וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פזית השפית ממליצה: הרמת כוסית לחגים

מוגש מטעם פזית ספיר

עודכן לאחרונה: 14.4.2022 / 7:58

היום שלפני החג הוא יום של בישולים, אנו עומלים במטבח מהבוקר ועד לערב החג בשביל להבטיח את הארוחה הטובה ביותר לאורחים, ולא כולם מרוצים מכך. אז מה לגבי קייטרינג?

פזית ספיר קייטרינג חלבי לאירועים. אלכסנדרה,
פזית ספיר קייטרינג חלבי לאירועים/אלכסנדרה

היום שלפני החג הוא יום של בישולים, אנו עומלים במטבח מהבוקר ועד לערב החג בשביל להבטיח את הארוחה הטובה ביותר לאורחים. כל שנה אותו סיפור, מה שרבים מאיתנו מעדיפים לעשות כדי להימנע מכך הוא להזמין חופשה או לצמצם מספר מוזמנים. הפיתרון הנכון ביותר על מנת שתוכלו להנות מגיבוש משפחתי, ערב חג במקום האהוב עליכם ועדיין להרגיש נינוחים הוא הזמנת קייטרינג לחג.

איך בוחרים קייטרינג חלבי לאירועים?

הפעם הראשונה בה מזמינים קייטרינג יכולה להיות מעט מבלבלת, אז הגיע הזמן לעשות קצת סדר בבלגן. בתור התחלה, אתם רוצים לבחור קייטרינג שעובד בצורה מוסמכת עם תעודות ואישורים. אם אתם מחפשים קייטרינג כשר - עליכם לוודא שיש למקום תעודת כשרות (אשר היא גם אסמכתא לפיקוח כללי). לאחר שמצאתם את חברות הקייטרינג שעונות לקריטריון הזה, שימו לב איזו חברה מציעה לכם מגוון רחב של אפשרויות, מאכלים ושירותים כאחד. מלבד לכך, אתם רוצים לוודא שיש מנות מותאמות לקהל היעד, בין אם מדובר על טבעוניים, אנשים עם אלרגיות וילדים שאוהבים דברים מסוימים.

היתרונות של קייטרינג חלבי לאירועים

1. מחיר - קייטרינג חלבי לאירועים מתאים למספר רב של אורחים, גם בגלל המגוון הרחב של המאכלים וגם בגלל המחיר בהשוואה לקייטרינג בשרי/דגים. המחיר אותו נשלם עבור קייטרינג חלבי לאירועים ישתנה בהתאם למיקום בו נמצא האירוע, תקופה וכמות סועדים. המחיר בדרך כלל נע בין 60 ש"ח ועד 140 ש"ח לסועד. חשוב להדגיש, ברוב המקרים הקייטרינג אינו כולל אלכוהול.

2. מגוון - המטבח החלבי הוא מגוון ויש כל כך הרבה אפשרויות שיכולות להתאים להרמת כוסית לחגים, בין אם מדובר על סעודת מצווה בערב החג ובין אם מדובר על הרמת כוסית בעסק. המגוון הרחב מתחיל ממטוגנים ממולאים בגבינות, פשטידות, פסטות, פיצות, ארוחות טבעוניות על בסיס תחליפי חלב וכמובן, כאשר מדובר על פסח תקבלו מנות כשרות לפסח בהתאם לחברת הקייטרינג.

3. טרחה - גם אם מדובר על סעודה של 10 אנשים, עדיין הטרחה היא גדולה, שלא נדבר על ההוצאות הכרוכות בכך. הטרחה אינה באה לידי ביטוי רק בבישולים, אלא במחשבה של מה כל אחד מעדיף לאכול, איך ייראה השולחן, האם כדאי שיהיה אקסטרה אוכל וכן הלאה… הטרחה היא הרבה גם מנטלית ולאו דווקא פיזית. היתרון בהזמנת קייטרינג לחג הוא שאתם מורידים מעצמכם עול כבד.

פזית ספיר קייטרינג חלבי לאירועים. אלכסנדרה,
פזית ספיר קייטרינג חלבי לאירועים/אלכסנדרה

החשש המלווה לקייטרינג

רבים נוטים לחשוב שאם הם לא אלו שבישלו את האוכל, זה הופך את האירוע או את החג להרבה יותר זול. אז בתור התחלה, תירגעו, האוכל עצמו הוא לא הפרמטר אשר יקבע איך האורחים יגישו. חווית האירוח היא זאת שקובעת מה ירגישו האורחים, וכחלק מחוויית האירוח, אתם צריכים להיות במיטבכם - דבר שהוא לא פשוט בכלל אם מהבוקר עד ערב החג אתם רק בישלתם. אז תנו לעצמכם להנות מהחג בדיוק כמו שהאורחים שלכם ייהנו.

מוגש מטעם פזית ספיר
  • עוד באותו נושא:
  • ארוחת חג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully