וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווקים מומלצים במדריד

מוגש מטעם מדרידוס

עודכן לאחרונה: 19.4.2022 / 8:13

בירת ספרד היא עיר השווקים הטובה ביותר שאפשר לדמיין

שוק פשפשים מדריד. ShutterStock
שוק פשפשים מדריד/ShutterStock

אם במקרה תכננת להגיע למדריד בקרוב, יש משהו שאנחנו חייבים לספר לך - מדריד היא עיר השווקים הטובה ביותר שאפשר לדמיין. אנחנו מזמינים אותך לדמיין לרגע את העיר האירופית היפהפייה והצבעונית הזו, עם חווית הרחוב המושלמת ולהוסיף לכל העושר הזה עוד כמה שווקים של אוכל רחוב, תרבות מקומית ואווירת שוטטות. זה כל מה שצריך כדי להעביר את החופשה העירונית שלך.

שוק האוכל Mercado San Miguel

שוק סן מיגל הוא אחד מהשווקים הצבעוניים והמוכרים ביותר במדריד. שוק מקורה המציע אוכל מקומי ומגוון במיוחד. ניתן לסעוד במקם על שולחנות גבוהים או בעמידה וגם לקחת אוכל לדרך. העיצוב שונה מאוד משאר המבנים שרואים ברחוב ולכן הוא גם בולט לעין - בנייה קלה שהיא ברובה ברזל וזכוכית הופכת את החוויה בביקור למיוחדת פי כמה. דוכני טאפאס, דגים טריים, גבינות, אלכוהול וכל שאר הדברים הטובים. בשל היותו ממוקם במרכז העיר, ניתן להגיע בקלות לארוחה טובה במרחק קצר או לסיים איתו את הערב אחרי יום בילוי בעיר. בזכות השקיפות והתאורה היפה יהיה קשה מאוד לפספס אותו.

השוק האסיאתי - שוק יאטי

שוק יאטי נחשב חדש יחסית במדריד ומציע חוויה ייחודית של אוכל רחוב אסייתי ברמה גבוהה. אז אם התחשק לך סושי, באן או בירה מעולם אחר - מומלץ להגיע אליו.

שוק האוכל של סן אנטון

אם חיפשת אוכל ספרדי מקומי ואותנטי אבל לא רצית להסתפק רק בזה - שוק האוכל הזה הוא בדיוק מה שחיפשת. השוק מציע שילוב מרשים של מסורת מפוארת לצד מטבחים מודרניים בינלאומיים. המיקום המרתק שלו בשכונת צ'ואקה רק מעשיר את חוויית השיטוט בעיר ואת התרבות שאפשר להיחשף אליה בכל רגע נתון. השוק פתוח בימיי ראשון ואם נגיע אליו בערב ונעלה אל הגג - נוכל לראות שקיעה יפה וללגום סנגרייה של סוף היום.

Salesas Village - The Festival

הפסטיבל בשכונת כפר סלאסס נחגג בכל יום ראשון של תחילת חודש. בשכונה מרוכזים כמה מבתי האופנה והאומנים האהובים שחוגגים את מרכולתם בפסטיבל רחוב קסום. אם במקרה הזדמן לך להגיע בדיוק ביום הראשון הזה שקורה פעם בחודש, ניתן ליהנות שם מבירה איכותית וסנגרייה, מטאפאס, מוזיקה והופעות רחוב - כל זה לצד בגדי מעצבים ואביזרים ייחודיים במחירים טובים.

שוק הפשפשים El Rastro

את השוק הזה לא כדאי להחמיץ בימי ראשון ובימי חג מקומיים. סוחרי יד שנייה עם סחורה משומשת או דוכנים המציעים סחורה חדשה לגמרי - החל מעתיקות, בגדים, אביזרי אופנה, עבודות יד, פרטי אספנות ועוד. השוק גדול מאוד ומתפרש על מספר רחובות, סמטאות וכיכרות - מומלץ להגיע!

סיור מודרך בעברית שייקח אתכם לשווקים המובילים

כנראה שאין דרך טובה יותר להעביר יום שווקים מוצלח מאשר להצטרף לקבוצת סיורים שמכירה מקרוב את העיר, דרך העיניים של המקומיים, בחברה טובה ועם מדריכים ישראליים שיגלו לכם את כל הסודות שהתיירים עדיין לא יודעים. מדרידוס היא חברה שמפעילה סיורים להכרת העיר במדריד ותכיר לכם מקרוב את שוק האוכל המקומי. אז גם אם זו לא הפעם הראשונה שלך במדריד, סביר מאוד להניח שיהיו עוד כמה קלפים חדשים לחשוף.

לסיכום, כנראה שלא נדרש זמן רב מדי כדי למצוא שוק מעניין לעבור בו במהלך הביקור במדריד. מומלץ לקרוא מעט רקע על השווקים המוכרים, להתוודע לימיי ושעות הפעילות כדי לא לפספס בטעות כמה אטרקציות טובות שמתקיימות אחת לחודש או בשעות מצומצמות.

מוגש מטעם מדרידוס
  • עוד באותו נושא:
  • מדריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully