וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מעייפות כרונית? אתם חייבים לקרוא את הכתבה הזו

מוגש מטעם גילוורדי

עודכן לאחרונה: 27.3.2022 / 11:56

תקופה זו של השנה מלווה בהמון עשייה ולא מעט אנשים סובלים מעייפות יתר - עוד לא התאוששנו מהכנת תחפושות לילדים ומשלוחי מנות בפורים, מסיבות ואירוח בבית וכבר עלינו להתחיל את ההכנות לניקיונות פסח אשר דורשים המון עבודה והשקעת אנרגיה מרבית

איש עייף. freepik,
איש עייף/freepik

אם גם אתם סובלים מעייפות קיצונית וכבדות ברגליים, מתקשים לפקוח את העיניים בבוקר ולקום מהמיטה, מחזיקים את עצמכם לא להירדם בצהריים בעבודה ומתמוטטים למיטה כבר ב-9 בערב - ככל הנראה גופכם זקוק לחומרי הזנה שיעוררו אותו, אשר אינם מגיעים בכמות מספקת מהמזון שאתם צורכים. בדיוק לשם כך נועד תוסף התזונה ויטאליטי.

מהן הסיבות העיקריות להרגשת תשישות כרונית וחוסר אנרגיה?

היום הראשון של האביב אומנם הגיע באופן רשמי, אך הקור החורפי לא עוזב אותנו עדיין ואיתו עייפות, חוסר אנרגיה וחולשה של הגוף שעבר מחלות חורף ולא ספג מספיק חום מהשמש. הכל אפרורי, חסר חיוניות ואין לכם כוח לקום מהמיטה בבוקר, שלא נדבר על להתחיל ניקיונות לפסח? אתם לא לבד.

על פי מחקרים רבים שנעשו בארץ ובעולם, עייפות מתמשכת וחוסר חיוניות נגרמים ממספר מצבים פיזיים ונפשיים, בין העיקריים בהם ניתן למנות מחסור בשעות שינה, אי חשיפה מספקת לאור השמש, תזונה לקויה, חוסר בתזוזה ותנועה של הגוף, אי שתייה מספקת, התמודדות עם לחץ וסטרס מתמשכים ועוד.

חוסר באנרגיה מביא לדיכאון, מתח ובלבול ופוגע באיכות חייכם, בהספק בעבודה, במערכות היחסים האישיות שלכם, מוטיבציה והנאה כללית. תוסף תזונה ייחודי שצבר תאוצה בשנה האחרונה בישראל הוא התוסף הטבעי ויטלאיטי, אשר הוכחה כמגביר את יכולות הגוף להתמודד עם שלל מצבים הגורמים לעייפות יתר קיצונית.

תארו לכם לקום בבוקר מלאים באנרגיה, בלי להתגלגל דקות ארוכות במיטה ולהכריח את עצמכם להתחיל את היום. בדיוק בשביל למנוע מצבים אלו, נוצר תוסף התזונה מבית גילוורדי.

התוסף הטבעי Vitality מכיל תערובת של מזונות על עשירים בחומרי הזנה צמחיים המסייעים לגוף להתמודד עם לחץ ומועקה, עייפות כרונית, תשישות קיצונית, דלקות חוזרות ונשנות, חוסר אנרגיה וחיוניות ועוד.

התוסף נמצא כיעיל במיוחד לכל מי שרוצה לקבל אנרגיה וחיות, למי שסובל מגוף חלש ועייף וכן לאנשים אחרי טראומה רפואית כגון לידה, הפלה, מחלה וכו'.

אישה עייפה. freepik,
אישה עייפה/freepik

צמחי המרפא המרכיבים את הפורמולה ידועים ומוכרים זמן רב בספרות הרפואית, וביניהם ניתן למנות:

-עלי מורינגה: מדובר במזון על, אשר מחקרים רבים הוכיחו את יעילותו של עץ המורינגה במניעת מחלות, חיזוק המערכת החיסונית באופן טבעי והגנה אנטי בקטריאלית בזכות רכיבים נוגדי חמצון פעילים.
- פירות נוני: פירות נוני מהווים כלי נפוץ בקרב מרפאים עממיים לטיפול, שיקום וחיזוק גוף תשוש לאחר מחלות דלקתיות ומחלות חום. מחקרים עדכניים מצאו כי מיצוי פירות נוני הינו אנטי בקטריאלי, אנטי דלקתי, מפיג כאב, מאזן יתר לחץ דם, מנקה ליחה ומהווה נוגד חמצון איכותי.
- אונה דה גטו: צמח זה ידוע כאנטיביוטיקה של הטבע עקב היותו יעיל מאוד בחיזוק המערכת החיסונית ובהגנה על הגוף מפני מחלות רבות. החומרים הפעילים של הצמח מעלים בצורה ניכרת את ספירת לויקוציטים בדם ומפעילים את כדוריות הדם הלבנות אשר "בולעות" את המזהמים הפולשים למערכת החיסונית.
- עלי שבטבט: הצמח אשר היה נפוץ לשימוש כבר בתקופה של יוון ורומא העתיקות ולו מיוחסות תכונות ריפוי מגוונות כגון טיפול בחוסר מינרלים, חוסר שקט ועצבנות, נשירת שיער ועוד.
- שורש אסטרגלוס: אשר נמצא בשימוש הרפואה הסינית כבר אלפי שנים בזכות שלל יתרונותיו הבריאותיים התורמים למגוון הליכי ריפוי וחיזוק טבעיים, החלמה ומניעת תהליכים דלקתיים וכשלים אוטו-אימוניים של מערכת החיסון.
- שורש ג'ינסנג קוריאני: מקור שם השורש בשפה היוונית "מרפא כל" היות ונחשב לצמח עוצמתי המכיל ריכוז גבוה של רכיבים פעילים בשם ג'ינסנוסידיים.
- אצת ספירולינה: נחשבת מזון על בעקבות תכולה גבוהה של רכיבי תזונה רבים כגון ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן חיוניות, חלבון איכותי ועוד.
- עלי סרפד: הוכח מדעית כמטהר דם, אנטי דלקתי, משקם רקמות ריריות, אנטי אלרגי, מגביר תהליכי עיכול וספיגה, אנטי ראומטי ומגביר עדין של זרימת דם פריפרית.
- זרעי שומר: זרעי שומר ממריצים הפרשה ותנועה של רקמות ריריות ושרירים חלקים, מעודדים הרגעה והרפיה ומטפלים בבעיות עיכול.
- אכינצאה פורפוראה: אכינצאה יעילה נגד זיהום ובמיוחד נגד זיהומים חוזרים, המעידים על התנגדות נמוכה של הגוף.

מה הייחודיות של תוסף ויטאליטי ביחס לתוספי תזונה אחרים בשוק?

בשונה מתוספי תזונה אחרים בשוק, תוסף התזונה Vitality מורכב מ-10 צמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים. שילוב של כל הצמחים ייחודי ועוצמתי, כאשר נטילה יומית של התוסף תזונה מהווה כלי עוצמתי בהשבת תחושת האנרגיה בגוף והגברת תחושת החיות.

הנתונים מראים כי אנשים אשר נטלו את התוסף באופן יום יומי העידו כי נפרדו מעייפות כרונית שליוותה אותם במשך חודשים ואף שנים.

מפתחת מוצרי גילוורדי אחראית לפיתוחם של מספר תוספי תזונה טבעיים איכותיים ומשלבת בין הידע המסורתי שרכשה במשך 13 שנה בזמן שהותה ביפן, לבין מחקר ופיתוח מודרני ומתקדם הבוחן השפעות, שילובים ומינונים של צמחי מרפא יחדיו. היא למדה מגוון שיטות טיפול ברפואה אלטרנטיבית אצל מאסטרים שונים ופיתחה שיטת טיפולים הייחודית לה המשלבת את כל הידע והניסיון שרכשו.

לסיכום, תוסף תזונה ויטאליטי מהווה מקור איכותי של צמחי מרפא, מינרלים וויטמינים אשר יחזירו לכם חיוניות, אנרגיה ומרץ לשגרת חייכם דווקא עכשיו, אחרי חורף ארוך וקר. הקיץ בפתח וההכנות לקראת פסח ידרשו ממכם הרבה אנרגיה ותוסף התזונה ויטאליטי הינו הפתרון המושלם לכל מי שרוצה לחזק את גופו ולהיפרד מעייפות קיצונית ובלתי מוסברת.

לפרטים נוספים בקרו באתר>>

מוגש מטעם גילוורדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully