וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש פתרון לנשירת שיער מבית "פריחת השלווה - צמחי מרפא הרמב"ם"

מוגש מטעם פריחת השלווה

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 15:28

שיער הינו חלק בלתי נפרד מהמראה שלנו וכאשר הוא מטופח ויפה הוא משפיע רבות על הנראות הכוללת וגם על תחושתנו האישית

חברת "פריחת השלווה" - צליל אסולין. יח"צ,
צליל אסולין מייסדת ומנכ"לית חברת "פריחת השלווה"/יח"צ

נשירת שיער הינה תופעה מוכרת ושכיחה אצל נשים וגברים בגילאים שונים. מי מאתנו לא חווה לפחות פעם אחת במהלך חייו נשירת שיער או היחלשות שורשי השיער. תופעת נשירת השיער מופיעה בתקופות שונות בחיינו, בעיקר על רקע שינויים פיזיולוגיים והורמונליים, כהריון ולידה, גיל המעבר, וכן גם בתקופות של סטרס ולחץ גופני או נפשי. חסרים תזונתיים בוויטמינים עלולים אף הם להשפיע לרעה על בריאות השיער. הגיע הזמן להפסיק לסבול מנשירת שיער ומראה שאיננו אסתטי ולהתחיל ליהנות משיער בריא ושופע.

חברת "פריחת השלווה" - צמחי מרפא הרמב"ם וצליל אסולין מקימת החברה והעומדת בראשה החליטו להרים את הכפפה ולהציע לסובלים והסובלות מבעיית נשירת השיער ערכה

שיוצרה בתהליך מקצועי, ארוך וקפדני ומטרתה לסייע במניעת הנשירה, הצמחת השיער, חיזוק שורשי השיער והבראתו.

הערכה הטבעית לסובלים מבעיות נשירת השיער כוללת שמפו טבעי למניעת נשירה, ג'ל טיפולי לסיוע בהצמחת השיער ותמצית טבעית לחיזוק שורשי השיער

השמפו הטבעי המוצע בערכה מכיל שילוב של ויטמינים ומינרלים אשר מונעים את נשירת השיער והוא מזין את עור הקרקפת והשיער, מבריא את השיער, מרכך ומחזיר לו את החיות ומעניק לו ברק ומשאיר ריח נפלא שנשאר ימים רבים לאחר החפיפה והשימוש בו. השמפו מכיל וויטמינים ושמנים אתריים אשר משפרים את זרימת הדם בקרקפת ובכך מעודדים את צמיחת השיער. בין הרכיבים בשמפו ניתן למצוא שמנים אתריים של אקליפטוס, רוזמרין ולבנדר הידועים כמשפרי זרימת דם ומקלים על עור אדמומי וכן הדס וסירפד המונעים נשירה. השמפו כלל אינו מכיל מלחים, הידועים בהשפעתם השלילית על מראה וגדילת השיער.

אופן השימוש בשמפו הינו פשוט ביותר וכל שצריך הוא לנער את הבקבוק המכיל 500 מ"ל, לשים כמות קטנה מהשמפו בכף היד ולפזר על שיער רטוב והקרקפת, נדרשת כמות קטנה ביותר לשימוש בכל חפיפה ובזכות זה השימוש בו הוא גם חסכוני.

מוצר נוסף המגיע בערכה למניעת נשירה הוא ג'ל טיפולי לסיוע בהצמחת השיער. הג'ל הטיפולי של "פריחת השלווה" מכיל רק חומרים טבעיים, מזינים ובריאים ומעניק לשיער מראה בריא ומלא חיות.

הג'ל מכיל חומרים טבעיים אשר מאיצים את זרימת הדם אל הקרקפת ובכך מעודדים את צמיחת השיער, הוא מזין את הקרקפת בוויטמינים ומינרלים חיוניים וכך למעשה שורשי השיער מתחזקים ונמנעת נשירה. בנוסף, יש לג'ל תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי דלקתיות ואנטי פטרייתיות.

הג'ל מכיל ויטמין e המשקם את השערה והקצוות המפוצלים, שמן חוחובה המגן מנזקי האקלים ומעניק לשיער לחות וברק ורוזמרין אשר גורם לזרימת דם לקרקפת ומעודד את צמיחת השיער.

בנוסף עשיר הג'ל בשמנים ארומתרפיים הידועים בהשפעתם המטיבה על השיער ומכילים מגוון וויטמינים החיוניים לבריאות ומראה השיער.

הג'ל מאוד נוח וקל לשימוש. כל שצריך הוא למרוח את הג'ל על שורשי השיער לאחר החפיפה וכשהשיער רטוב.

המוצר השלישי המגיע בערכה לחיזוק השיער הוא תמצית טבעית לחיזוק שורשי השיער. התמצית מסייעת בעידוד הצמיחה והתחדשות השיער וכמו כן מעשירה את עור הקרקפת ומזינה אותו בוויטמינים.

התמצית עשויה מתמהיל מיוחד של שמנים של צמחי סירפד, הדס ורוזמרין, אשר שלושתם ידועים כמאיצי זרימת הדם בקרקפת ובכך תורמים לחיזוק שורשי השיער ומעניקים ברק, רוך ועדינות לשיער. בכדי להשיג תוצאות מרביות יש למהול 10 טיפות מהתמצית בחצי כוס מים ולשתות פעמיים ביום.

חברת "פריחת השלווה" - צליל אסולין. יח"צ,
ערכה לחיזוק שורשי השיער ומניעת נשירה של פריחת השלווה/יח"צ

הערכה לטיפול בבעיות נשירת שיער הינה מוצר טבעי של חברת "פריחת השלווה" - צמחי מרפא הרמב"ם. החברה פועלת למעלה מ-15 שנה בתחום הארומתרפיה בארץ ובעולם ומתמחה בהכנת פורמלות על בסיס שמנים אתריים ובמתן ייעוץ טיפולי מקצועי בתחום וזאת כדי לנצל את כוחות הריפוי המדהימים של הטבע. החברה משתמשת בשמנים אתריים ברמה הגבוהה ביותר ובכל מוצרי החברה שמים דגש על האיכות הגבוהה של כל החומרים הפעילים.

אלפי לקוחות מרוצים ממליצים על ערכת השיער כטיפול היעיל ביותר למניעת נשירת השיער. כך למשל כותבת סתיו שמאי: "הי צליל, הייתי חייבת לשלוח לך הודעה להגיד תודה! השמפו מטורף! כבר שבוע שאני חופפת והנשירה פשוט נעלמה! היתה לי נשירה בלתי נסבלת והשיער ניהיה דליל מיום ליום וכבר נכנסתי לחרדות שאשאר בלי שיער, כבר הפסקתי להאמין שיהיה למצב שלי פתרון כי ניסיתי כל כך הרבה דברים שלא תרמו בכלל! ...אם פעם פחדתי להסתרק היום אני מסתרקת בלי הפסקה! אין ספק שמהיום השמפו קבוע אצלנו!"

גם גאולה פחימה כותבת: "השמפו נגד נשירת שיער טוב מאוד. השבוע התחלתי להשתמש בו והוא ממש מעולה. השיער נראה בריא מאוד. כל הכבוד לצליל המוכשרת".

בימים אלו ניתן לרכוש את הערכה באתר חברת "פריחת השלווה" במחיר מיוחד: 350 ₪ בלבד במקום 478 ₪.

שעות פעילות וטלפונים:

א-ה: 09:00 עד 19:00

ו' 09:30 עד 14:30

טלפון: 053-7778788

אתר: https://www.zhlilteva.co.il/

דוא"ל: zhlilteva@gmail.com

חברת "פריחת השלווה" - צליל אסולין. יח"צ,
מוצרים טבעיים מבית "פריחת השלווה"/יח"צ
מוגש מטעם פריחת השלווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully