וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Meat time: סיפור ההצלחה של גלעד שטרן ודוד אליהו

מוגש מטעם מיט טיים

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 9:55

לפני כשלוש וחצי שנים גלעד שטרן ודוד אליהו הקימו את Meat time ("מיט טיים") וחרטו על דגלם להגיש לקהל את התשוקה לבשר בכל מנה שיוצאת מהמטבח שלהם

דוד אליהו וגלעד שטרן. מגיעים לכל חלקי הארץ. עוז אוחיון,
דוד אליהו וגלעד שטרן. מגיעים לכל חלקי הארץ/עוז אוחיון

גלעד שטרן ודוד אליהו חיים ונושמים בשר כבר הרבה מאוד שנים. לפני כשלוש וחצי שנים חברו השניים, הקימו את Meat time ("מיט טיים") וחרטו על דגלם להגיש לקהל את התשוקה לבשר בכל מנה שיוצאת מהמטבח שלהם. הידע הקולינרי של גלעד ודוד מאפשר להציע לקהל הלקוחות חוויות בשרים איכותיות ברמות הגבוהות ביותר בישראל. השניים מציעים שירות מקצועי, עם ניסיון בכל סוגי האירועים ויעניקו אירועים מרגשים עם הרבה טעם טוב. מארוחה זוגית, דרך אירועי חברה ועד לאירועים משפחתיים דוגמת בריתות וחתונות.

ב"מיט טיים" תפגשו תפריט עשיר וטעים; בין המנות הראשונות תוכלו לטעום את הסושי עראייס, סיגר עגל וקרואסון אסאדו. בגזרת המנות העיקריות תיהנו משלל נתחים כמו טומהוק, פילה בקר, נתח קצבים, אסאדו בעישון ועוד מגוון מנות. לקינוח גלעד ודוד יגישו קינוחים בעבודת יד לצד פירות העונה שישאירו הרבה טעם של עוד. על בניית התפריט אחראים השניים, לאחר ניסיון עשיר במטבחים המובילים בירושלים וכל זאת יחד עם הלקוח שמזמין את האירוע.

דוד וגלעד, ספרו על העסק שלכם

"אנחנו כבר שלוש וחצי שנים בתחום עם מיט טיים, כל החיים אהבנו בשר והופקדנו על המנגל ועל המעשנה עוד בגיל צעיר, אם תמיד בחבורות מחפשים את האחד שיתנדב לעשות את ה"על האש", אצלנו לא היה מקום לספק שאנחנו אחראים. ההיכרות בינינו היא משפחתית, אני, גלעד מאורס לאחות של דוד, שהוא אדם של מטבחים. הוא עובד כבר הרבה שנים במטבחי שף בירושלים. אנשים תמיד החמיאו לנו ואמרו לנו לעשות עם זה משהו, ופעם אחת אמרתי לעצמי למה שלא ניקח את זה באמת צעד אחד קדימה? חייגתי לדוד, אמרתי לו את זה, הוא מצידו ניתק לי את הטלפון בפרצוף, אחרי כמה דקות הוא התקשר בחזרה ואמר לי חשבתי על זה, בוא נלך על זה. שנינו אנשים טוטליים מאוד אז כשהחלטנו ללכת על זה סופית אמרנו אחד לשני 'אין דרך חזרה, אנחנו יוצאים לדרך'. אין דבר יותר כיף מלעשות את מה שאתה אוהב, זה מה שרציתי, רצינו לגרום לאנשים לאכול את הבשר שלנו, לראות את הפרצוף הענוג אחרי ביס - אין אושר גדול מזה".

מיטב הנתחים במקום אחד meat time. עוז אוחיון,
מיטב הנתחים במקום אחד meat time/עוז אוחיון
חגיגה של בשרים בכל אירוע. עוז אוחיון,
חגיגה של בשרים בכל אירוע/עוז אוחיון

מה מייחד אתכם משאר המקומות?

"מה שמייחד אותנו מלבד הבשר האיכותי והשירות שהלקוח מקבל זה כל התהליך של הלפני ואחרי, כשהלקוח מתקשר ובונה איתנו תפריט לפי דרישותיו, לפי החיבור האישי שלו עם המנות, אנחנו בונים איתו ביחד תפריט, ובסוף האירוע שהלקוח מבסוט על הדברים ואומר לנו "איך הכנתם את זה?" ואנחנו מסבירים להם, התחושה הטובה שאנחנו מעניקים, שגורמת ללקוחות לחזור שוב ושוב, זה משהו שמייחד אותנו. בנוסף אני יכול לומר שהמחיר שאנחנו גובים הוא מחיר שלא קורע את הכיס כמו הרבה מקומות בארץ. כמו כן אנחנו מגיעים לכל מקום, איפה שירצו לטעום את האוכל שלנו אנחנו נגיע גם לקצה הארץ והכל עם חיוך ומאה אחוז שירותיות".

איך אתם מצליחים להמציא את עצמכם בכל פעם מחדש?

"בראשית התפרצות נגיף הקורונה, אימצנו את נושא המארזים. כמו שאנשים עשו ארוחות בוקר במשלוח, אנו החלטנו להכין מארזי ארוחות צהריים וערב של בשר משובח. לשמחתנו המהלך היה מוצלח והביא עבודה רבה ותשבוחות על טיב הבשרים, צורת ההגשה והעובדה שהם היו מגיעים חמים לבית הלקוח".

ספרו על ארוחת סדנאות בשר?

"הסדנה בנויה מארוחה עשירה הכוללת שש מנות בשר מהמעשנה, גריל וטאבון - דוגמת קאדה סיסקה (מאפה כורדי ממולא בבשר), בורקס טורקי בהכנה יחודית, נתחים דוגמת אסאדו, דנבר קאט, פילה בקר, בריסקט וחזה אווז וקינוחים דוגמת קוקילידה, בראוניז, מייפל, פחזניות ושמרים, וכל זה מול נוף עוצר נשימה של הרי ירושלים. במהלך הסדנה אנו משתפים את הלקוחות בכל שלבי ההכנה, נותנים להם טיפים שישמשו אותם בביתם כשירצו להכין בשרים. וגם לאחר מכן, כשהסדנה מסתיימת, אנו זמינים לשאלות טלפוניות מצד המשתתפים".

בכל הקשור לאירועים פרטיים שמכם הולך לפניכם ואתם פועלים בכל חלקי הארץ. איך יצרתם כזאת הצלחה?

"ההצלחה של מיט טיים מגיעה לאור העובדה שאנו בונים תפריט אישי מול הלקוח. תפריט הכולל מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים, עם סגננונות הגשה מיוחדים ויחודיים. זה מתאים לאירועים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד. מתאים לערבי צוות, הצעות נישואין, ימי הולדת, וחתונות. מיט טיים מתאימים לכל אירוע ובכל מקום".

איך אתם מצליחים לעבוד ערב אחר ערב ברחבי הארץ ולהישאר כאלה נמרצים?

"יש משפט שאומר 'תבחר עבודה שאתה אוהב ולא תצטרך לעבוד יותר אפילו יום בחייך'. המשפט הזה רלוונטי לשנינו ואנו נהנים בכל ערב מחדש לתת שירות מכל הלב והנשמה ולהיות חלק מערבים שמחים וטעימים במיוחד".

איפה אתם רואים את עצמכם בעוד כמה שנים?

"שנינו תמימי דעים לגבי השלב הבא - פתיחת מסעדה אינטימית שתיתן ללקוחות חוויה של בשרים. כמעט בכל אירוע, אנו נשאלים על ידי הלקוחות 'איפה ניתן לאכול את המנות שלכם?', אז אנו מאמינים כי בקרוב נפתח מקום שיספק את כל החוויה המושלמת במקום אחד, אינטימי ומכובד. בטווח של כמה שנים קדימה אנו רואים את עצמנו בעלי רשת מסעדות בשר".

Meat time טלפון לבירורים והזמנות: 052-2600741

לעמוד האינסטגרם>>

מוגש מטעם מיט טיים
  • עוד באותו נושא:
  • בשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully