וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק בן הרוש - מתווך שאפשר לסמוך עליו

מטעם איציק בן הרוש

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 14:04

אם חשבתם על רכישת נכס באזור קרית אונו, גני תקווה, רמת גן והסביבה, הכתובת שלכם היא איציק בן הרוש - מתווך המשלב מקצועיות עם אמינות

ישראלים רבים שחיכו לירידת מחירי הנדל"ן בישראל, הבינו ב-2021 שאין טעם לחכות עוד ושאם לא ימהרו לתפוס את רכבת הנדל"ן בהקדם, היא תצא מהתחנה והחלום לנכס יתרחק מהם סופית. משום כך, מחירי הנדל"ן רשמו ב-2021 עלייה שנתית של למעלה מ-10 אחוזים, ונראה כי ב-2022 המגמה אינה צפויה להשתנות.

אולם למרות הנהירה הישראלית לנדל"ן, ישראלים רבים עדיין אינם תופסים את מתווכי הנדל"ן בתור שירות חיוני ומועיל לקידום עסקאות, אלא כגורם שעצם קיומו מעלה את מחיר העסקה. התדמית הזאת נובעת לרוב מהתעסקות עם מתווכים לא מקצועיים, שאינם נוהגים עם הלקוחות שלהם בדרך ישרה ואמינה. עם זאת, ישנם מתווכים יוצאי דופן, אשר עושים שירות טוב ללקוחות שלהם ואף לענף התיווך כולו; אחד מהם, הוא המתווך איציק בן הרוש, המתמחה באזור בקעת אונו ורמת גן .

איציק בן הרוש מתווך. מיכל קושרוב,
"חלק מהערך המוסף שלי עבור קונים, הוא שיש לי המון 'סחורה'"/מיכל קושרוב

התקווה החדשה

איציק בן הרוש (39) הוא מנהל ומשווק נכסים ופרויקטים ברשת רי/מקס. מאז ומתמיד, איציק נדרש לאמינות יוצאת דופן בעבודתו: בעברו עבד כארבע שנים בבנק לאומי כמנהל מערך הדיגיטל, לאחר מכן ניהל את אופרציית אוניות הנוסעים של חברת הספנות קוסטה קרוז בישראל במשך כחמש שנים. בשבע השנים האחרונות, איציק הוא מנהל ומשווק נכסים ופרויקטים ברשת רי/מקס, ומדורג בין העשירייה הראשונה של רי/מקס ישראל (למעלה מ-1,000 מתווכים) במספר העסקאות השנתי; כמו כן, איציק מדורג ראשון בדירוג אתר מדלן לאזור בקעת אונו.

כיצד באה לידי ביטוי אמינות בתור מתווך?

איציק: "עבור מרבית הלקוחות שלי, רכישת הדירה היא העסקה הגדולה ביותר שהם עושים בחייהם. יש להם חששות, דאגות, תקוות, הרבה רגשות שצריך לדעת להכיל ולהבין. כאשר לקוח פונה אלי, אני מבין את הצורך שלו להרגיש שהוא הגיע למקום בטוח ואמין. לקוחות שואלים לא מעט שאלות, ואני מאוד סבלני לכל אדם שפונה אלי. אני רואה את עצמי כאדם שאוהב לתת, גם מבלי לקבל. ההנחה שלי היא שהיקום מתאזן בסופו של דבר. כמו כן, אני נותן לאנשים את המידע המלא על הנכס: אם יש לי לקוח שמתעניין בנכס מסוים שאני יודע שנמצא באזור סואן יחסית, והוא אומר לי שחשוב לו מקום שקט, אני מדגיש את המיקום של הנכס בפניו, כדי שיבין שזה כנראה לא עבורו וממליץ לו נכסים אחרים. בכל אינטראקציה שלי עם לקוח, אני חושב על הרושם שהלקוח יקבל ממני, ושואף לכך שהוא ימליץ עלי לאחרים".

מהי שיטת העבודה שלך?

"אני דוגל בשיווק מסיבי, מקצועי ויעיל לנכסים מהיום הראשון; אני נעזר בחברה חיצונית שמבצעת שיווק וקידום בדיגיטל, מפרסם באתר האינטרנט שלי, פייסבוק, מדלן, יד2, אינסטגרם ועוד. אני מקבל חשיפה גדולה לנכס במהירות ומאתר רוכשים פוטנציאליים בצורה אפקטיבית. בנוסף, אני עובד בשיתוף פעולה עם מתווכים, כדי להביא ללקוחות שלי קונים במהרה; אני תמיד חושב על העסק לטווח ארוך ולא על עסקה".

מה מייחד אותך כמתווך?

"אחד הדברים המייחדים אותי", אומר איציק, "הוא שאני עושה הרבה שיווק פרויקטים של תמ"א 38 והתחדשות עירונית. בשונה מחברות בנייה גדולות, ליזמים קטנים שעושים תמ"א לרוב אין מערך שיווק, ואני מהווה פתרון עבור אותם יזמים העוסקים בתמ"א ופינוי-בינוי. חלק מהערך המוסף שלי עבור קונים, הוא שיש לי המון 'סחורה', קרי אני משווק מספר רב של דירות בבלעדיות, כך שכל לקוח שמחפש נכס באזור קרית אונו, גני תקווה ורמת גן, יהיה לי נכס מתאים עבורו".

איציק בן הרוש מתווך. מיכל קושרוב,
"כאשר לקוח פונה אלי, אני מבין את הצורך שלו להרגיש שהוא הגיע למקום בטוח ואמין"/מיכל קושרוב

מה צפוי מבחינה נדל"נית באזור?

איציק: "אני יליד קרית אונו, גדלתי בה, וכיום אני מנהל חיי משפחה בה. אני מכיר את העיר ואת בקעת אונו היטב; במהלך 15 השנים האחרונות, האזור עשה קפיצת מדרגה משמעותית. למשל, בתחום החינוך, קרית אונו הפכה להיות אחת הערים המציעות את רמת החינוך הגבוהה ביותר בבתי הספר, והמון משפחות מאזור המרכז באות לקרית אונו בזכות החינוך.

כמו כן, העיר כולה מתחדשת בפרויקטים של פינוי-בינוי, ויש לעיר תוכנית מתאר עם תכנון להגדיל משמעותית את מספר התושבים, תוך המרה של הבתים הישנים בעיר לבנייה חדשה. בנוסף, לפני מספר שנים קמה בעיר מכללת קרית אונו המצליחה שתרמה לעליות המחירים, ומתוכננת לעבור לקמפוס חדש בצפון העיר באזור צומת סביון, שם יוקם גם מגרש כדורגל, שכונת מגורים חדשה ועוד. במקום המבנה הקיים של המכללה כיום, יוקם היכל התרבות של העיר. כמו כן, קרית אונו ואור יהודה ירוויחו מאוד מהרכבת הקלה שתיבנה בשנים הקרובות, כאשר הקו הסגול יעבור בקרית אונו ואור יהודה. אם מישהו רוצה להשתקע בעיר בישראל לשנים הקרובות, האזור של קרית אונו וגני תקווה הוא לגמרי מקום מעולה לגדל בו משפחה, וליהנות מעלייה מתמדת ויציבה במחיר הנכס שלו".

ליצירת קשר עם איציק בן הרוש, ניתן להתקשר לטלפון 052-878-8858, או להיכנס לאתר הבית או לעמוד הפייסבוק שלו.

מטעם איציק בן הרוש
  • עוד באותו נושא:
  • תיווך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully