וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגיף הקורונה שינה את האופן בו אנו נושמים

מוגש מטעם NoVi

עודכן לאחרונה: 27.3.2022 / 12:19

עוד לפני נגיף הקורונה, היה ברור שאיכות האוויר בתוך החלל עלולה להשפיע על בריאות העובדים. מחקר ידוע בהרווארד של יותר מ-3,000 עובדים הראה שחופשת מחלה עלתה ב-53 אחוז בקרב עובדים באזורים מאווררים גרועים

NoVi. NOVI,
NoVi/NOVI

בעוד שדרישות החיסון והמסכות נותרו קו הגנה ראשון נגד קורונה, שיפורי אוורור בבתי ספר ובמקומות עבודה חיוניים לעצירת התפשטות הנגיף.

ככל שאנו מבלים יותר זמן בחללים משותפים, אנו מזהים את הצורך בסוג חדש של בקרת איכות: ויסות אוויר פנימי. אבל עד שהציבור לא יתחיל לדרוש שיגנו עליו בחללים משותפים בהם הוא שוהה אנו נמשיך להתמודד עם התפרצויות של מגיפות ותחלואה עונתית בקרב האוכלוסייה.

בתקופות של צרה, אמון הופך לעתים קרובות יותר חשוב כתכונה מבדלת וכגורם בקנייה. השפעה זו ניכרת גם באופן שבו האירופים הגיבו למגפת COVID-19. בממוצע, יותר משליש אומרים שמטרת המותג חשובה להם כעת יותר ממה שהייתה לפני המשבר. מגמה זו בולטת במיוחד בדרום אירופה, שבה כל צרכן שני מתמקד יותר במטרה של המותג. בכל המדינות, נשים וצרכנים צעירים מגיבים בצורה חזקה יותר למותגים מונעי ערך.

COVID-19 שינה כמעט כל היבט בחיי היומיום שלנו, והוצאות הצרכנים אינן יוצאות דופן, כמעט שניים מכל שלושה אירופאים מחליפים מותגים, קמעונאים או דרכי קניות.

הסיבה החדשה שעולה היא תחושת הביטחון. קונים רבים מעדיפים כיום חנויות צפופות פחות או בעלות תורים קצרים יותר מאחרים. מבין אלו שהחלו להשתמש בטכנולוגיית קופה עצמית במהלך המשבר, חלק גדול אומרים שהם מתכוונים להמשיך להשתמש בה.

נקיטת ותחזוקה של אמצעים כדי לשמור על בטיחות הצרכנים במהלך המגיפה היא קריטית להרגעת הצרכנים. הצרכנים מודאגים מהסיכון להידבקות, והם רוצים ברובם המוחלט לראות את המשך השימוש במסכות, מחסומים, מאמצי חיטוי והתרחקות פיזית בחנויות.

עבור חלק מהעסקים, בנייה מחדש של חווית הלקוח שלהם על ידי הספקת חווית קנייה בטוחה עשויה להביא לתחייה רווחית, ואולי נחוצה מאוד. אומר עופר שכטר, מנכ"ל עופר אנרגיה, איש עסקים ואחד מהמייסדים של NoVi (no viruses zone), עבור חברות אחרות, אין ברירה אלא לשחק את משחק ההמתנה ולקוות שלהם זה לא יקרה.

ולמרות שחלק מהפרטים הטכניים סביב איכות האוויר יכולים להיות מבלבלים, לא צריך להיות מומחה לאוורור כדי להבין אילו אמצעי זהירות נוספים נקט המעסיק שלך כדי לשמור עליך בטוח יותר במהלך המגיפה.

חברת NoVi הישראלית נמנית מבין החברות הבודדות בעולם טיהור חללים משותפים שעברה מבדקי מעבדה מוסמכת ליעילות על נגיף קורונה ומזהמים אחרים והיחידה בישראל שמציע פתרון לחללים משותפים בעלי מערכת מיזוג מרכזית כשהיא מבטיחה 99.9% אוויר טהור בתוך 3 דקות עבודה בלבד.

כחברה שמעסיקה עשרות עובדים בחלל משותף אחד, עם פרוץ המגפה, חיפשנו פתרון שיבטיח לעובדים שהייה ותחושה בטוחה, אומר עופר, לאחר סקירת השווקים, בחינת שיטות של קפסולות והפרדות לא יעילות אחרות, מצאנו את פתרון טיהור האוויר אולם לאחר שבחנו מקרוב את המוצרים המובילים המוצעים בארץ ובחוצה לה לא הצלחנו למצוא אף חברה שיכלה להתחייב לאפקטיביות של המערכת אותה מציעים, רוב המוחלט של החברות לא עשה מבדקים כלל וגם אם עשה היעילות לו במקרה הטוב נמוכה במקרה הפחות טוב אפילו מסכנת את המשתמשים.

אז הוחלט על בניית מערכת טיהור אוויר שתהיה יעילה ובטוחה ותבטיח למשתמשים את מלוא הביטחון. לשם כך, אספנו קבוצה של מהנדסים מבכירי התעשיות בישראל ויחד בתהליך שנמשך מעלה משנתיים הצלחנו להגיע למוצר שאנחנו גאים בו מאוד.

המוצר של מתבסס על מערכות מיזוג מסחרר הקיימות במתקן, הנחת היסוד היא שמערכות המיזוג מספיק אגרסיביות בכושר הכיסוי של החלל הרלוונטי בכל פינה, וזו נסמכת על העובדה שכל החלל מגיע לטמפרטורה הנדרשת.

המוצר של NoVi מבוסס נורות UVC משולבות עם מסנן קרינה ייחודי (פטנט) שמתלבש בקלות בתוך כל מערכת מיזוג קיימת ומספק אוויר נקי ובטוח לנשימה ב-99.9% כבר לאחר 3 דקות.

תהיו הראשונים להוביל את מהפכת האוויר הנקי, תפנו עכשיו ל- NoVi 9402* או באתר

מוגש מטעם NoVi
  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully