וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את סמארטר: הקורס שמלמד ישראליות לעבוד בחו"ל - מהארץ

מוגש מטעם Smarter

עודכן לאחרונה: 14.4.2022 / 13:36

עולם העבודה השתנה, וישראליות עם או בלי נסיון בשלל תחומים מגלות שעם אנגלית בסיסית וטיפה ראש גדול - הן יכולות לעבוד עם מעסיקים איכותיים מכל העולם. קורס "סמארטר" פותח להן את השער הזה

קורס Smarter. ולדה קרפויץ,
כשהבוס שלך נמצא באיזור זמן אחר, אין הפרעות לאורך היום ובשעות הפנאי/ולדה קרפויץ

עולם העבודה השתנה. את זה כולנו יודעים. מומחים מתחום משאבי האנוש מספרים על שינוי עמוק גם בקרב העובדים וגם בקרב העובדים - שמאזן הכוחות ביניהם השתנה לחלוטין.

מצד העובדים - הדרישה לעבודה מרחוק הפכה לדרישת בסיס, כאשר העובדים הבינו שאין צידוק לסדר היום הרגיל של 9-5, עמידה בפקקים, וחוסר גמישות ואיזון בין העבודה להורות, והחיים בכלל.

המעסיקים מצידם גילו גם הם שאפשר בלי משרד, ושיש לכך אפילו יתרונות: החל מהפרודקטיביות שעלתה, ודרך האפשרות לשכור לא את העובדים הזמינים ביותר (כלומר גרים בסביבה…) - אלא את העובדים המתאימים ביותר.

למה (ואיך?) להתחיל לעבוד עם מעסיקים בחו"ל?

היתרון בעבודה עם מעסיקים בחו"ל, מעבר להציע העצום והמגוון האינסופי, הוא גמישות חסרת התקדים:

כשהבוס שלך נמצא באיזור זמן אחר, וישן כשאת עובדת, את לא צריכה לדאוג מהפרעות, שיחות טלפון מחוץ לשעות העבודה שהגדרת, והפרעות כלליות שהתרגלנו אליהן במשרד.

הדברים הללו מצטברים לפרודוקטיביות מפתיעה, ומאפשרים לך גם סוג חדש של יציבות: עבודה עם 2-3 מעסיקים במקביל במשרות חלקיות. האפשרות להחליף כל אחד מהם כמעט בלחיצת כפתור מעבירה את הכח לידיים שלך.

המעסיקים, שמבינים שמערכת היחסים שלכם אינה אקסקלוסיבית, יודעים שהם ברי-החלפה והאינטרס שלהם הוא לתת את היחס הטוב ביותר (מה גם שהם מקבלים ממך דירוג שישפיע על היכולת שלהם לשכור עובדים טובים בעתיד).

קורס Smarter. יח"צ,
הביקורות משבחות - הצצה לקבוצת הוואטסאפ של קורס סמארטר/יח"צ

אנגלית בסיסית, עם או בלי מקצוע ונסיון

ישראליות רבות נרתעות מהאפשרות לעבוד עם מעסיקים מחו"ל הודות לחוסר בטחון לגביי רמת האנגלית שלהן, אבל הצוות מאחורי קורס "סמארטר" לעבודה-מרחוק מרגיעים:

"אנחנו חיים בעולם גלובלי, לא כל המעסיקים מארה"ב או מדינות דוברות אנגלית, ולפעמים האנגלית שלהם לא בהכרח מושלמת בעצמם - ומסתדרים. מה גם שהאנגלית של מרבית הישראלים טובה יותר משל עובדים מהודו, פקיסטן וכדומה".

בנוסף, ממליצים בסמארטר על מספר תוספים חינמיים שמתקנים שגיאות תחביר וכתיב שעוזרות לבטחון התלמידות.

לאיזה מקצועות זה מתאים? האם אני צריכה נסיון?

"לא חייבים נסיון, יש המון עבודות בתחומים גנריים כמו אדמיניסטרציה, שירות לקוחות וכדומה, אבל מי שמגיעה עם מקצוע שאפשר לעשות מרחוק, כמו אדריכלות, עיצוב גרפי, או אפילו עיצוב אפנה, קריינות או איור - יכולה למצוא בד"כ עבודה בתחום שלה".

ומה השכר?

זה מאוד משתנה, באתר שלנו אפשר לראות דוגמאות אמיתיות מהשטח ולקבל קצת מושג על מה אפשרי בכל מיני תחום, עם או בלי נסיון.

הביקורות על הקורס של סמארטר משבחות: "קיבלתי עבודה במשהו שתפור עליי בול! תרגום של 100 שירי ילדים מעברית לאנגלית" מספרת טל, תלמידה חדשה.

כניסה לקבוצת הוואטסאפ הסגורה של תלמידות הקורס מראה שהיא לא לבד, הקבוצה מלאה תשבוחות (וגם הרבה "קיטורים", שמיטל טל מייסדת הקורס מעודדת - "בשביל זה אנחנו פה, לפתור בעיות).

"בא לי לשתף שהיום נכנסה לחשבון בנק העברה ראשונה - ואיזה כיף זה!!" מספרת אור, ומוסיפה: "מרגישה שגיליתם לי עולם חדש אז תודה לצוות וגם לחברי הקבוצה שמשתפים הייתי סקפטית אבל זה הדבר הכי טוב שיכולתי לעשות לעצמי! תודה!"

"אשתף אתכם שלפני שנחשפתי לקורס שלכם ממש חקרתי על העולם הזה של עבודה מכל מקום בסגנון הזה ולא מצאתי כלום. הקורס שלכם ממש ממש פוקח עיניים ומלמד. במקום לשרוף זמן על הספה בערב תיעלתי את זה לעבודה ממש לא קשה והתגמול הכי כיפי בעולם!"

לפרטים והצטרפות לקורס Smarter לחצו כאן

קורס Smarter. ArtHouse,
המיקום הגיאוגרפי כבר לא משנה/ArtHouse
מוגש מטעם Smarter
  • עוד באותו נושא:
  • לימודים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully