וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עסקים יכולים למכור אפילו מוצרי פרימיום ביותר מ-50,000 בקלות"

מוגש מטעם מירב עמר

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 16:45

מירב עמר מובילה בעלי עסקים לתודעת עושר לשפע ורווחיות. "אנו חיים בעולם עם שפע אינסופי, וצריך רק לדעת 'לקטוף' אותו", היא מסבירה ומציעה מגוון של קורסים מעשירים לצמיחה ורווחיות, גם במתנה

מירב עמר. Q ELITE BEAUTY,
מובילה את העסקים לחיי חופש עם לקוחות שמשלמים בשמחה. מירב עמר, עיצוב תודעת עושר לבעלי עסקים/Q ELITE BEAUTY

"נסגרה עוד עסקה ב-60,000". "עליה של 61.9% בהכנסות השנה בלי להגדיל את ההוצאות". "עליה של 45% בהכנסות לעומת שנה שעברה". "המחזור החודשי הוכפל". אלו חלק מההודעות ששולחים למירב עמר בעלי העסקים שעוברים אצלה תהליכי ליווי שונים.

אל מירב עמר מגיעים בעלי עסקים שמרגישים שיש פער בין המקום בו הם נמצאים לבין המקום בו הם שואפים להיות, אנשים שרוצים ויכולים יותר.

מרביתם באים אליה מפני שהם נמצאים מדי חודש במרוץ מתיש אחרי ההכנסות, או בגלל אי וודאות כלכלית כמה ייכנס להם החודש ובחודשים הבאים, כי כלום לא קבוע ומסודר ואין שום מיקוד. ויש כאלו שיודעים שהם יכולים ומסוגלים ליותר ולא מצליחים להתקדם לרמה הבאה.

הסיבות שונות, אבל התוצאות של כולם דומות. העסקים שלהם ממריאים. כשמכירים את מירב והאנרגיה שלה, מבינים למה זה כל כך מצליח כל פעם מחדש. "בעל העסק ואני יוצרים שינוי בעולם הפנימי, משדרגים את תפיסת המחשבה, מדייקים את העשייה, והתוצאות פשוט מתרחשות. זה קל להפעלה כמו שריר".

לא דרוש תהליך ארוך כדי להשיג תוצאות פנומנליות?

"אנשים מופתעים מזה, אני יודעת. אבל קל לראות עליות של 60, 70, אפילו 400 אחוז ברווחים מהר מאוד. היופי הוא שברגע בו חל שינוי בתודעה, עוד לפני שעשינו דיוק לפעולות, כבר רואים הכפלות בהכנסות".

תסבירי בבקשה איך זה קורה.

"חוסר חיצוני הוא ביטוי של חוסר פנימי. אדם לא יכול להיות בעל תודעה של 10,000 ₪ בחודש ולצפות ליצור מאות אלפי שקלים בחודש, גם אם יעבוד קשה. לעומת זאת, אם אתה בתדר של תשוקה והתלהבות לתת את המתנה שלך ולהשפיע, אז זה יצליח, גם בלי עבודה מאומצת. אני מכוונת אותך לשם".

מירב עמר. יח"צ,
בשלב שלאחר גדילת ההכנסות אפשר ללמוד איך הכסף יעבוד בשבילכם, לצד עשייה. מירב עמר, עיצוב תודעת עושר לבעלי עסקים/יח"צ

הבנתי שאני רוצה שאצלי זה יהיה שונה מהחוויה של אבא

מירב עמר, 52, נשואה לדניאל ואמא לשלושה בוגרים, היא בעלת ניסיון למעלה מ-30 שנה בעולם העסקי. בעברה ניהלה סוכנויות ביטוח מהגדולות במשק, והגיעה לתפקידי ניהול בכירים כבר בגיל 28. היא התמחתה בביטוחי עסקים, ובמשך שני עשורים פעלה כעצמאית בסוכנויות אותם ניהלה וצברה ידע, תובנות והבנות רבות על שיווק, מכירות, ניהול עובדים, וניהול עסקי.

דווקא הקריירה המזהירה שלה וההצלחה גרמה לה לפני למעלה מעשור לעשות הסבה בקריירה, ולחזור לחלום שלה שנרקם בגיל ההתבגרות, כשאביה ז"ל היה עצמאי בתחום האלקטרוניקה. "אני זוכרת בבית את המבט המודאג של אבא בעיניים מכך שיהיה חסר כסף בבית, שלא יהיה לו מספיק לפרנס את ילדיו. זה יצר תחושת מועקה גדולה". כבר אז, בתת המודע, היא קיבלה החלטה שהיא תעזור לבעלי עסקים להיות שקטים ושמחים בעשייה שלהם ולהרוויח בכבוד.

בשנת 2012, אחרי שני עשורים בקריירה מזהירה, ולאחר שנחשפה לתחום ההתפתחות האישית ועברה הכשרות רבות בארץ ובעולם, היא החליטה ליצור שילוב מנצח בין תחום ההתפתחות והמודעות והתחום העסקי המעשי, ומאז היא מלווה בעלי ובעלות עסקים להגדלת השפע והרווחיות מהעסק.

לעסק שלה קראה grow up, מרחב להגשמה עסקית. מי שזכה להיתקל בה בליווי, יעוץ, הרצאה או קורס, מדבר על אישה ממגנטת שמשתוקקים להקשיב לדבריה, שתמיד משדרגים את המחשבה. קוריוז משעשע הוא שרבים לא משתמשים בשם משפחתה המקורי, ושומרים אותה באנשי הקשר כ"מירב שפע". מירב מחויכת וכבר התרגלה ש"שפע" זהו שם משפחתה החדש.

"שפע מגיע בהרבה צורות", היא מסבירה ומוסיפה שעבורה שפע זו דרך חיים, בכל תחום שניתן להעלות על הדעת. מתוך תודעת השפע היא חיה במערכות יחסים נפלאות עם הסביבה, בני משפחה, חברים וכל המעגלים. שפע מבחינתה זה איכות וחוויית חיים, וגם שילוב של מספר מקורות הכנסה, במקצועי ובאישי.

היא יוצרת השקעות נדל"ן משלה, ובגלל שחשוב לה לחוות את העולם העסקי החדש היא לומדת עוד על השקעות, כמו מטבעות דיגיטליים ו-NFT, וזאת מתוך מטרה להעשיר את השפע. לאחר ליווי מוצלח ורווחיות גבוהה, לקוחותיה "נדבקים" ממנה גם בזה.

לקוח שבקושי גירד הכנסות מוכר תכניות ב-60,000 בקלות

כל בעל עסק היה רוצה לגדול משמעותית ולהוסיף עוד ספרה או שתיים להכנסות שלו. אז מה היא בעצם עושה כדי לקדם אותם לשם? מירב מעצבת תודעת עושר בעולם העסקי, באופן משולב וייחודי שנוגע במיינד ובעשייה ומשפיע על העסק. השיטה שלה פותחה מניסיון רב שנים בשטח, וכוללת את כל הכלים שבאמת עובדים ומשפיעים.

"כמו שיש עיצוב בתים, יש עיצוב של אנשים לדרך שתעזור להם לחוות חיי שפע, שגשוג, הצלחה, כסף, רווחיות, מימוש גבוה. אני מובילה בעלי עסקים לדייק את עצמם למצב כזה בו הלקוחות שלהם משתוקקים לקנות מהם. מכאן הדרך קצרה למכירת פרימיום. מכירת מוצרי פרימיום זו אחת ההתמחויות שלי. אני מובילה לשם את רוב לקוחותיי".

תוכלי להדגים?

"אדם מדהים שאני מלווה מתחום המיתוג הציע ללקוחות תכניות ליווי בשווי 5,000-6,000 שקלים, ובקושי מכר. היום הוא מוכר תוכניות ב-60,000 ₪ בקלות. בזכות התודעה שהתפתחה והדיוקים בעשייה הוא פיתח חוסן שיצר שינוי בעסק וגרם לקהל המדויק לזרום אליו ולמכירות להתרחש בקלות. אחד הכלים המעניינים שלה בעבודה עם בעלי עסקים הוא שינוי טרמינולוגיה של העשייה. למשפכי שיווק היא קוראת 'נתיבי העצמת השפע'. פעילות השיווק היא מתארת כ'עושים אהבה עם אנשים'. ומכירות בפיה הם 'מעמדי השפעה'".

"שפע זה ברירת המחדל". מירב עמר מדברת על תודעת שפע

תסבירי.

"כיום אי אפשר להמשיך לנהל עסקים עם מושגים ישנים ועתיקים. למשל, כל הקטע של לעבוד קשה ובמאמץ - באופן אישי אני לא מאמינה בזה. מאמינה בקלות, הנאה ובעסק שהוא שופע והרמוני. שינוי השפה משפיע כאן בצורה שגורמת לאנשים לפעול בעסק עם המון יצירה, תשוקה ושימחה, ובעצם להתמיד ולהצליח בטווח הארוך. אני קוראת לזה 'להפיץ את המתנות שלך ולאפשר גם לאחרים ליהנות מהן'. מה אני עושה? אני לא מוכרת מוצרים, אני מעניקה לאנשים הזדמנות להשפיע על החיים שלהם, לפתור את הבעיות שלהם. זה מה שאני מלמדת את העסקים שאני עובדת איתם. כלומר זה נשאר אותו עולם עסקי, פשוט בגישה אחרת, רכה ומהנה יותר".

היא מעידה על "ליווי צמוד יד ביד", כי ההצלחה של כל אחד מהעסקים שעימם היא עובדת חשובה לה. "הדבר הראשון שבעלי עסקים שאני עובדת איתם אומרים לי זה שאני 'רואה אותם', וגם שהם חשים 'כאילו הם האנשים היחידים אותם אני מלווה'. הדבר הבא שהם אומרים זה שהאכפתיות ותשומת הלב מאפשרת לעסק שלהם לעבור דיוק ומיקוד והתקדמות עקבית ורציפה והם כולם אומרים שהם חווים שפע מטורף בחייהם. התוצאות מרגשות ומעוררות השראה".

החלון לעולם השפע בעסקים - קורסים במתנה

גם עסקים שלא עוברים אצלה ליווי אישי יכולים ליהנות מהידע שלה. ערוצים נוספים דרכם מתוודעים אל מירב היא קהילה גדולה, וקבוצות וואטסאפ של שפע בעסקים עם בעלות ובעלי עסקים. בין היתר מירב עמר יצרה אקדמיה באתר שלה עם קורסים רבי ערך לבעלי ובעלות עסקים, חלקם במתנה.

יש מסר שחשוב לה להעביר: "תלמדו לפתח גמישות מחשבתית ולפרוץ את הגבולות של עצמכם. יכול להיות שלפני מהלך עסקי כזה או אחר יש פחד, אך עליכם ללמוד להתקדם וגם לזכור שהמהות שלנו היא התרחבות ולכן תמיד תרצו יותר.

"זה מזכיר לי סיפור אישי שלי, מכיוון אחר. שנים חייתי עם פחד גבהים ששיתק אותי. לפני כמה שנים הצטרפתי לבן שלי שעשה טיול בפרו, עשיתי טרק על הר בגובה של 4,900 מטר, וקפצתי צניחה חופשית מגובה 12,000 רגל. החלטתי שהפחד לא ינצח, וכיום הוא מאחוריי. זה מה שקורה לעסקים. הם לרוב ממשיכים אצלי לתוכניות ליווי נוספות. כי אם הגענו למחזור חודשי של 180 אלף בחודש תוך חצי שנה, למה שלא נגיע ל-400-500 אלף בחודש? אני בעד למצות כמה שיותר מהאפשרויות".

למי מתאים הליווי שלך?

"המטרה היא להצליח בתהליך. ולכן אני בודקת מראש מול בעל העסק מספר פרמטרים להיתכנות להצלחה. זה מתאים לבעלי עסקים עם ראש פתוח ללימוד, לשינוי שמלווה בשפע, שמחה ועשייה. אין חשיבות לתחום העסק, אלא לאדם שעומד בראשו שיהיה נכון לשינוי המרתק, לפתח נוכחות עסקית כובשת, שתשמש כמגנט ללקוחות".

כלומר?

"אנחנו מכוונים למצב בו הלקוחות שמתעניינים בשירות או במוצרים שלהם יגידו - 'אותו אני רוצה!' או 'אותה אני רוצה!', וזה יקרה כי הם מהווים מודל והשראה לאחרים בזכות מי שהם ומה שהם עושים".

בעלי עסקים שרוצים לראות את הרווחיות גדלה באפס מאמץ, רק בזכות שינוי תודעה, ועשייה ממוקדת בעקבותיה - תוכלו ללמוד עוד על הדרך לתודעת שפע בעסק ובחיים במגוון קורסים שמציעה מירב עמר. כולם פותחים חלון גדול לעולם השפע וההצלחה, חלקם ניתנים במתנה.

לינק להרשמה לקורס תודעת העושר בעסקים במתנה. היכנסו ומהרו להירשם למועד הקורס הקרוב

לאתר של מירב עמר, הכולל קורסים מעשירים נוספים

מירב עמר בפייסבוק

מירב עמר באינסטגרם

מוגש מטעם מירב עמר
  • עוד באותו נושא:
  • עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully