וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית היגיינת הפה vVardis זוכה לשבחים מרופאי השיניים הישראלים

מוגש מטעם vVARDIS

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 11:25

מקץ חצי שנת פעילות בתחום חידוש ושיקום השן, רבים מרופאי השיניים בישראל החלו להיעזר ולהמליץ על המוצרים החדשים והטבעיים מבית vVARDIS

vVardis. vVARDIS,
vVardis/vVARDIS

בין היתר המוצרים הללו מעניקים פתרון מקדים בכל הנוגע לחורים קטנטנים, מאיצים את בניית האמייל מחדש והם ביצעו מהפכה בכל הנוגע להלבנת שיניים ביתית.

אחד מרופאי שיניים שבדקו והמליצו ללקוחות להשתמש במוצרים על בסיס יומי הוא ד"ר גיל אספרנה, בעל מרפאת שיניים ברמת החייל, מומחה לשיקום הפה ויושב ראש האיגוד הישראלי לשיקום הפה שמסביר: "לבצע תהליך אנטי איי'גינג לשן זה הכרחי, ממש כפי שאנו מטפלים בשאר חלקי גופנו, זה דורש תחזוקה עדינה וקבועה. טיפול כזה מונע סיבוכים גדולים יותר, למעשה זה בדיוק כמו להגיע אל שיננית בתדירות קבועה פעם או פעמיים בשנה ולבצע פעולות של ניקיון השיניים בכל יום, ובכך מונעים את הצורך להגיע אל טיפול שיקומי נרחב ומעמיק יותר בפה בשלב מאוחר יותר".

מי שרשומה על יבוא הפטנט של חברת vVARDIS השוויצרית לישראל היא קרן SKY GLOBAL VENTURES בניהול יניב למבז, המייסד. הקרן שעוסקת בעיקר בפיתוח וניהול סטארט אפים הנשענים על טכנולוגיה בשוק ההון ובתחום הנדל"ן, רושמת כעת יזמות חדשה בתחום הבריאות.

למבז מספר כי את צעדיה הראשונים בתחום רפואת הפה vVARDIS עשתה לפני 20 שנים, בהובלת ד"ר גולנר אביוארדי וד"ר האלי אביוארדי, שתי אחיות שוויצריות, נחשבות למובילות תחום רפואת השיניים בארצן. "הכרנו שתי אחיות, רופאות שיניים, שחרטו על דגלן את הטיפול בהיגיינת הפה, נראות ובריאות השיניים".

תו תקן מחמיר של בטיחות, בריאות ואיכות

המוצרים השונים שפותחו ב vVARDIS על ידי האחיות אביוארדי מחזיקים בתעודת כשרות ומתאימים לקהל הישראלי הרחב. המוצרים מבוססים על פורמולה ייחודית בעלת פטנט עולמי ומורכבים מחומרים איכותיים, נקיים וטבעוניים שאינם מכילים SLS פרבנים או מי חמצן. המוצרים מאפשרים מיחזור ושימוש חוזר בחומרי הגלם. למוצרים יש אישור של משרד הבריאות הישראלי, ה-FDA האמריקאי וה-CE האירופאי. מספר ד"ר גיל אספרנה: "בדקתי וגיליתי שהמוצרים מסייעים בתהליך הלבנת השיניים בצורה טבעית ולא מוגזמת וללא שימוש בחומרים כימיים שמזיקים לחלל הפה. שימוש יומי יהווה טיפול מונע בבעיה עתידית. הערכה בייתית וקלה לשימוש".

vVardis. vVARDIS,
vVardis/vVARDIS

הערכה להלבנת שיניים ביתית של חברת vVARDIS(ויורדיס) מכילה בתוכה:

מברשת השיניים Rheinholz: מברשת השיניים הזו אשר זכתה לאחרונה בפרס עיצוב עולמי מורכבת מעץ אשור. היא בעלת מבנה ארגונומי המסייע בהגעה לחריצים בשיניים, ועוזרת לצחצח שיניים בצורה ובעוצמה שאינה מזיקה לשיניים, כולל ניקוי יסודי בחלקים מוסתרים.

משחת שיניים Edelweiss: מעבר לניקיון ולהחזרת פיגמנט השיניים ללובן הטבעי, משחת השיניים הזו קיבלה חיזוק משמעותי בדמות מינרלים טבעיים ומומלצת גם למי שסובלים מרגישות בחניכיים.

מי פה Weissbad: מי הפה הללו מכילים פלואוריד המונע ריקבון ותורם למראה לבן וטבעי בשיניים. המוצר מספק הגנה נגד כתמים ושחיקת אמייל ועוד ומומלץ למעשנים.

ג'ל הלבנת שיניים ביתית Aletsch: תפקידו של הג'ל הוא להחזיר את הצבע הלבן הטבעי המקורי לשן.
מדובר במוצר הלבנת שיניים אנטי אייג'ינג יוצא דופן, כיוון שניתן לעשות בו שימוש גם על גבי כתרים וציפויים, ובנוסף הוא מסייע בהפחתת הרגישות בשיניים.

מנכ"ל SKY VENTURES מסכם: "אנחנו מתעניינים בחברות שמפתחות טכנולוגיות יחודיות בתחומן. כאשר לאלה נלווה גם מוניטין מפואר בתחום הפיתוח ויכול שימוש בייתית קלה במוצר, אז ברור שהמוצרים של vVARDIS יבצעו מהפכה. שימוש יומי ימנע ביקורים תכופים אצל רופא שיניים ויסייע להלבין, לשקם ולמנוע חורים קטנים לפני התפתחותם לחורים שמצריכים טיפול רפואי. גילינו ששימוש במוצרים יסייע להגברת הרצון הטיפול המניעתי גם אצל ילדים אשר לרוב נמנעים מביקור אצל רופאי שיניים".

אתר
פייסבוק
אינסטגרם

מוגש מטעם vVARDIS
  • עוד באותו נושא:
  • שיניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully