וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל צובאלי: מלווה להגשמת חלומות כלכליים

מוגש מטעם מזל צובאלי

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 11:54

מהי השיטה המנצחת ואיך מגיעים הלקוחות שהיא מלווה להגשמת חלומם הכלכלי?

מזל צובאלי. אילת גולד,
מזל צובאלי/אילת גולד

לאחר 36 שנים בבנק הפועלים, כיועצת השקעות ויועצת פנסיונית ובתפקידי ניהול שונים, עשרות הרצאות וסדנאות ותהליכי ליווי מוצלחים של לקוחות להתנהלות פיננסית ופנסיונית, מזל פיתחה שיטה מנצחת באמצעותה היא מובילה אנשים, משפחות ובעלי עסקים לצמיחה ועצמאות כלכלית.

מזל גדלה בירושלים במשפחה ברוכת ילדים בה המצוקה הכלכלית וההתמודדות עם קשיי הפרנסה גרמו לה להתבגר במהירות ולקחת אחריות על ניהול משק הבית והתקציב המשפחתי כבר בגיל 15. הצורך להתפרנס ולרכוש ידע הניע את מזל לבחור לעבוד בבנק , היא החלה ככתבנית והתקדמה עם השנים בסולם התפקידים עד לתפקידי ניהול בכירים. במסגרת הבנק רכשה ידע וכלים מקצועיים רבים החל מקורסי השקעות וקופות גמל וכלה בתואר שני במנהל עסקים וכלכלה.

הסיפור האישי והמצוקה הכלכלית עימה התמודדה בנערותה הוביל אותה להתמחות בתחום הפיננסי. מזל הבינה מניסיון חייה שחשוב לתכנן את העתיד מבעוד מועד כדי לייצר ביטחון כלכלי , לכן התמחתה בייעוץ פנסיוני והכנה לפרישה במטרה לסייע לאחרים לבנות את עתידם ורווחתם הכלכלית.

עם צאתה לדרך עצמאית לפני 6 שנים, החלה להרצות על שוק ההון באוניברסיטה העממית, האוניברסיטה הפתוחה ובקורסים במסגרת המתנסים, לימדה חינוך פיננסי בתיכונים ולוותה משפחות ובעלי עסקים להתנהלות כלכלית נכונה בשילוב NLP ודמיון מודרך. השילוב בין ייעוץ וליווי פיננסי וכלים מעולמות NLP מסייעים לשחרר אמונות מגבילות והתוצאות מאפשרות להם להשיג את מטרותיהם בקלות ולהגיע לשקט נפשי וביטחון כלכלי.

בסגר הראשון, כשכל התוכניות להתפתחות עסקית נעצרו, הגשימה מזל את חלומה והקימה את המרכז לתודעה פיננסית.

הרעיון נבט כאשר מזל אבחנה את הצורך והרצון של הלקוחות לקבל מעטפת של שירותים מקצועיים בתחום הפיננסי ופעלה לגיבוש קבוצה של אנשי מקצוע , עמיתים ומרצים בתחומים מגוונים: רואי חשבון, עורכי דין, סוכני ביטוח, יועצי קריירה, יועצי מס, יועצי משכנתאות והשקעות בתחומי הנדל"ן, הפיננסים וקרנות ההון והפנסיה.

הביקוש שעלה מהשטח הוביל להקמת המרכז לתודעה פיננסית שנותן ידע וכלים לעצמאות כלכלית לקהל הרחב ולבעלי עסקים.

בזמן הסגר השני נוצר צורך וזמינות של אנשים להרצאות מקצועיות מקוונות על התנהלות פיננסית ופנסיונית שנבעו מדאגה לעתיד הכלכלי בתקופה של חוסר וודאות. מזל הפיקה מיזם של הרצאות מקצועיות ומקוונות אחת לשבוע לקהל הרחב, שזכתה להצלחה ולנוכחות של קהל נרחב.

הידע של מזל מעולמות הבנקאות, שוק ההון והפנסיה נרחב ומאפשר לה לראות את התמונה הכלכלית הרחבה באמצעותה היא מובילה את הלקוחות לייעוץ המותאם לצרכיהם בהתאמה יחד עם יועצים נוספים שמצוותים לתהליך הליווי לפי הצורך

הלקוחות שפונים למרכז מגיעים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא תשלום ובהתאם לצרכים שעולים בשיחה מותאם להם סוג השירות או מעטפת השירותים המבוקשת.

לינק לאתר

מזל פיתחה שיטה למתן ייעוץ מדויק ומותאם אישית לכל לקוח. שיטת המ"מים - מדייקים באבחון למקסום התוצאות.

המ' הראשון - מקשיבים לכל מה שנאמר כולל השאיפות לעתיד במטרה להתאים את הפתרון האידאלי.

המ' השני - מבינים את קשת צרכיו של הלקוח על כל היבטיהם והשלכותיהם.

המ' השלישי - מתאימים לו את הייעוץ שהוא צריך, מעטפת של ליווי וטיפול עם יעדים מדידים.

האתגר הבא הוא הקמת מועדון עסקים שייתן מענה לאתגרים של בעלי עסקים בהתמודדויות השונות כולל אסטרטגיה עסקית, הלוואות ועוד.

המוטו של מזל: "לכל אדם ועסק יש את היכולת לגדול ולצמוח ולהגיע לעצמאות כלכלית . אנו פה בשביל לספק את הידע והכלים כדי להגשים חלומות ולחיות ברווחה כלכלית".

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות עם מזל (לזמן מוגבל) לחצו כאן

מוגש מטעם מזל צובאלי
  • עוד באותו נושא:
  • כלכלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully