וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מההריסות באוקראינה לרגע מרגש בפתח תקווה

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 11:43

משפחה יהודית שברחה מאוקראינה, זכתה לחיבוק חם והשלמה של תשמישי הקדושה שאבדו להם בהריסות ביתם, במחווה מחממת לב של החנות "הנקודה היהודית"

הנקודה היהודית. דוד יונה וייס,
הנקודה היהודית/דוד יונה וייס

משפחת קורטניק הגיעה לישראל לאחר שניצלה מפגיעה בדירתם בחרקוב כתוצאה מהפגזה של חיל האוויר הרוסי. המשפחה הגיעה לישראל עם ציוד מינימלי, לאחר שרוב רכושם נקבר בהריסות. אב המשפחה, דימיטרי, העיד שהאובדן הקשה ביותר מבחינתו, היה של תשמישי הקדושה שמלווים אותו כל חייו.

על המשפחה, שהיא שומרת מצוות, שמע דוד יונה וייס מפתח תקווה, בעלי החנות "הנקודה היהודית" לתשמישי קדושה ויודאיקה והוא הזמין אותם לחנות כדי להעניק להם תפילין מהודרות, פמוטים וגביע קידוש לשבת, סידור וטלית עם תוספת יפיפייה של עטרה מסוגננת לטלית וגם הפתעה מיוחדת לילדי המשפחה. בפגישה הנרגשת, הודה דימיטרי בדמעות לדוד יונה על המחווה המרגשת, "אנחנו מרגישים את החיבוק החם מהישראלים ומאושרים להיות בישראל", אמר.

הנקודה היהודית. דוד יונה וייס,
מוצרים מעוצבים ייחודיים לחגים. "הנקודה היהודית"/דוד יונה וייס

זהו רק סיפור מרגש אחד מתוך רבים שחווים בחנות "הנקודה היהודית" של דוד יונה וייס, אליה נוהרים יהודים מכל קצווי עולם וישראלים שחשובה להם חוויית הקניה והאיכות הבלתי מתפשרת של תשמישי הקדושה ופרטי היודאיקה המיוחדים שנמכרים בה. מפמוטים וגביע קידוש לשבת, תפילין, מזוזה סידור וטלית שהם המוצרים הבסיסיים ביותר לקיום מצוות, דרך מגוון גדול של כיפות סרוגות, מוצרים מעוצבים ייחודיים לחגים ועד מתנות מיוחדות לילדים. בקיצור "הנקודה היהודית" מספקת מענה מלא לבית היהודי. בחנות תמצאו תשמישי הקדושה שהם הפריטים שמשמשים למילוי המצוות וגם פרטי יודאיקה מיוחדים שהם למעשה המעטפת של היהדות.

"הנקודה היהודית" שבפתח תקווה משרתת בנאמנות מעל לשלושים שנה, קהל גדול של לקוחות שמגיע אליה מכל קצווי הארץ, להתבונן, להנות ולקנות. משפחת קורטניק זכתה להסתובב בחנות המיוחדת הזו ולהתרשם מהתצוגה המושקעת. ילדי המשפחה: אלכסנדרה המתוקה בת השש ויורי השובב בן הארבע, זכו לבחור לעצמם מתנות. אלכסנדרה בחרה בפאזל ריצפה ענק: "אמא של שבת" ויורי בחר בהגדה מפוארת באיורים צבעוניים מרהיבי עין הממחישה לילדים בשפה קלילה את סיפור ההגדה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הנקודה היהודית. דוד יונה וייס,
מוצרי פרימיום ואומנות. "הנקודה היהודית"/דוד יונה וייס

לא רק אורחים מיוחדים זוכים ליחס חם. כל לקוח של "הנקודה היהודית" מקבל יחס אישי, הסברים והמלצות בהתאם לצרכיו וסגנון חייו. יש גם אפשרות לרכוש את המוצרים בדרך מקוונת באתר ידידותי ומאיר עיניים, אבל: אין כמו ביקור בחנות, שבה זוכים להכיר בליווי צמוד של הבעלים דוד יונה וייס את הפנים היפות של היהדות ולחוות את הקלילות והכיפיות שיש במסורת באווירה ידידותית ומסבירת פנים. כל לקוח מקבל תשומת לב מלאה ומרגיש שהוא היחיד בחנות גם בימים עמוסים.

"חשוב לי להביא מבחר כמה שיותר גדול שפונה לכל הקהלים והאוכלוסיות שהם גם באיכות גבוהה ומחירים שנעים ממחירים העממיים ביותר ועד למחירים גבוהים יותר של מוצרי פרמיום ואומנות. בין היתר כלי כסף טהור וקריסטל שהמחירים שלהם הם בהתאם." מספר יונה וייס, שמוסיף ומסביר: "יש חנויות של יודאיקה ותשמישי קדושה שהן חנויות בוטיק ויש חנויות עממיות. החנות שלנו היא גם וגם. חנות שהיא בעיצוב בוטיק חדש ומודרני עם תצוגה אטרקטיבית ונעימה לעין ומוצרים לכל טעם ולכל כיס. לזה מתווסף המוניטין והניסיון הרב שיש לנו".

כל לקוח מקבל אצלנו יחס אישי והוא יודע בדיוק מה הוא קנה. יש אבא ואמא לכל הפריטים שנמכרים בחנות. בנוסף, אנחנו מפנים את תשומת ליבו של הלקוח להסברים ההלכתיים השונים ומסבירים למי שמעוניין לדעת: מתי ואיך משתמשים בכל דבר. אנחנו יורדים לפרטים הקטנים ביותר בהדרכה ובהתאמה ללקוח. אנחנו גם נותנים שירותים מיוחדים, כמו בדיקת מזוזות ובדיקת תפילין. חשוב לציין גם שהחנות מאוד נגישה עם חניה צמודה לחנות. אנחנו מוכרים תשמישי קדושה ויודאיקה כחול לבן, וגם כאלה שיוצרו בחו"ל, יש מוצרים בעבודת יד ופריטים שהם פרטי אומנות. אנחנו מציעים בחנות את כל מה שבית יהודי צריך, בכל טווח המחירים".

"הנקודה היהודית" מספקת גם מעטפת מלאה לכל החגים שבמהלך השנה עם קערות יפיפיות לליל הסדר, סט מיוחד של כרית להסבה, כיסויים אומנותיים למצות, נרתיק מיוחד לאפיקומן, גביעים ייחודיים לאליהו הנביא ומגוון גדול של כלים מיוחדים נוספים. לחגי תשרי ולשאר ימות השנה, נמכרים מחזורי תפילה בנוסחים שונים המותאמים לכל העדות. ממחזורים מפוארים עם כריכת עור עתיק ועד למחזורים הפשוטים ביותר וכן טליתות שרבים מחדשים בחגי תשרי. קופסאות מעוצבת לאתרוג ואפילו קיטל, שהוא חלוק לבן מיוחד לחג שמחירו ממאה שקלים ומעלה. כך גם לגבי ליתר החגים.

אתם מוזמנים לחוות את החוויה המרגשת של חיבור לשורשים היהודיים, להעשיר של הבית שלכם ואת חווית קיום המצוות: 0523050509.

מוזמנים להגיע: "הנקודה היהודית", רחוב רוטשילד 81 פתח תקווה, בימים א-ה בשעות 10:00-20:00. ימי שישי 10.00-13.00.

להתרשמות ורכישה של מוצרים הנמכרים באתר - לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully