וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צריכה יומית מהמשקה הזה מתאימה לסובלים מבעיות מפרקים

מוגש מטעם פרידום

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 10:08

תעשיית האלוורה המתפתחת בעולם יכולה לסייע לסובלים מבעיות מפרקים ושחיקת סחוס. המענה הטבעי שהעולם מגלה עכשיו הם משקאות ג'ל האלוורה שיש להם יתרונות רבים וקל לצרוך אותם

פרידום משקה אלוורה. יח"צ,
"יכול לסייע לסובלים מבעיות מפרקים"/יח"צ

אילן, 63 מאשקלון, כבר התרגל לטקס השינה הקבוע שליווה אותו חודשים ארוכים. מדי לילה, לפני שעצם עיניים ונרדם, היה מנסה במשך דקות ארוכות לארגן תנוחה טובה בזווית מיוחדת, כזאת שתאפשר את זה שהברך לא "תשגע אותו" בשנתו, אלא "רק" תכאב באופן סביר שיאפשר לו לנום. הרופא אליו פנה בעקבות הסבל אמר לו ליטול אבקה לטיפול והכין אותו לאופציות מתקדמות של זריקות, אם זה לא יעזור. אחרי חודשיים וחצי, כשאילן לא חש שיפור, שמע על משקה אלוורה מיוחד שאנשים שסבלו מהבעיה שלו ניסו בעבר. "אחרי שבועיים-שלושה כבר חשתי בשיפור ניכר", מספר אילן. "סבלתי משחיקה בברכיים בשל הגיל ועבודתי בתחום האינסטלציה. התקשיתי בכל פעולה כמעט, אפילו לשבת לא יכולתי. נאלצתי לקחת ימי מחלה לעיתים. היום, למעט זווית מיוחדת שאני יושב בה בנהיגה כדי לא לסבול מכאבים, אני חי חיים רגילים. חששתי להגיע למצב שבו לא תהיה ברירה אלא לקיים ניתוח, ואני שמח שהכרתי את האלוורה. כעת אמרו לי להמשיך בנטילת המשקה במינונים נמוכים, כצעד מניעתי. אני מרגיש שקיבלתי את החופש שלי".

כשבעשורים האחרונים החלו לגייס את משאבי הטבע לספק מזור לחולים, המטרה הייתה לסייע לתחומים רחבים ככל הניתן בעולם הבריאות. בשנים האחרונות נחשפנו להתפתחות תעשיות צמחים שונות שהביאו עימן שורה של

פתרונות לאיכות חיים עבור חולים קשים. צמח בולט שסביבו מתפתחת כיום תעשיית ריפוי מסקרנת הוא האלוורה, שמוכר בעיקר כבעל תכונות מרגיעות לעור, אך בשנים האחרונות מתגלות עוד ועוד תכונות תומכות שלו לבעיות בריאותיות נוספות, שישראלים רבים סובלים מהן, בעיות שונות שלכולן מכנה משותף אחד רחב - כאב ברמות שונות, החל מכאב קל וטורדני ועד לכאב בלתי נסבל שמשפיע על איכות החיים והתפקוד.

בעשרות השנים האחרונות התוודעו בזכות מחקרים לאיכויות הרבות של צמח האלוורה, כמו תכונותיו האנטי דלקתיות, והחלו לפתח מוצרים המתבססים על תועלת זו. במהלך המחקרים התגלו יכולותיו לסייע לשורת מקרים של בעיות גופניות המלוות בכאבים עזים המגבילות את חופש התנועה של הסובלים מהן, בעיות הנגרמות ממחלות, דלקות, פציעות או בשל גיל מבוגר. הרשימה ארוכה: פציעות ספורט, פציעות מתאונות, כאבי גב, אוסטאופורוזיס / בריחת סידן, דלקות פרקים / בעיות ראומטולוגיות, דלקת גידים, שחיקת סחוס, כאבי ברכיים, כאבי כתפיים, כאבי מפרקים, פריצות דיסק ובלט דיסק, צליפת שוט, שברים ונקעים, פוסט ניתוחים אורטופדיים, כאבים שמקורם בעבודות פיזיות ממושכות או משקל עודף, ועוד.

מי שלמרבה הצער כבר מכיר את הבעיות הללו מקרוב, יודע שמקרים אלו מטופלים על ידי תרופות (משככים, קורטיזונים, סטרואידים) בעלות תופעות לוואי קשות ומזיקות לאורך זמן. לצד התרופות ישנם טיפולי שיקום יקרים שתעריפם עשוי להגיע לאלפי שקלים בחודש, או אביזרים ביתיים שונים להקלה, שגם עלותם גבוהה מאוד ותועלתם חלקית. ויחד עימם מדובר במציאות מייגעת הכרוכה בביקורים מתמשכים אצל אורטופדים וכירורגים, ולעיתים המלצות לניתוחים בלית ברירה, כשגם אז אף אחד מהפתרונות לא בהכרח מוביל לאיכות חיים טובה.

אנשים שחווים סבל יומיומי של כאבים בגוף ומוגבלות בתנועה נוהגים לפנטז ולייחל לפתרון פשוט שיצמצם להם את ערימות התרופות האגרסיביות, הטיפולים השוחטים שעולים אלפי שקלים, ויביא קץ למציאות המייסרת ומלאת הדמעות שלא רואים את סופה.

מיצוי אלוורה מהעלה - הטבע במלוא עוצמתו

במשבצת הזאת מתברגת תעשיית האלוורה. לצד הג'לים המרגיעים למריחה חיצונית שרובנו מכירים, בשנים האחרונות נכנסו לשוק משקאות ג'ל אלוורה שנמצא שיש ביכולתם לסייע לבעיות הקשורות למפרקים. אחד המוצרים הבולטים בתחום זה הוא פרידום, משקה העשוי מג'ל אלוורה ומאושר על ידי משרד הבריאות בישראל. מדובר במשקה המכיל רכיבים טבעיים כמו ויטמינים, מינרלים וצמחים שיכולים לסייע במישרין או בעקיפין לבעיות שונות בגוף, כמו גמישות וחופש תנועה. מומלץ לצרוך אותו בבעיות מפרקים וגם למצבים כמו שחיקת סחוס אצל מבוגרים. השימוש הוא פשוט ונגיש: שותים בהתאם לכמות המומלצת.

אלוורה נחשב לצמח מיוחד המאגד בתוכו שלל תכונות בריאותיות: אנטי ויראלי, משכך כאבים ואנטי דלקתי, מקור מצוין למינרלים ולויטמינים, מסייע לפעולה יעילה של המעיים ועיכול בריא יותר, משפיע על אוכלוסיית חיידקים במעיים, תורם לעור בריא ויפה יותר, מגביר פעילות של הפיברובלסטים, התאים האחראיים ליצירת קולגן לבניית העצמות, ועוד.

בשנים האחרונות בעקבות המחקרים החלו בייצור משקאות אלוורה כמו פרידום, מוצר טבעי המנצל את מיצוי ג'ל האלוורה לספיגה טובה יותר של כל הרכיבים החיוניים לגוף, המצויים אף הם במשקה. ד"ר פיטר את'רטון רופא וחוקר באוניברסיטת אוקספורד העוסק במחקרים על אלוורה, מסביר את עוצמת יכולת הריפוי: "תארו לעצמכם שאתם חוצים עלה אלוורה לשניים וממצים את הג'ל בעל הסגולות הרפואיות ישירות מהצמח. מוצר הג'ל אלוורה לשתייה קרוב ככל האפשר לדבר האמיתי".

פרידום משקה אלוורה. יח"צ,
פרידום יכול לסייע לבעיות שונות/יח"צ

כל הרכיבים במשקה אחד

ג'ל האלוורה פרידום היה הראשון לקבל את אישור המועצה המדעית הבינלאומית למדעי האלוורה, והוא קרוב ככל האפשר לטבע - במשקה פרידום ג'ל האלוורה זהה בתכונותיו לג'ל הטרי שבתוך העלים. החברה שפיתחה אותו אף רשמה שני פטנטים על ייצורו - הראשון על שיטת הפרדת הג'ל הטהור של האלוורה מהקליפה, והשני על הגדלת אורך חיי המדף של האלוורה ל-4 שנים, לעומת 4 שעות בקטיף ידני ללא שמירה.

משקה ג'ל האלוורה פרידום מכיל ארבעה רכיבים חיוניים: גלוקוזאמין, כונדרואיטין, MSM, ו-ויטמין סי. שמות שאולי לא אומרים הרבה לרוב האנשים, אבל חשובים לאלו שסובלים מבעיות עצמות ומפרקים.

אז מהם אותם רכיבים מועילים שמצויים בפרידום?

MSM - רכיב תזונה חשוב בגוף שמחקרים בעולם הרפואה מצביעים על כך שמחסור שלו גורם לכאבים ושחיקת סחוסים, ושיש לו תועלת בבעיות ודלקות מפרקים, כאבי שרירים ושלד, ובעיות רקמות חיבור. רכיב זה זקוק להתחדשות יומיומית על ידי אספקה חיצונית באמצעות מקורות תזונתיים.

גלוקוזאמין - מולקולת סוכר אמינו המיוצרת בגוף באופן טבעי, חיונית לתפקוד תקין של מפרקים ולחידושם בעקבות פציעות ומחלות כמו שחיקת סחוסים. בצריכה יומית הגלוקוזאמין ממתן ומאט התקדמות דלקת פרקים ונמצא כי לעיתים יכול להפחית צורך בניתוחי גפיים תחתונות. עם השנים הגוף אינו מייצר ממנו מספיק ולכן יש לצרוך אותו.

כונדרואיטין - רכיב טבעי וחשוב לגוף, התורם להאטה ניכרת בקצב התפתחות אוסטאופורוזיס, שיפור תפקוד פרקי הגוף, הפחתה דלקתית וירידה בכאבים. יש לדאוג שבגוף תהיה כמות מספקת ממנו.

ויטמין סי - משפר את הטמעת הכונדרואיטין והגלוקוזאמין ברקמת הסחוס, ויש לו גם תפקיד מכריע בייצוב הקולגן, החלבון המדביק את רקמת החיבור לעצמות.

אסופת המרכיבים המצויה במשקה פרידום, יוצרת שילוב מיוחד.

הדבר "הטיפשי" שזלזלתי בו עזר לי

אז איך זה פועל בעצם? אם להסביר בקצרה - בעיות הכאב הגופניות - בין אם בשל מחלה, דלקת, פציעה או גיל - מתמצות רובן בפגיעה שנוצרת במפרקים ובסחוס המחבר ביניהם. סחוס היא רקמה המשמשת כריפוד נוזלי לעצמות מפרקי הגוף. הסחוס מאפשר לעצמות לנוע בחופשיות ומשמש כבולם זעזועים לתנועות המפרקים. כשהוא פגוע, הריפוד מתדלדל, והעצמות נשחקות בשל החיכוך העז הנוצר ביניהן עם כל תנועה של הגוף. הכאבים שנוצרים כתוצאה מכך הם עזים.

הרכיבים שבמשקה פרידום יכולים לעזור לגוף בעיבוי הסמיכות של הנוזל בין העצמות, ובכך למנוע חיכוך מזיק שיכול גם לכאוב. עם השנים וככל שמתבגרים, או במקרה של פציעה ופגיעה, היכולת של הגוף לייצר סחוס חדש ולשמר את הנוזל סמיך ובריא יורדת. הרכיבים במשקה מכילים את החומרים הטבעיים שטובים לסחוס.

בלהה, בת 76, סבלה מכאבי ברכיים טורדניים יומיומיים כתוצאה משחיקת סחוס. "נהגתי להתעורר פעמים רבות בלילות, עם סבל שגם משככי כאבים לא הועילו לו עד הסוף, כולל קורטיזונים. הרופא המליץ על ניתוח החלפת ברך. ניסיתי לחמוק מהגזירה הזאת. הבת שלי רכשה עבורי את משקה פרידום בעקבות המלצה של חברה שלה. צרכתי אותו וגם מרחתי משחת ג'ל אלוורה של אותה חברה. תוך 3 חודשים חשתי בשיפור ניכר. חזרתי אפילו להתעמל במתנ"ס השכונתי ואני גם מתעמלת מול תוכנית הבוקר בטלוויזיה".

ליוסי, פנסיונר בן 80 פלוס, סיפור דומה: "סבלתי משך תקופה ארוכה מאוד מכאבי ברכיים נוראיים וכאבי פרקים בשורש כף היד שגלשו גם לאצבעות. הייתי כבר לקראת ניתוח החלפת ברך. לא יכולתי לתפקד, שלא לדבר על לעלות או לרדת במדרגות. כשנתקלתי בפוסט שמציע לי פתרון לא פולשני וללא כאבים לקחתי את ההימור. התחלתי לשתות את המשקה ולאורך כחודש וחצי הרגשתי שינוי מדהים התפקוד בידיים חזר, נפיחויות הברכיים ירדו. חזרתי לתפקד רגיל ואפילו לתחביב שלי, טניס. איכות החיים חזרה אליי. עם הפחתת הכאבים אני ממשיך בנטילת מינון נמוך ממשקה האלוורה למניעה, כדי שזה לא יחזור".

דפנה, 33, היא מתעמלת ואתלטית מילדות, שעם השנים החלה לפתח שחיקת סחוסים וכאבים בברכיים. הרופאים אליהם הגיעה ייעצו לה להפסיק במיידי לעסוק בפעילות ספורט אינטנסיבית. "הכאב שלי על כך שאיאלץ לוותר על הספורט היה קשה לי כמו הכאבים הפיזיים שחשתי בעקבות הפגיעה, ולכן אפשר להגיד עליי שניסיתי כל טיפול קונבנציונלי ואלטרנטיבי עליו שמעתי, כולל תרופות ותוספים ומה לא. חברים מעולם הספורט הכירו לי את פרידום. התחלתי לשתות לפי ההנחיות ונהייתה הקלה גדולה. המצב הגופני השתפר מאוד. לא רק שלא ויתרתי על הספורט, כמה חודשים אחרי פתחתי סטודיו לפילאטיס. אני מאוד ערנית לבעיות של תלמידים שלי ואפילו המלצתי כבר על משקה הג'ל לכמה מהם".

פרידום משקה אלוורה. יח"צ,
האם גם אתם תוכלו להגיד ביי ביי לקורטיזונים ומשככי הכאבים?/יח"צ

שדות ירוקים והצלחה במחקרים

משקה פרידום פותח ומיוצר על ידי החברה בארה"ב, שמוצריה נמכרים ב-160 מדינות בעולם. מאז 1978 החברה מפעילה קבוצה של חברות בת בתעשיית האלוורה, בהן חברה שאחראית לגידול וטיפוח של הצמח המרפא. הסיפור של משקה פרידום משתרע על פני שדות בעמק הריו גרנדה שבדרום טקסס וברפובליקה הדומיניקנית שבאיים הקריביים. צוות מקצועי ומיומן של עובדי החברה מטפל בכל שלבי גידול צמח האלוורה, החל מהחממות בהן מטופחים שתילים צעירים, דרך שדות צמחי אלוורה בוגרים, עד לליקוט ידני של העלים בזמן הנכון לקטיף, כאשר העלים בשיאם לאחר צמיחה של 4 שנים. גידולי האלוורה של החברה הינם גידולים אורגניים המתפתחים וגדלים ללא שימוש בדשן כימי ואמצעי הדברה אחרים.

ההשקעה העצומה והאישית מתבטאת במוצרי החברה המכילים 100 אחוז ג'ל טהור של אלוורה טרייה ופעילה, כאשר אל האלוורה מתווספים רכיבים נוספים

שמהם מופקת סדרה רחבה של מוצרי אלוורה איכותיים למגוון שימושים, בהם משקה ג'ל האלוורה, ג'ל אלוורה MSM למריחה, ועוד.

המחקרים על אפקטיביות המוצרים מצביעים, כאמור, על שיפור במצבים בריאותיים ובכאבים. ובנוסף, נאספות עדויות של משתמשים רבים ברחבי העולם שמדווחים על שיפורים ניכרים בדלקות פרקים, בעיות מפציעות, פריצות ובלט דיסק, והאטה במחלות שחיקה.

משקה פרידום, ממוצרי הדגל של החברה האמריקאית, נושא את אישור משרד הבריאות ומשווק בישראל במארז של 3 בקבוקים נוחים לשימוש, עם הנחיות פשוטות לגבי צריכת הכמות המומלצת ליום. קובי, אחד מהלקוחות שהתנסה במוצר מסכם: "אחרי כל כך הרבה ניסיונות ועשרות אלפי שקלים שהוצאתי על טיפולים שלא סייעו לבעיה שלי. התלבטתי כי הייתי סקפטי ולא רציתי לרכוש ולזרוק עוד כסף על משהו שגם ממנו אתאכזב. משהו בכל זאת שכנע אותי שהפעם זה יהיה אחרת. ועובדה - היה שווה לתת לעצמי הזדמנות לספק לי חיים של איכות. הבעיה היחידה שלי עם המוצר היא שלא הכרתי אותו קודם".

מתאוששים מפציעה? סובלים מאוסטאופורוזיס או בעיות מפרקים, גב וברכיים? חיים במציאות של כאבים יומיומיים, החל מכאבים קלים ועד עוצמתיים? לשאלות ומידע נוסף על משקה ג'ל האלוורה פרידום, עם הרכיבים שיכולים לעזור לבעיות שונות, ולמוצרים נוספים המבוססים על אלוורה פעילה שיכולים להיטיב עם מגוון בעיות.

השאירו פרטים בטופס לשיחה עם יועץ מומחה

פרידום משקה אלוורה. יח"צ,
המוצרים המובאים בעמוד זה הם תוספי תזונה. השימוש בהם אינו מיועד להחליף, לשנות או להפסיק טיפול רפואי או לאבחן ולרפא מחלות. התוצאות עשויות להשתנות מאדם לאדם. נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים - יש להיוועץ עם רופא. המידע האמור אינו מהווה ייעוץ רפואי, בכל מקרה של ספק, או אם קיימת בעיה רפואית - יש להיוועץ ברופא לפני השימוש במוצרים/יח"צ
מוגש מטעם פרידום
  • עוד באותו נושא:
  • אלוורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully