וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 עבודות מרגשות ומשמעותיות לאוהבי כלבים

מוגש מטעם מדברים עם כלבים

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 9:40

אם יש לכם כלב, או אפילו יותר טוב - כלבים, אתם כבר יודעים שהדבר הכי מתגמל זה לחזור הביתה ולמצוא אותם מחכים לכם, מביטים אליכם באהבה עם חיוך גדול, תוך כדי שהם מכשכשים בזנב ומתרגשים כאילו שאתם הדבר הכי טוב שקרה לעולם

מה יכול להיות יותר טוב מכלב?

אם אתם מהנהנים בהסכמה, ייתכן שעבודה עם כלבים יכולה להתאים לכם מאוד. עבודה כזו תאפשר לכם לבלות עם חברינו הפרוותיים כל היום ולקבל על זה כסף. זה בהחלט אפשרי, לכן הכנו עבורכם רשימת עבודות עם כלבים כדי שתוכלו ללמוד על אפשרויות התעסוקה השונות ולבחור אחת שתתאים לכם :)

1. וטרינריה

זוכרים שדיברנו קודם על התגמול הכי גדול שיש? אז אולי יש עוד כמה גדולים יותר. אחד מהם, למשל, הוא תחושת התגמול שבלטפל בכלב שלא מרגיש טוב ולגרום לו לכשכש בזנב שוב.

למרות שזו אחת העבודות הרווחיות ביותר ברשימה הזו, היא לא ממש באה בקלות - מסלולי לימוד וטרינריה הם תובעניים מאוד ויכולים להימשך כ-8 שנים או יותר. בנוסף, כוטרינרים תצטרכו להתמודד עם הידיעה הלא פשוטה שלא תצליחו להציל כל כלב שיגיע אליכם למרפאה.

2. דוג ווקינג (Dog Walking, הולכת כלבים)

עבודה כמו דוג ווקינג אולי לא נחשבת למסלול קריירה יוקרתי (אלא אם כן אתם פותחים עסק משלכם), אבל זו דרך מצוינת להרוויח קצת כסף מהצד בזמן שאתם שאתם עוסקים בפעילות גופנית שבריאה לכם (הליכה) ומבלים זמן איכות עם מגוון של כלבים מתוקים. זו גם עבודה נהדרת למי שכבר יש לו קריירה אחרת, מכיוון שהיא מאפשרת גמישות בלוח הזמנים.

3. אילוף כלבים

חושבים שיש לכם את מה שצריך כדי ללמד כלבים איך להתנהג? אם התשובה היא כן, אתם כנראה יכולים לעבוד באילוף כלבים. אין צורך בהשכלה נוספת כדי להתחיל, אבל יש הרבה תוכניות הכשרה ואפשרויות להוצאת רישיון כך שתוכלו להתמחות בפרטים הקטנים של העבודה אם זה כיוון שאתם רוצים להתמקצע בו. זכרו שהצלחה בעסק כמו אילוף כלבים מבוססת בסופו של דבר על מיומנויות השיווק העצמי שלכם כמו גם על היכולת לאמן.

4. כלבנות טיפולית

ככל שאנו לומדים יותר ויותר על היתרונות שמביאים איתם כלבי טיפול לחייהם של מטופלים רבים המתמודדים עם אתגרים פיזיים ונפשיים, סביר להניח שנראה את מקצוע הכלבנות הטיפולית הופך לשכיח יותר עם הזמן. קשה לדמיין מקצוע שמחמם את הלב באותה מידה, שכן בנוסף לטיפול בכלב שאתם עובדים איתו, תזכו גם לראות איך הוא מעלה חיוך על פניהם של אנשים שהכי זקוקים לכך. כמובן שרגעים עצובים הם גם חלק מהעבודה הזו, אבל לפחות תוכלו להתנחם בעובדה שהצלחתם להפוך את היום של מטופלים אלה לשמח יותר, אפילו אם זה רק לכמה רגעים.

בעזרת לימודי כלבנות טיפולית, תוכלו ללמוד באופן מקצועי איך לחנך כלבים להיות כלבי טיפול ולעבוד בשותפות איתם במטרה לעזור לאחרים. יש מספר בתי ספר בארץ שמציעים קורס כלבנות טיפולית. לא משנה אם אתם מטפלים, מורים או מאלפים, או שאתם מעוניינים במסלול מלא והכשרה מקיפה כדי לעבוד במקצוע הזה במשרה מלאה, תוכלו למצוא קורס כלבנות טיפולית שמתאים לצרכים שלכם.

כלב גדול סן ברנרד עם כדור. ShutterStock
מה יכול להיות יותר טוב מכלב?/ShutterStock

5. חיפוש והצלה

עובדי חיפוש והצלה עובדים בשיתוף פעולה עם כלבים שמאומנים במיוחד כדי לסייע באיתור קורבנות מאזורי אסון. העבודה הזו יכולה להיות סופר מתגמלת אבל גם קשוחה מבחינה רגשית ופיזית.

6. צילום כלבים

צילום הוא דרך מצוינת להצליח כפרילנסרים, ומה יכול להיות יותר כיף מאשר לצלם כלבים יפים כל היום? צילום כלבים הוא מקצוע שמאפשר לכם לשלב את התשוקה שלכם לכלבים עם התשוקה שלכם לצילום, מה שיכול להוביל לקריירה מספקת מאוד.

7. ציור כלבים

אם אתם מעדיפים לעבוד עם צבע וקנבס במקום תריס ועדשה, ציור פורטרטים של כלבים יכול להיות ה-דבר בשבילכם. זה נכון במיוחד בעולם שבו לרבים מאיתנו יש פייסבוק ואינסטגרם, אבל רק למעטים מאיתנו יש דיוקן של הכלב שלהם תלוי לראווה בסלון. אתם יכולים גם למכור את היצירות שלכם באתרים ואפליקציות שמאפשרים זאת, כך שתוכלו לעבוד לגמרי מהבית. עם זאת, כמו באילוף כלבים, סיכויי ההצלחה שלכם בעבודה הזו תלויים ביכולת שלכם לשווק את עצמכם.

8. דוג סיטינג (Dog Sitting)

דוג סיטינג זה דרך מצוינת נוספת להרוויח קצת כסף מהצד. אתם יכולים אפילו לשלב את העבודה הזו עם העבודה הנוכחית שלכם כדי ליהנות משני העולמות.

9. ספרות וטיפוח כלבים

אם אתם מחפשים עבודה מהנה שמאפשרת לכם להיות קרובים לכלבים ולהתמקד בקשר איתם במשך יום שלם, יהיה לכם קשה למצוא משהו טוב יותר מספרות וטיפוח כלבים. זה לא אומר שלא תחוו גם ימים קשוחים בעבודה. בכל זאת, לא כל הכלבים אוהבים להסתפר, אבל אל דאגה, הרגעים היפים שאתם הולכים ליהנות מהם יפצו אתכם היטב.

10. טיפול בכלבים במעונות יום

נסו לדמיין רגע שאתם מקבלים תשלום כדי להיות מטפלים במעון יום לכלבים ולראות גורים משחקים זה עם זה. כן, זו יכולה להיות העבודה שלכם, רק קחו בחשבון שמדי פעם תצטרכו גם להפריד בין כלבים בוגרים שרבים ביניהם ולנקות אחרי כולם. אבל היי, העבודה הזו שווה את המאמץ!

איזו עבודה הכי מתאימה לכם?

כל אחת מעשר העבודות ברשימה למעלה הן דרכים מעולות להתפרנס תוך כדי שאתם נהנים מרגעים בלתי נשכחים בחברת כלבים, החברים הכי טובים. תוכלו למצוא ברשימה הזו לפחות עבודה אחת שמתאימה לאופי ולכישורים שלכם. בהצלחה!

מוגש מטעם מדברים עם כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully