וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת שמירה ואבטחה בפריסה כלל ארצית

בשיתוף ארקס אבטחה

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 13:45

אם יש לכם עסק בפריסה ארצית ואתם צריכים שירותי אבטחה, חשוב שתיעזרו בחברה אחת שתאפשר לכם מערך אבטחה כלל ארצי

מאבטחים אבטחה. ShutterStock
תפקידם העיקרי של שירותי אבטחה באירועים הוא לדאוג לשלומם של המשתתפים/ShutterStock

כשאתם נעזרים בשירותי אבטחה לאירועים שונים באופן תדיר, חשוב שתיקחו חברה שתאפשר לכם לקבל מערך אבטחה מותאם לכל סוג של אירוע על פי הצורך האישי שלכם.

החשיבות של שירותי אבטחה

שירותי אבטחה הכרחיים בכל מקום בו יש התקהלות של אנשים. בכדי לשמור על בטחונם. לוודא שהכניסה למקום תהיה מפוקחת ולא תאפשר גורמים עוינים להפר את הסדר. מאבטחים מודרכים לבצע פעולות שונות כאשר יש פולשים בלתי רצויין ולסלק אותם מהמתחם. ישנם אירועים בהם נדרשת אבטחה על פי החלטת המשטרה ולכן על האירוע להיות ערוך בהתאם.

אירועים המאובטחים בפריסה כלל ארצית

מוסדות חינוך: למוסדות חינוך רבים יש סניפים באזורים השונים בארץ. הם נעזרים בחברת אבטחה אחת שנותנת להם מענה כלל ארצי המאפשר לאבטח את מוסדות הלימוד באמצעות מאבטחים חמושים ומיומנים.

אירועים ציבוריים גדולים: חברות הפקה מארגנות אירועים ציבוריים של אמנים או מופעי ענק בפארקים ברחבי הארץ. חברות אבטחה בפריסה ארצית מאפשרות מענה קבוע לחברות ההפקות בכל אזור שיבחרו בארץ. באירועים מהסוג הזה משולבים מעגלי אבטחה שונים שכוללים גם סדרנים ואבטחה אישית.

אירועי ספורט: משחקי ספורט עם אוהדים משולהבים הם מוקד מועד להפרות סדר. ומחייבים אבטחה הדוקה מהכניסה לאצטדיון ובתוכו. בנוסף למעגל אבטחה פנימי בתוך המגרש המאפשר לשמור גם על הביטחון השחקנים.

אירועים פרטיים: חברות שמיקה בפריסה ארצית מאפשרים לתאם אבטחה לאירועים משפחתיים אירועים פרטיים קטנים וגדולים. אז גם אם אתם גרים באזור המרכז והחתונה שאתם מארגנים בצפון תוכלו לקבל מענה לאבטחה עבור האירוע שלכם.

מה כוללים שירותי האבטחה בפריסה ארצית?

כשאתם בוחרים שירותים של חברת שמירה ואבטחה בפריסה ארצית תוודאו כי הם מאפשרים אבטחה המותאמת לסוג האירוע אותו אתם מארגנים. ישנם חברות הפונות לשוק הפרטי בלבד וכאלו שנותנות שירותים לבעלי עסקים בלבד. כאלו שיתמקדו באבטחת אישים וכאלו שמתמחים באבטחה לאירועים. לכל אירוע יש את האופי הייחודי שלו ולכן תבינו את הצורך שלכם ואז תפנו לחברה המתאימה עבורכם.

תפקידם העיקרי של שירותי אבטחה באירועים הוא לדאוג לשלומם של המשתתפים באירוע ולוודא שכל מי שנמצא במקום מוזמן אליו. האבטחה מאפשרת לאירוע שתוכנן ואורגן מראש להתקיים כסדרו ללא הפרעות או מפגעים.

לפני שמחליטים על סידור האבטחה מבצעים סריקה מקיפה של המקום. מקבלים מידע מלא ממארגני האירוע על אופיו ומספר המשתתפים העתיד להימצא בו. מקבלים רשימות של מוזמנים אם נדרש ומתאימים את מערך האבטחה הנכון. ניתן לאבטח באזורי הכניסה והיציאה בלבד באמצעות מאבטחים שאינם חמושים. או אבטחה כבדה יותר של מאבטחים חמושים בליווי מאבטחים סמויים בתוך האירוע. בנוסף אפשר להוסיף סדרנים שידאגו לנתב את המשתתפים וימנעו הגעה למקומות רגישים. לפני האירוע מתבצעת סריקה של המקום לאיתור מכשולים או חומרי נפץ. כל מנגנון האבטחה מתואם עם מארגני האירוע ומבוצע באמצעות מאבטחים בעלי רישיון.

חברת האבטחה מציידת את המאבטחים בכל הציוד הנדרש - מגנומטרים עבור הכניסות לאיתור מתכות, נשק וחומרים חשודים, מכשירי קשר לתיאום מקסימלי בין כל הגורמים, ביגוד מותאם לסוג האירוע, כלי נשק קרים או חמים על פי הצורך, פתרונות לוגיסטיים ועוד.

בשיתוף ארקס אבטחה
  • עוד באותו נושא:
  • אבטחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully