וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה מטופלים בהשתלות שיער מטורקיה נוהרים לכפר סבא?

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 14:18

עד לפני 6 שנים אלון זאווארו לא תיאר לעצמו שישתלב בתחום הקוסמטיקה השיקומית והקעקועים. ואז הגיע השינוי

אלון זאווארו. אמיר חזן,
אלון זאווארו/אמיר חזן

עד לפני 6 שנים אלון זאווארו לא תיאר לעצמו שישתלב בתחום הקוסמטיקה השיקומית והקעקועים. באותה עת, לאשתו ורד היה עסק מצליח, בו סיפקה שירותי איפור קבוע - מרכז טיפולים והדרכות. בשל בחירתה להמשיך לתפעל את העסק, אלון יצא במקומה לחופשת הלידה, ומצא את עצמו בפרשת דרכים.

אף על פי שעסק בזמנו בניהול סחר בבורסה, תחומי העניין שלו סבבו בעיקר סביב מכונאות רכב, תחום שהוכשר לעסוק בו, ובמקביל עסק רבות בפעולות התנדבות שונות. כחובש הצטרף לשורות המתנדבים של מד"א, יחידת החילוץ וההצלה של כפר סבא ועמותת "ידידים". מכריו מספרים שהוא הפך לחובש של השכונה זה שמזעיקים מהר לכל שאלה או חבלה.

את הפן הטיפולי טיפח לאורך שנים, גם כאשר למד את רזי הרפואה הסינית העממית בקמפוס "ברושים". לאורך השנים החליט לשמור את תחום הטיפול לתרומתו לקהילה. וכך אכן היה, עד שגילה יצר חדש שהתפתח בקרבו.

ממכונאי רכב לאמן קעקועים והדמיית שיער

במהלך חופשת הלידה נחשף אלון לעשייתה הענפה של ורד, ובמקביל החל לאייר תווי פנים וגבות. ורד זיהתה את הכישרון יוצא הדופן של אלון, ועודדה אותו לפתח אותו לכל כיוון שיבחר. אלון בחר לנצל את חופשת הלידה ונרשם ללימודי הסרת קעקועים, במקביל הפך להיות תלמיד מן המניין בבית הספר של ורד לאיפור קבוע ולקח על עצמו ללמוד את תחום האיפור הקבוע השיקומי - טיפול בצלקות הסוואות והדמיות שיער.

אלון: "מי שמכיר אותי יודע, אני מאוד פדנט, וכדי לעשות משהו טוב, אני אוהב להבין את החומרים והתיאוריה היטב. זה מביא אותי להתעמק ברזולוציות נמוכות מאוד, שגורמות לי לעשות כל דבר בצורה הכי טובה שאפשר, בין שמדובר במכונאות רכב או בהסוואת צלקות והדמיית שיער. כדי להצליח בתחום החדש שטיפחתי, פניתי לרופא עור ולכימאית, ולקחתי שיעורים באופן פרטני על אנטומיית העור, תורת הפיגמנט ונושאים נוספים".

מטורקיה לכפר סבא - הטיפול המשלים להשתלות השיער

תוך זמן קצר התחוור לאלון, שהפתרון שהוא מציע לבעלי שיער דליל או לסובלים מהתקרחות, הדמיית השיער (SMP- טריכופיגמנטציה), מתאים לקהל יעד רחב מאוד - מטופלי השתלות השיער שלא מרוצים במאת האחוזים מהטיפולים שעשו, או מי שסובלים משיער דק או דליל, ועדיין זקוקים לפתרון שיעניק להם מראה שיער מלא יותר.

לא חלף זמן רב, והחלו להגיע אליו גם נשים שסובלות משיער דליל, שנבצר מהן לבצע השתלה, וכן, מי שחושש לבצע את ההשתלה.

להבדיל מהמתחרים שלו בשוק, אלון לא מגיע מעולם הספרות, ולכן לא הסתפק בקורס מזורז או קצר מועד. הוא התמחה ברזי הכימיה בכדי להבין באופן מדויק כיצד להטמיע את הפיגמנט ברקמה ואיך לקבל תוצאה מיטבית, כך שיתקבל מראה אסתטי ומלא, פיגמנט טבעי ומחמיא ואפקט ארוך טווח.

אלון זאווארו. אמיר חזן,
לפני/אמיר חזן
אלון זאווארו. אמיר חזן,
אחרי/אמיר חזן

התוצאות מדברות בעד עצמן והלקוחות מגיעים מכל רחבי הארץ

אלון: "מרבית האנשים שחולמים לעבור טיפול של הדמיית שיער חוששים מ- 2 דברים. ראשית, המראה של התוצאה הסופית. יש כל כך הרבה מקרים של טיפולי הדמיה כל כך לא טובים, שיצא לתחום הזה שם רע, בעיקר בגלל שמי שמתעסק בזה לא הוכשר באופן יסודי לעשות זאת. מדובר בספרים בעיקר, שלא מתמחים במיקרופיגמנטציה, ובטוחים שהתאמת הפיגמנט לעור זהה להתאמה של צבע לשיער. מכיוון שמדובר ברקמות שונות ובחומרים שונים, חשוב מאוד לעבור הכשרה מעמיקה. פרט לכך, נושא הפרקטיקה, גם הוא, לא מיושם באופן מיטבי, מה שמוביל לתוצאות לא טבעיות, לא אסתטיות ולא מחמיאות.

הדבר השני שלא כולם יודעים לתת לו פתרון, מאותה הסיבה למעשה, היא טיפול בצלקות. על פניה, הדמיית שיער היא פתרון אידיאלי למי שעבר השתלת שיער ולא יכול היה לכסות את שטח הצלקת שיש לו בקרקפת, אך ללא ידע מעמיק במיקרופיגמנטציה, עלול להיות פער בגוון של הקרקפת והצלקת, ובשורה התחתונה, התוצאה תיראה לא טובה, בלשון המעטה".

טשטוש צלקות ומחלות עור וטיפולים נוספים בתחום האיפור הקבוע

אלון וורד מספקים במכון שלהם, הממוקם באזור התעשיה כפר סבא, קשת רחבה של טיפולי איפור קבוע בפן הקוסמטי כמו איפור עיניים, שפתיים ועיצוב גבות, ובמקביל נותנים מענה שיקומי ופתרון לבעיות שונות. ורד מתמחה במיקרופיגמנטציה קוסמטית. אלון עוסק בעיקר בהדמיית שיער בקרקפת. מומחה במיקרופיגמנטציה שיקומית עבודה על הסוואת צלקות מניתוחים קוסמטיים , מחלות עור ועוד…

אלון: "6 שנים שאנחנו עובדים יחד. פרט לכך שזכינו להביא חיים לעולם, אני מאמין שחופשת הלידה שלקחתי הייתה מתנה גדולה שאפשרה לי לבחון את מסלול חיי. אני מאחל לכל גבר או אישה שנמצאים בשלב זה של חייהם לבחון לאן הם ממשיכים משם, במידת הצורך, לעשות חישוב מסלול מחדש, ובעיקר, לשאוף ללמוד ולהתפתח כל הזמן ולא לפחד משינוי".

לתיאום תורים ומידע נוסף
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully