וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לשמור על הסביבה ולהתלבש בסטייל במחירים אטרקטיביים

מוגש מטעם The Mely Shop

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 16:09

אופנה יד 2 זה לא דבר חדש. בגדים שנלבשו רק פעם אחת או בגד עם פגם קטן שלא רואים מייצרים לצרכניות חכמות הזדמנות להתלבש בסטייל יוצא דופן ועדיין להשאיר כסף לשכר הדירה

Mely Shop. ג'וליה גידלינסקי,
Mely Shop/ג'וליה גידלינסקי

מותגי על כמו ראלף לורן, לואי ויטון וגוצ'י מאבדים הכי הרבה מערכם בשנייה שהם יוצאים מהחנות ולך את ההזמנות ללבוש איכות על במחירים שפויים מאוד. כשאת קונה יד 2 את לא מקבלת רק מחיר טוב - התרומה לסביבה היא אדירה.

מחקרים מראים שרק אחוז אחד ממה שרשתות השיווק מייצרות נלבש בסוף על ידי צרכני קצה, וכל תרומה בתחום הזה חוסכת אלפי ליטרים של מים, אנרגיה ומשאבים נוספים.

איך הכל התחיל

שותפות טובה יכולה להיוולד מהרבה סיבות. ג'וליה גידלינסקי, מנהלת תחום האופנה ב- The Mely Shop, נולדה וגדלה בפריז, ומאז ומעולם התלהבה מתחום האופנה. התשוקה שלה הביאה אותה ֿלעבוד בפריז כעורכת וכיועצת אופנה ואחרי יותר מעשור בתחום היא הבינה שהלב שלה בישראל. לאחר שהתמקמה בתל אביב הבינה שיש פער עצום בין שוק האופנה הישראלי למה שמקובל היום באירופה.

סנדרה גבאי, מייסדת שותפה של ה-Mely Shop. יותר מ-20 שנה בתעשיית הטקסטיל בפריז, גרמו לה לא להפסיק לחשוב לחשוב על רשתות הייצור וגם על התנהגויות הצריכה שלנו כצרכני אופנה. "חשבנו על מה שהכי התגעגענו אליו - דרך קלה לתת לבגדים שלנו חיים שניים", ג'וליה מספרת. "כאמא צעירה וצרכנית אופנה פשוט תמיד רציתי עוד. רציתי כל יום ללבוש משהו אחר, תמיד לחדש את הארון שלי. אבל כמו כולם חשבתי שהדבר הזה לא אפשרי. חשבתי איך אממן את זה כל זה? ואז זה הכה בי".

"יש לנו כל כך הרבה בגדים בארון שאנחנו אפילו לא לובשים בגדים שאחרים פשוט היו משתוקקים לקבל, ולהיפך. החלטתי לפתח את עתיד האופנה כאן בישראל וכך נולדה The Mely Shop".

בעמודת המבצעים באתר תוכלו למצוא חצאיות ומכנסונים של גולף, קסטרו, זארה ואפילו של ראלף לורן - שילוב מושלם בין נוחות לשיק מהמם.

הבגדים נבחרו בקפידה ואפשר לראות את הסטייל נוטף מתוך החנות וזאת מבלי להתחיל אפילו לדבר על המחירים המצחיקים שמגיעים גם ל-90% פחות מהמחיר שתשיגו ברשתות האופנה. כל הבגדים בנישה הזאת (למרות המחירים הזולים) במצב מושלם.

בחנות מאפשרים לכם לתת ולקבל חיים חדשים לבגדים בעלי ערך, באמצעות מכירה או קניית בגדים יד שניה. בנוסף, כאן ב-The Mely Shop, פועלים רבות לקדם את נושא המחזור והסביבה הירוקה באמצעות שיתופי פעולה הדוקים עם עמותות, משפיעניות וגופים שונים בנושא איכות הסביבה.

רוצות לראות בעצמכן, כנסו לקישור הזה: The Mely Shop

מוגש מטעם The Mely Shop

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully