וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ששיגע את אמריקה, מפחית הכאבים הייחודי כובש גם את ישראל

מוגש מטעם קאילו

עודכן לאחרונה: 27.3.2022 / 12:16

תרופות וטיפולים מתישים ויקרים לא תמיד מספקים את הפתרון לכאב ממנו אתם סובלים. בעזרת טכנולוגיה חדשנית, קאילו מספק את הפתרון המשתלם והיעיל ביותר עבורכם

קאילו מדבקה נגד כאבים. קאילו,
קאילו מדבקה נגד כאבים/קאילו
קאילו מדבקה נגד כאבים. קאילו,
קאילו מדבקה נגד כאבים/קאילו

אם גם אתם סובלים מכאבים טורדניים אשר מקשים עליכם בפעילויות היום-יום, בוודאי אתם מוצאים את עצמכם מחפשים פתרונות שיביאו לכם מזור מהכאב. הכאבים הם דבר שפוגם משמעותית באיכות החיים ופוגע בתפקוד בעבודה, בבית ועם המשפחה. רבים מכם כבר התייאשו מהתרופות והטיפולים היקרים, ובדיוק לצורך הזה קיימת מדבקת קאילו, פטנט מהפכני שהצליח באופן מסחרר בארצות הברית, אשר כעת משווק ישירות גם ישראל. קאילו מהווה את הפתרון הטבעי והיעיל ביותר בהפחתת כאבים, תוך דקות מהרגע בו החלטתם להשתמש בה, והיא ניתנת לשימוש בכל מקום בו אתם נמצאים וכמעט בכל מקום על הגוף.

מוצר מהפכני לטיפול בכאבים

קאילו הוא פטנט בינלאומי רשום, ללא תופעות לוואי, לשימוש בחלקיקים ננו-מטריים בהקלה משמעותית על תחושת הכאב בכל אזור בגוף. קאילו הוא לוח פלסטיק גמיש המכיל מיליוני ננו-חלקיקים, שהם מעין אנטנות זעירות המסודרות על לוח הפלסטיק. יחד עם לוח הפלסטיק של קאילו, מגיע גם דבק ייעודי, אשר מיועד לשימוש של עד 10 הנחות . לאחר שתניחו את המשטח על האזור הכואב, תחושו מיד את ההקלה ותהנו מהטבה משמעותית בכאבים לאורך כל שעות היום. תוכלו לחזור לשגרה כאשר המשטח עדיין עליכם.

בעזרת החלקיקים שעל המשטח, האותות החשמליים נשלחים דרך העצבים אל המוח, ומפחיתים את הכאבים אותם אתם חשים. בעזרת קאילו תוכלו לחזור וליהנות מאיכות החיים משופרת משמעותית, ללא צורך בשימוש בתרופות או בטיפולים ארוכים ויקרים.

שימוש רב פעמי ללא בלאי

הפיתוח של קאילו כלל אנשי מקצוע רבים ונמשך כחמש שנים. במהלך התקופה אלפי אנשים התנסו בו ורופאים רבים ביצעו עליו בדיקות. המוצר עבר את כל האישורים הדרושים בטרם יצא למכירה פומבית. מאז ההשקה הרשמית ועד היום, השתמשו בקאילו כמיליון וחצי אנשים והוא הוכח מחקרית כיעיל בהקלה על כאבים בשלל אזורים בגוף, אשר לחלקם קשה ולעיתים אף בלתי אפשרי למצוא פתרון אחר.

יתרון בולט נוסף של קאילו, הוא שהמכשיר עצמו מתאים לשימוש רב פעמי ללא בלאי. למעשה, תוכלו להשתמש במשטח של קאילו במשך שנים. גם אם מסיבה כלשהי אתם לא מרוצים מקאילו, תוכלו לקבל החזר כספי מלא במשך 30 יום לאחר הרכישה!

ניתן להשתמש בקאילו בכל מקום בגוף בו אתם חשים כאב, אך היא מומלצת במיוחד בטיפול בכאבים הבאים:

• כאבי גב

• כאבים בכתפיים

• כאבים בברך

• כאבי צוואר

• כאבי ראש ומיגרנות

את משטח קאילו תניחו על המקום הכואב ואת ההקלה תרגישו באופן מיידי במידה והנחתם אותו נכון. עם המגע הראשוני אתם עלולים לחוש תחושת חום קלה או עקצוץ. לפני השימוש, מומלץ כמובן לקרוא את העלון המצורף.

מה תקבלו בחבילה?

• משטח הקאליו - משטח לשימוש רב פעמי
• ערכת דבק חד פעמית
• נרתיק נשיאה רך ונעים - עבור שימוש מחוץ לבית

קאילו: טיפול שהוכח מחקרית

הטיפול באלקטרו תרפיה הוא הטרנד החם היום. שורה של מחקרים שפורסמו העידו כי מדובר בטיפול יעיל, טבעי ולרוב נטול תופעות לוואי לחלוטין, אשר מביא לשיפור בכאבים. במחקר ספציפי שנערך לקאליו, על ידי חברת Clarity Science LLC, ענקית מחקר בינלאומית בהובלת ד"ר ג'פרי גודין, עלו תוצאות נהדרות בשימוש על אנשים עם כאבים קלים, בינוניים וחמורים. על פי המחקר, 71 אחוז מהמשתתפים חוו הקלה בעוצמת הכאב ו-98 אחוזים העידו כי הפחיתו את כמות התרופות אותה הם נוטלים בעקבות השימוש. עוד דיווחו המשתתפים כי לא חשו בתופעות לוואי כלל. לסיכום, אם אתם סובלים מכאבים כרוניים אשר מקשים על איכות חייכם, קאילו הוכחה כפתרון שיסייע לכם.

לאתר

למידע נוסף השאירו פרטים

מוגש מטעם קאילו
  • עוד באותו נושא:
  • כאבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully