וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאמי מייקאובר": הגיע הזמן שתאהבי את עצמך

מטעם ג'וני פיט

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 16:05

התכנית של ג'וני פיט תעניק לך את הגרסה הטובה והחזקה ביותר של עצמך. יונתן כהן, בעלי JOHNYFIT: "'מאמי מייקאובר' תאפשר לכן להכיר את הגוף שלכן מחדש ולהגיע למטרות שלכן בדרך נכונה ויעילה"

מזל טוב! נולד לך ילד בשעה טובה. תשעה חודשים אינטנסיביים שכללו חוויה עוצמתית ויחד עם זאת מורכבת מאוד - הסתיימו. קיבלת מתנה יקרה לכל חייך, ויחד איתה לילות לבנים שגורמים לעייפות רבה. הציפייה לחזור לסקיני טרם ההיריון בולטת (בממוצע, אישה תעלה בין 11.5-16 קילוגרמים במהלך ההיריון), ההורמונים משתוללים וההתעסקות בעצמך דועכת מרגע לרגע.

לשם כך נולדה תוכנית מאמי מייקאובר מבית JOHNYFIT (ג'וני פיט) שתכליתה לגרום לכך שתזכרי שעכשיו זה בדיוק הזמן שלך לדאוג לעצמך ולהעניק לך מתנה יקרה מפז - אורח חיים בריא, חיזוק פיזי, שחרור נפשי ובעיקר תזכיר לך התוכנית שאישה מאושרת שווה בית מאושר.

יונתן כהן, בעלי johnyfit. יאיר גלזר,
"מזמינים אתכן לחוויה חד פעמית של סדנאות הרזיה". יונתן כהן, בעלי JOHNYFIT/יאיר גלזר

ב-JOHNYFIT סטודיו לאימוני נשים, בנה הצוות המקצועי תכנית מיוחדת עבור נשים שכבר ניסו הכל והתקשו מאוד או לא הצליחו לשמר את ההצלחה, וכן לנשים לאחר לידה. 'מאמי מייקאובר' של JOHNYFIT אורכת חודשיים ותכליתה להשיב לעצמך את האהבה העצמית ולחדד את העוצמות שבך.

התכנית מחולקת לשניים: בחודש הראשון יתקיימו שני מפגשים בכל שבוע, ובחודש השני נעלה לשלושה מפגשים בכל שבוע.

המאמנת שי שעיה, johnyfit. יאיר גלזר,
כל מתאמנת תקבל תכנית אימונים שתותאם במיוחד עבורה. המאמנת שי שעיה/יאיר גלזר

תכנית האימונים בנויה כך שהאימונים יתחילו מהבסיס: עבודה עמוקה על טכניקה ודיוק, ועם הזמן נעלה ברמת הקושי. התכנית כוללת ייעוץ תזונתי לאורך כל הדרך על ידי תזונאית קלינית וכן מעקב הדוק 24/7 של מאמנת התכנית הזמינה עבורכן בכל שאלה.

כל מתאמנת תקבל תכנית אימונים ותזונה שתותאם במיוחד עבורה, הכוללת תפריט מותאם אישית, דף מעקב עם נתוני משקל, היקפים ותכנית אימונים.

המאמנת עדיאל ציון, johnyfit. יאיר גלזר,
מעקב אדוק של המאמנות. המאמנת עדיאל ציון/יאיר גלזר

התכנית יוסדה על ידי בעלי JOHNYFIT, יונתן כהן, מהמאמנים הבולטים והמוערכים בירושלים, בעל רזומה מכובד ומי שהשיל מעליו עשרות קילוגרמים, ותועבר בליווי אישי של צוות מאמנות מוסמכות, מקצועיות ובולטות בענף הכושר.

כמו כן, תתקיים שיחה של הצוות המקצועי אחת לשבוע עם הבנות וזאת כדי לקבל פידבק לשיפור או מאידך לשימור.

יונתן כהן, בעלי JOHNYFIT: "ירושלמיות יקרות, אנו בג'וני פיט, סטודיו משוכלל ומתקדם לנשים בלבד, מזמינים אתכן אלינו לחוויה חד פעמית של סדנאות הרזיה בשם מאמי מייקאובר - שבעצם נולדו כדי לאפשר לכן להכיר את הגוף שלכן מחדש, לשפר את הביצועים שלכן ולהגיע למטרות שלכן בדרך הכי נכונה ויעילה שניתן עם ליווי תזונתי, אימונים, שקילות על ידי הצוות המקצועי והמנוסה ביותר".

מטעם ג'וני פיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully