וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריל בתל אביב: ליהנות מהאביב בעיר הכי חמה בארץ

מוגש מטעם ספוט הוסטל תל אביב

עודכן לאחרונה: 4.4.2022 / 11:43

חופשת פסח מעבר לפינה, אז למה שלא תגיעו לעיר הכי שווה בישראל?

ספוט הוסטל תל אביב. יואב פלד,
ספוט הוסטל תל אביב/יואב פלד

תל אביב נחשבת למקום שנרצה להיות בו כל יום והיא לא תימאס עלינו אף פעם. יש המון מקומות לבקר בהם, לחקור ולצלם אבל מתי נעשה את כל זה? איזה מזל שחודש אפריל כבר כאן וחופשת פסח מתחילה, כדי שנוכל לטייל בעיר הכי שווה בארץ.

אספנו עבורכם את המקומות הכי מעניינים לטייל בהם באפריל הקרוב.

פסטי פארק

בחופשת פסח הקרובה תוכלו להגיע לבלות עם כל המשפחה ב"פסטי-פארק" תל אביב - פארק אטרקציות הממוקם על הגג של מגדלי עזריאלי. בפארק תוכלו ליהנות מהמון אטרקציות שונות כמו מופעים, מתחמי צילום, מופעי לוליינות ואמני רחוב, פארק חבלים אתגרי, מתחמי חוויה ואתגרים, וכל אלו בעיצוב מיוחד שאתם חייבים לבוא לראות. כל זה קורה בחול המועד פסח 17.4.22 ועד 23.4.22 באמפיתיאטרון גג עזריאלי תל אביב בין השעות 19:00 - 10:00.

סיור בפלורנטין ולוינסקי

הנכם מוזמנים להצטרף לסיור בפאתי שכונת פלורנטין שכיום נחשבת לאחת היפות בעיר, המלאה באומנות הגרפיטי. בסיור תוכלו לשמוע את הסיפורים של השכונה, ליהנות מאומנות לא מהעולם הזה וכשתהיו רעבים, לאכול בשוק לוינסקי המלא במאפיות ומעדניות רבות, וכמובן מסעדות ודוכנים חדשניים. בסיור תוכלו לטעום יוגורט טורקי, בורקס בלקני, עלי גפן מדהימים, מתוקים שונים ועוד. אם אחרי כל הטיול הזה יהיה לכם חשק ליום טיולים נוסף, לילה אחד בתל אביב באחד ההוסטלים ייתן לכם אפשרות ללון בעיר המדהימה הזאת במחיר שמתאים לכל אחד.

מייקיבייקי טיולי אופניים

אחרי שהתעוררתם בהוסטל בתל אביב ואכלתם ארוחת בוקר טעימה ומזינה, הגיע הזמן להזיז את הגוף ולצאת לטיול מודרך על אופניים ברחבי תל אביב-יפו. הטיול מתאים לקבוצות או ליחידים, ובזמן הטיול תשמעו סיפורים מרתקים על ההיסטוריה של תל אביב, על הארכיטקטורה, אנקדוטות מעניינות וכל זה בזמן שאתם מפדלים על האופניים. המסלול של הטיול מתחיל בטיילת של תל אביב, דרך הנמל של יפו העתיקה, שכונת עג'מי, יפו העתיקה, שוק הפשפשים, השוק היווני, המושבה האמריקאית, נווה צדק, שדרות רוטשילד, שינקין ושוק הכרמל.

אז תוציאו את האופניים מהמחסן, תורידו את גלגלי העזר ותתחילו להתאמן לקראת אחד הטיולים המעניינים ביותר. אם אתם יותר אנשים של לילה, תוכלו לצאת לטיול על אופניים שמתחיל בשעות השקיעה וממשיך לכל האטרקציות המדהימות שלעיר יש להציע.

ספוט הוסטל תל אביב. יואב פלד,
ספוט הוסטל תל אביב/יואב פלד

הפארק הירוק בישראל

אחרי שטיילנו בעיר הגדולה וישנו בהוסטלים בתל אביב, כדאי לעשות הליכה ופיקניק באחד המקומות הירוקים והרגועים ביותר בישראל. פארק הירקון נמצא באמצע תל אביב הגדולה, והוא משתרע על 3,500 דונם. במרכזו, עובר נהר הירקון שמוסיף לפארק את האופי שלו. אם הילדים שלכם ירצו להמשיך להשתעשע ולעשות דברים מהנים, תוכלו למצוא בפארק המון אטרקציות שונות שמתאימות לכל המשפחה: אם זה לשוט באגם המרכזי של פארק הירקון, לרכוב על אופניים בשבילים המותאמים לכך ואפילו לבקר בגן שגדלים בו קקטוסים מיוחדים מאוד. באמצע הפארק תוכלו להגיע למתחם טיפוס מטורף שנקרא iclimb tlv שנחשב לאחד ממתחמי הטיפוס הטובים בישראל. הטיפוס מותאם למתחילים ולמנוסים יותר ומתאים לכלל הגילאים - אפילו לילדים הכי קטנים. לבירורים נוספים תוכלו להתקשר למספר 050-2137099.

פארק הירקון פתוח לאורך כל שעות היממה והכניסה אליו אינה מותנת בתשלום - אך האטרקציות שנמצאות בפנים גובות תשלום בנפרד. זוהי בחירה נהדרת למשפחות שגם רוצות ליהנות מהשקט ומהטבע, וגם לעשות שטויות עם כל הילדים.

בכל מה שקשור לסידורי לינה תל אביב לא צריכה להיות יקרה, אתם יכולים להישאר ללון בהוסטל, שם תמצאו חדרים שמתאים למשפחות. תוכלו לקבל חדר אחד או חדר מחולק שיתאים לתקציב שלכם וישרת את הצרכים של כלל השוהים. הוסטל צריך להיות מאובזר בדברים בסיסיים כמו מיטה, חדר שירותים, שידה לדברים שלכם ועוד. הוסטלים מתאימים לאותם האנשים שמחפשים מקום ללון בו אחרי יום מלא בשיטוטים בעיר הגדולה. אחד ההוסטלים המומלצים ביותר הוא ספוט הוסטל תל אביב - מה שמיוחד בו הוא העיצוב שלו והחדרים שמתאימים לסוגים שונים של משפחות או יחידים. המיקום שלו הוא מרכזי והוא קרוב להמון אטרקציות שכבר סימנתם לכם ברשימה שלכם.

אפריל מהנה לכל השוהים בתל אביב בחופשה, וחג שמח לחוגגים.

מוגש מטעם ספוט הוסטל תל אביב
  • עוד באותו נושא:
  • הוסטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully