וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד המושלם לחופשה: פסח בעמק יזרעאל בכפר נופש מזרע

מטעם כפר נופש מזרע

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 11:59

מסלולי טיולים קרובים, אטרקציות שונות בקיבוץ ואירוח פסטורלי בלב ליבו של עמק יזרעאל. חוויית האירוח בכפר מזרע יכולה להפוך את טיול החג שלכם למיוחד במינו

פסח, חג האביב, מהווה הזדמנות נהדרת לצאת ולטייל ברחבי הארץ, כאשר הכל ירוק ומלבלב לאחר החורף. עמק יזרעאל הוא אחד היעדים המומלצים והאטרקטיביים ביותר מבחינות רבות, שכן הוא פחות צפוף ועמוס בתיירים מאשר אזורים כמו אילת בדרום או הגליל העליון בצפון, וכולל שלל אטרקציות, מקומות מרהיבים לראות ולטייל בהם ומקומות לינה ואירוח מושלמים.

חוויית אירוח בקיבוצים שבאזור יכולה להפוך את הטיול לבלתי נשכח ומיוחד במינו. דוגמה טובה לכך ניתן למצוא בכפר הנופש של קיבוץ מזרע, השוכן בלב העמק.

כפר נופש מזרע. תיירות מזרע,
ממש בלב העמק. כפר נופש מזרע/תיירות מזרע

נופש בקיבוץ ושלל אפשרויות טיול ואטרקציות לחופשה

האפשרות של נופש בקיבוץ, כפי שניתן לחוות בכפר הנופש של קיבוץ מזרע, מהווה הזדמנות ששווה לכל אחד ולכל משפחה להכיר. מדובר באירוח פסטורלי, נוח ומפנק, בלב ליבו של עמק יזרעאל. הקרבה לשדות הירוקים ולטבע המקומי, המדשאות רחבות הידיים המאפשרות לילדים לרוץ ולהשתולל כאוות נפשם, האטרקציות השונות של הקיבוץ עצמו ועוד - כל אלו הופכים את השהייה בכפר הנופש לחוויית אירוח יוצאת דופן - נוחה ומפנקת מצד אחד וקרובה לטבע ולהוויה המקומית מצד שני. ללא ספק חוויה חיובית שגם אתם וגם הילדים לא תשכחו בזמן הקרוב...

יתרון משמעותי נוסף של נופש בקיבוץ מזרע הוא המיקום - הקיבוץ שוכן בלב ליבו של עמק יזרעאל, מרחק של כשעה נסיעה בלבד מהמרכז אך בעולם אחר לחלוטין מזה שרובנו רגילים לחיות בו. מלבד לסביבה הפסטורלית, השקטה והירוקה, שוכן כפר הנופש בסמיכות לאינספור נקודות אטרקטיביות מבחינת טיול ונופש בעמק יזרעאל - הן מסלולי טיולים המתאימים לכל המשפחה והן אטרקציות למיניהן, נקודות תצפית מרהיבות ועוד.

לדוגמה - הר תבור הסמוך כולל מסלול הליכה נעים ונגיש עבור כל המשפחה, ובנסיעה קצרה יחסית ניתן להגיע גם להר ארבל המשקיף על הכנרת. מבחינת נחלים ניתן למצוא לא מעט אפשרויות אטרקטיביות באזור, דוגמת נחל תבור, נחל ציפורי, נחל הקיבוצים, נחל צביה ונחל יצפור. בכל אחד מאלו מסלולי הליכה מסודרים ובעלי גישה נוחה, אשר מתאימים ברובם לכל המשפחה וגם לילדים קטנים.

כפר נופש מזרע. תיירות מזרע,
סביבה שקטה וירוקה/תיירות מזרע

מלבד למסלולי הליכה ונקודות תצפית רבות ומרהיבות הצופות על הכנרת או על רמת הגולן והרי הגליל, ניתן למצוא בעמק גם לא מעט אטרקציות אשר יכולות לעניין את הילדים וההורים גם יחד בחופשת הפסח. למשל - טיולי שטח ממונעים ברכבים מיוחדים, חדר בריחה בקיבוץ ניר דוד ועמק המעיינות, טיסה בכדור פורח בבית השיטה אשר תשאיר את הילדים פעורי פה, פינת יצירה ופעילויות בשם "פינה בעמק" בקיבוץ עצמו ועוד ועוד.

כפר נופש מזרע. תיירות מזרע,
טבע ארץ ישראלי ואטרקציות במרחק נסיעה קצרה מהקיבוץ/תיירות מזרע

כפי שניתן להבין, אזור עמק יזרעאל כולל לא מעט אפשרויות עבור חופשת פסח ועבור משפחות מכל הסוגים וילדים בכל הגילאים. בין אם מעוניינים בשקט מופתי, טבע ארץ ישראלי מרהיב, אטרקציות מלאות אדרנלין או פעילויות נעימות ורגועות יותר - את הכל כולל הכל תמצאו בעמק, ובמרחק נסיעה קצרה מקיבוץ מזרע. היעד המושלם לחופשת הפסח השנה!

מחפשים אירוח בקיבוץ? היכנסו להזמנת לינה במזרע כפר נופש בצפון

מטעם כפר נופש מזרע
  • עוד באותו נושא:
  • מזרע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully