וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבוא אופנה מטורקיה מעולם לא היה פשוט יותר

בשיתוף hook 26

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 12:40

בעלי חנויות ביגוד קטנות ברחבי הארץ או בעלי חשבון אינסטגרם פעיל עם אלפי עוקבים? מחפשים דרך לפתח את העסק והרווחיות שלכם? דמיינו שכל הסחורה בשווקי האופנה הכי מפוארים בטורקיה נגישים לכם, מבלי לצאת מהעסק או הבית שלכם

hook 26. hook 26,
להיות סיטונאים מבלי לצאת מהבית/hook 26
hook 26. hook 26,
מגוון עצום של בגדים במחירי סיטונאות/hook 26

תכירו את הפלטפורמה הייחודית אשר צברה תאוצה בארץ ובחו"ל ומספקת לכם מוצרים מבתי האופנה הכי גדולים בטורקיה היישר אליכם תוך ימים ספורים, הופכת אתכם לסיטונאים עצמאיים וחוסכת לכם פערי תיווך של עשרות אחוזים.

סיטונאות עד החנות - hook 26

האתר הישראלי hook 26 מאפשר יבוא של מוצרי אופנה בסיטונאות מטורקיה לישראל, של המותגים המובילים בטורקיה. הייחודיות של הפלטפורמה היא בכך שהאתר מאפשר לכל עסק קטן להפוך לסיטונאי מבלי לשלם על כך ביוקר. למעשה, סיטונאי בארץ שקונה סחורה הוא בדיוק כמו המזמינים באתר - נהנים מאותו מחיר כולל מגוון עצום. לצורך ההמחשה, בעל חנות שקונה בסיטונאות בארץ פריט שעולה 100 שקל, יכול לרכוש את אותו הפריט באתר ב-70 שקל.

מי שאחראי על פיתוח וניהול האתר הוא אמיר ראובן אשר עוסק בתחום יבוא אופנה כבר קרוב ל-30 שנה. "עבדתי כסיטונאי בדרום תל אביב 25 שנה," מציין אמיר". "לפני 9 שנים פתחתי את חנות האופנה TWENTY SIX בראשון ובמקביל ניהלתי משרדים בסין אשר נתנו שירות לבעלי עסקים גדולים שהיו מגיעים לשם. עקב הקורונה סין נסגרה, נעצרו כל המשאבים והלוגיסטיקה נהייתה מורכבת. מכאן נולד הרעיון לפתח את הפלטפורמה שבנינו. פיתחנו פלטפורמה קלה מאוד לכל הקהל שמתעסק באופנה. פתחנו משרד בטורקיה ובמקום למכור את הסחורה בישראל, התחלנו למכור ישירות מטורקיה מה שמוביל לחיסכון של עשרות אחוזים לכל הקהל שמתעסק באופנה בארץ".

המשלוח דרך האתר מגיע תוך כ-48 שעות. החברה דואגת לאיסוף, שילוח, פיקוח תשלום ושחרור הסחורה מהמכס - מה שהופך את רכישת המוצרים מטורקיה לתהליך פשוט, זול, נוח ומהיר עבור לקוחות האתר.

hook 26. hook 26,
מבתי האופנה הגדולים בטורקיה היישר אליכם לעסק/hook 26
hook 26. hook 26,
מינימום הזמנה 6 פריטים - מושלם לחנויות ביגוד קטנות/hook 26

קנייה מחו"ל ישירות לחנות: מה הייחודיות של hook 26?

לאתר הישראלי מספר יתרונות בולטים לעומת רכישת ביגוד מחנויות העוסקות בסיטונאות:

- מגוון רחב של בגדי אופנה מהחנויות המובילות בטורקיה
- תחלופה מהירה של מאות מוצרים חדשים כל יום: המשרד הממוקם בטורקיה כולל צוות עובדים שמסתובבים בשווקים ומאתרים את הדגמים הכי טובים, הכי יפים והכי פרקטיים. המוצרים באתר מתחלפים על בסיס כמעט יום יומי, מה שאומר שאת המוצר שהזמנתם היום כבר לא ניתן יהיה למצוא בימים הקרובים.
- רכישה בכמויות קטנות: להבדיל מיבוא בגדי אופנה מסין אשר דורש הזמנה של מינימום 200-300 פריטים, האתר מאפשר גישה גם לבעלי עסקים קטנים, אשר אינם רוצים או יכולים לרכוש כמות פריטים גבוהה, אלא 6 פריטים בלבד מכל צבע. זהו פתרון נפלא לבעלי חנויות קטנות שלא יכלו לייבא בגדים מחו"ל בעבר.
- חיסכון משמעותי בעלויות יבוא: האתר חוסך את כל הלוגיסטיקה המורכבת של טיסות, התעסקות בשווקים בחו"ל, שילוח, שחרור מהנמל ועוד.

לסיכום, עשרות לקוחות ישראלים כבר נהנים מיבוא בגדים מחנויות סיטונאות בטורקיה בכמויות נמוכות ובמחירים זולים, חוסכים את פערי התיווך ונהנים ממבחר ייחודי המתחדש מדי יום.

בין אם אתם אושיות אינסטגרם המעוניינים למכור בגדים בעמוד האישי שלכם, מעצבים צעירים שרוצים להתחיל לקדם את עצמם או בעלי חנויות בגדים קטנות (או גדולות) - הגיע הזמן שגם אתם תשדרגו את העסק שלכם ותקפיצו אותו קדימה.

למידע ופרטים נוספים בקרו בעמוד הפייסבוק של החברה או היכנסו לאתר

בשיתוף hook 26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully