וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפורה של דריה: "ככה התגברתי על בריחת השתן מבלי להתאמץ"

מוגש מטעם MyDoctor

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 16:37

נושא בריחת השתן הוא בין הנושאים המוחרשים ביותר בתרבות הישראלית. הנתון הזה אינו מסתדר עם העובדה שכ-30% מנשות ישראל מעל גיל 40 סובלות מבריחת שתן על בסיס קבוע, כמו גם בין 10%-20% מהגברים הישראלים מעל גיל 65. פשוט רובנו לא מדברים על זה בגלל הבושה שבדבר

כיסא לחיזוק רצפת האגן MyDoctor. MyDoctor,
כיסא לחיזוק רצפת האגן MyDoctor/MyDoctor

במקביל לשיח המועט בנושא, תחום הרפואה ממשיך לשעוט קדימה ולפתח מגוון כלים שיוכלו לסייע לפתרון בריחת השתן, גם אם היא לא מקבלת את המקום הראוי לה בשיח הציבורי. היום אנחנו מביאים בפניכם את סיפורה של דריה, שהתמודדה במשך שנים עם בריחת שתן עד שפגשה את הכיסא המהפכני של חברת MyDoctor - ה-eChair.

"לא האמנתי שזה באמת יעבוד"

אל טיפולי ה-eChair הגיעה דריה כשהיא סקפטית לחלוטין. אחרי שנים ארוכות בהן היא התרגלה להשתמש במגוון פדים שיסייעו לספיגת בריחת השתן, ולאחר תקופה בה נמנעה ממגוון אירועים חברתיים, היא מספרת לנו על התהליך שעבר עליה: "כששמעתי לראשונה על ה-eChair לא האמנתי שזה באמת יכול לעבוד. במשך שנים הקפדתי לבצע תרגילים לכיווץ רצפת האגן, אבל מעולם לא ראיתי תוצאות שבאמת סייעו לי להתגבר על בריחת השתן. לכן, כשבעלי סיפר לי שחברת MyDoctor מציעה את סדרת הטיפולים על ה-eChair, לא חשבתי שהיא באמת תוביל אותי לתוצאות".

לאחר שיצרה קשר עם חברת MyDoctor , היא הגיעה לבדיקת התאמה ופגישת ייעוץ עם פיזיותרפיסטית רצפת אגן מומחית ואז הבינה דריה שייתכן שהפעם הדברים יקרו בצורה קצת שונה: "הגעתי לפגישה הראשונה אצל MyDoctor ומיד הבנתי שאני בידיים טובות. פתאום קלטתי שאת כמות הכיווצים שהשגתי במשך שנים ארוכות, אני יכולה לקבל בתוך שישה מפגשים בלבד על ה-eChair. הכיסא הזה שינה לי את החיים, והליווי של החברה הוא יוצא דופן במקצועיותו ובאיכותו".

סוד הקסם של ה-eChair - פעולה אינטנסיבית בזמן קצר

ההסברים שקיבלה דריה הם הסברים פשוטים אך חכמים במיוחד. ה-eChair, כיסא אלקטרומגנטי לחיזוק רצפת האגן שמשווק בארץ באופן בלעדי על ידי חברת MyDoctor, הוא כיסא שמבוסס על טכנולוגיה חדשנית, מתקדמת ויעילה במיוחד, מה שמאפשר לו לייצר לא פחות מ-11,000 כיווצי קיגל בכל מפגש ומפגש: "לצורך ההשוואה", מספרת לנו דריה, "את כמות הכיווצים הזו השגתי בתוך כחצי שנה. לחשוב שקיבלתי אותם בתוך טיפול של 28 דקות, מבלי שעשיתי שום דבר מלבד לשבת על הכיסא, זה בלתי נתפס מבחינתי".

נכון, כשמדובר על שישה מפגשים שלמים, שמובילים את המטופלים בסוף התהליך לכמות אדירה של כ-66,000 כיווצי קיגל. מכאן, הדרך לחיזוק שרירי רצפת האגן והעלמת בריחת השתן לתקופה ארוכת טווח היא דרך קצרה במיוחד. בנוסף, סדרת הטיפולים כוללת מפגשים נפרדים עם פיזיותרפיסטית רצפת אגן, דבר שיוצר אפקטיביות גבוהה יותר לטווח ארוך.

רוצים לקבל תוצאות? זה הזמן שלכם

אם גם אתם, כמו דריה, רוצים להוביל את הגוף שלכם לתוצאות, תוכלו להשאיר פרטים בטופס או ליצור קשר עם חברת MyDoctor במספר הטלפון 072-397-2-386, ותעשו צעד נוסף בדרך אל החיים החדשים, הטובים והבריאים שלכם.

זה הזמן להגיד לבריחת השתן שלום ולא להתראות, וכמו שאפשר להבין מהסיפור של דריה - אין טוב יותר מה-eChair כדי לעשות את זה נכון.

נ.ב - יש לכם ביטוח בריאות פרטי? MyDoctor תבחן עבורכם האם מגיע לכם החזר כספי על הטיפולים.

מוגש מטעם MyDoctor
  • עוד באותו נושא:
  • בריחת שתן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully