וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפים לבחירת חברת ניקיון

מוגש מטעם א.ב. מבריק

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 9:43

טרם קבלת הטיפים המשמעותיים, מוטב כי תבינו מדוע בכלל קיים הצורך בהשכרת שירותיהם של חברות הניקיון. הרי ניתן לומר כי לא חסר עובדי ניקיון עצמאיים, אשר ישמחו להעניק לכם שירות

אישה עם כלי ניקוי. VGstockstudio, ShutterStock
אישה עם כלי ניקוי/ShutterStock, VGstockstudio

לחברות ניקיון מגוון רחב של יתרונות ובעיקר בעת בה אנו מדברים על חברת ניקיון משרדים. הסיבה לכך היא פשוטה, חברת הניקיון תוציא לכם חשבוניות, אשר בעזרתן תוכלו להזדכות על הוצאות הניקיון, מגד לעבודה יחד עם עובדי ניקיון העובדים באופן עצמאי, אשר אינם מפיקים חשבוניות. הסיבות העיקריות הן לניקיון בתים והן לניקיון משרדים נמצאות בעיקר ביציבות וברמת הביטחון של מקבל השירות. במילים אחרת, רוב רובם של חברות הניקיון מציעות יציבות בליווי עובד מסוים לכל לקוח ויחד עם זאת, מעניקות אפשרות של החלפת עובדה במקרה הצורך.

כיצד תבחרו את חברת הניקיון המתאימה לכם?

בימים אלו ניתן לומר כי קיים מגוון רחב של חברות ניקיון אשר מציעות שירותיי ניקיון מקצועיים, על מנת להבטיח כי אתם פונים לחברה אשר תעניק לכם מענה מלא עבור הצרכים האישיים שלכם, ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיקלו עליכם בעת תהליך הבחירה:

1. בקשו המלצות - בדיקת המלצות על חברת הניקיון עליה שמתם עין תתחלק לשני חלקים, החלק הראשון יהיה מציאת ההמלצות ואילו החלק השני יהיה בדיקתן. הכוונה היא למעשה כי תחילה עליכם לאתר המלצות שונות על חברת הניקיון אליה אתם מעוניינים לפנות מאנשים קרובים אליכם, דרך האינטרנט והרשתות החברתיות או בכל דרך אחרת שתעלה לכם לראש, לאחר מכן, עליכם לבדוק את טיב איכות ההמלצה. יש לציין כי במרבית המקרים, ככל שההמלצה תגיע מאדם קרוב יותר, כך גם ההמלצה תהיה יותר רלוונטית עבורכם. נוסף על האמור, חשוב להגיד כי לא כל אשר יתאים לקרוביכם עשוי להתאים גם לכם וכמו כן גם לא כל חברת ניקיון תתאים עבור כל צורך. כמו כן חשוב לבדוק רישיון קבלן שירות , לבדוק ביקורות על כמות העסקת עובדים וחשוב ביותר לבדוק האם העובדים קבלו את כל השכר שלהם.

2. בררו מהם הצרכים שלכם - טרם פנייתכם לחברת ניקיון, מוטב כי תבינו בדיוק מה הצרכים והדרישות האישיות שלכם לחברה. לדוגמא, עליכם לשאול האם אתם צריכים שירותי ניקיון עבור בתים פרטיים, מפעלים או שאולי בכלל למשרדים? מה היקף העבודה הנדרש מבחינתכם בכל הנוגע לכמות עובדים, כמה שעות נדרשות מכל עובד ומהי רמת הניקיון הרצויה? על כן, במידה ויש לכם דרישות מיוחדות מומלץ כי תספרו על כך לחברת הניקיון מראש, על מנת למנוע מצב בו אתם פונים לחברת ניקיון שלא תעניק לכם מענה מקיף מספיק.

3. בדקו את מידת הרלוונטיות - לא כל חברת ניקיון תענה על כל צורך וחשוב כי תבצעו בדיקת רלוונטיות טרם פנייתכם לחברת הניקיון. לדוגמא, במידה ואתם זקוקים לשירות של ניקיון משרדים מוטב כי תפנו אל חברת ניקיון אשר תחום עיסוקה העיקרי סובב סביב ניקיון משרדים, ואילו בעת בה אתם זקוקים לחברת ניקיון עבור מפעלים, ניכר כי עליכם לחפש חברות ניקיון עם תחום התמחות שונה לגמרי שלא בהכרח יעניק מענה מקיף שלא לצורך ניקוי מפעלים. שורה תחתונה, מוטב כי תפנו אל חברת ניקיון אשר מתמחה בניקיון של החלל אותו אתם מעוניינים לנקות.

מוגש מטעם א.ב. מבריק
  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully