיות מסוגים שונים של חברת METALGURAD הבינלאומית, המובילה בענף. בין לקוחות של החברה חברות ביטוח, משרדי עו"ד גדולים, רשויות מקומיות ועמותות.

מהי החשיבות של הימצאות כספת מתקדמת בעסק, משרד או חנות?

"לקוח שלנו הוא הבעלים של חברה עם 11 סניפים של חנויות ממכר, והוא היה צריך פתרון בדמות כספת שתהיה גדולה ומרווחת להחזיק פדיון מזומנים וגם שתהיה חסינת אש וכפולת נעילה. במקרה כזה הכרחי לבחור בכספת מתקדמת בעלת טכנולוגיית נעילה מתוחכמת יותר ומאפיינים מתאימים. דוגמה נוספת: משרד עו"ד שחייב לאבטח חוזים כתובים ומסמכים שונים בכספות חסינות אש, ועל כן מחויבים על פי חוק לנעול את כל מסמכי התיעוד שלהם בעותקים הקשיחים בכספת בעלת מנגנון שתי נעילות. דגם מומלץ מאוד עבור בתי עסק או משרד הוא 450D3METALGUARD - כספת במשקל 50 ק"ג חסינה בפני אש למשך שעה, בעלת נפח מאוד גדול, מדף באמצע ואפשרות קיבוע לקיר. מבחינת רמת אבטחה היא מאוד מסובכת לפריצה בזכות מנגנון דאבל לוק המחייב פתיחה באמצעות שני מפתחות ביחד או על ידי מפתח אחד והקשת קוד דיגיטלי. אני ממליץ עליה באופן אישי כי היא כספת קומפקטית יחסית, לא גדולה מדי, כבדה, נוחה לקיבוע ומסובכת לפתיחה. קשה פשוט לקחת אותה ולברוח, וכמעט בלתי אפשרי לפרוץ אותה. הייתי אומר שהיא מתאימה במיוחד למשרדים קטנים בינוניים וגדולים ולחנויות. כספת נוספת ומומלצת מאוד הא כספת מדגם METALGUARD 2042E, שמבחינת עיצוב היא יפה והיא עדיין שייכת לקטגוריית הכספות הקטנות כך שניתן לשים אותה בבית בכל ארון, ובוודאי שבארון במשרד. יכולת ההסתרה שלה גבוהה.

ישנה גם הכספת מדגם E17METALGURD והיא מומלצת מאוד, בעלת מפרט מצוין - גובה: 170 מ"מ, רוחב: 230 מ"מ, עומק: 170 מ"מ, משקל: 3.5 ק"ג, עובי גוף: 1.2 מ"מ; עובי דלת: 2.5 מ", בריחים בקוטר 16 מ"מ, צבע שחור, מערכת נעילה דיגיטלית, 3-8 ספרות, עם מפתח חירום. הסוללות כלולות בערכה, וכן בורגי קיבוע לקיר. כספת נוספת שאמליץ עליה במיוחד עבור אחסון ואבטחה של כסף מזומן, תכשיטים או מסמכים היא כספת קטנה ונוחה מדגם E30 METALGUARD על אף שהיא קטנה, עדיין מדובר בכספת בינונית מרווחת עם מדף באמצע, ומתאימה במיוחד למסמכים, נשק ותכשיטים. היא מגיעה עם אפשרות קיבוע לקיר. כמו כן יש הרבה מאוד אנשים שרוצים לאבטח את המחשבים וזה עולם בפני עצמו, כל החיים שלנו מתנהלים במחשבים כיום והמחשבים מכילים מידע רב שכמובן חשוב לאבטח".

כספת METALGURD. יח"צ,
כספת METALGURD/יח"צ
כספת METALGURD. יח"צ,
כספת METALGURD/יח"צ
כספת METALGURD. יח"צ,
כספת METALGURD/יח"צ

מהם סוגי המנגנונים בכספות המתאימות לבתי עסק?

"המנגנון הפשוט ביותר הוא המנגנון המכני שמצריך מפתח אחד בלבד. כספות אלה הן טובות אבל חשוב להדגיש כי בכלים מכניים ניתן לפרוץ אותן. יש אנשים שמעדיפים רק מנגנון מכני כי הם מפחדים לשכוח את הקוד. אדגיש שזה לא אומר שאפשר לפרוץ אותה מהר יותר, פשוט אין קומבינציה והדרך לפתוח את הכספת היא פחות מסובכת ומתוחכמת. הדרג הבא במנגנוני הנעילה הוא מנגנון משולב, מכני וגם דיגיטלי, בהם אפשר לפתוח ולנעול את הכספת בעזרת מפתח או בעזרת קוד. אחד משני האמצעים. לרוב פורצים ינסו לשחק בקוד הדיגיטלי ולא ינסו לפרוץ את הכספת באופן מכני, מה שבדרך כלל גורר עיכובים והפסקת הניסיונות".

מהו מנגנון הנעילה המתקדם ביותר בכספות שאתם משווקים לבתי עסק כיום?

"המנגנון המתוחכם ביותר הוא מנגנון הD LOCK - דאבל לוק, המציע נעילה בשני מנעולים. שני מפתחות או מפתח אחד וקוד. קוד דיגיטלי לצד מפתח ביטחון מפתח מאסטר וצריך להשתמש בשניים מהם על מנת לפתוח את הכספת. זה המנגנון המתקדם ביותר בכספות בעלות מנגנון נעילה מחוכם כזה. המנגנון הכפול מקשה על פריצה באופן של כמעט 100%. מה שיפה בכספות האלה שיש להן מערכת שהיא סוג של מונה, שיודע מתי נפתחה הכספת, באיזו שעה ולכמה זמן. אפשר לשחזר 100 פעולות אחורנית. זה מספק מידע חשוב מאוד".

מהי הכספת הגדולה ביותר שאתם מציעים ללקוחות?

"METALGUARD LB680 והיא הגדולה ביותר שאנחנו משווקים כרגע. הכספת הזו שוקלת 125 ק"ג, היא חסינה בפני אש למשך שעתיים. הממדים שלה גדולים, 68 ס"מ גובה 50 ס"מ רוחב ו-50 ס"מ עומק. כספת זו מתאימה בעיקר לעסקים גדולים ולחברות גדולות, מועדונים שמחזיקים במקום הרבה מזומן, בתי קפה, פאבים, משרדי עורכי דין גדולים. ישנן גם כספות יצוקות לקיר או לרצפה שהן בהכרח כספות מכניות נפתחות רק עם מפתח ולא בקוד והן מאוד נפוצות. כספת כזו שאני ממליץ עליה היא כספת מצוינת מדגם METALGURD DC 150805. זו כספת שכל גודלה הוא 30 ס"מ רוחב, 21 ס"מ גובה ו-12 ס"מ עומק. היא מגיעה עם יכולת קיבוע לקיר או לרצפה ויכולה להיות מוסתרת בקלות מתחת לאריחים או בתוך קיר. כמובן שיש לה אפשרות קיבוע בבטון. הדגם הזה הוא הנפוץ ביותר מבחינת כספות מקובעות במבנה, לרוב לוקחים אותה למטרת הצפנה או להסתרה של נשק".

איך אפשר לרכוש כספת דרך ראלטו?

"הרכישה אצלנו מתבצעת אונליין דרך האתר שלנו. כמובן שאנחנו מציעים שיחת ייעוץ מקצועית לטובת אפיון והתאמת המוצר לכל לקוח שמעוניין בכך. כמו כן, אם הלקוח רוצה להגיע אלינו, המשרדים שלנו נמצאים בחולון. כיום אין לנו אולם תצוגה אבל אנחנו בתהליכי הקמה של חדר במחלקת אבטחת מידע שבו יוצגו כל הכספות שלנו".

לאתר החברה>>

בשיתוף METALGURD
  • עוד באותו נושא:
  • כספת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully