וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת ניהול התוכן של Web3D תנהל את עמודי האתר שלכם

מוגש מטעם Web3D

עודכן לאחרונה: 19.4.2022 / 8:17

מערכת ניהול התוכן המצוינת שלWeb3D, שתעזור לכם לשמור על אתר עדכני ורלוונטי בכל זמן. איך זה עובד ולמה זה משתלם במיוחד? הנה כל מה שחשוב לדעת

עבודה על מחשב. ShutterStock
עבודה על מחשב/ShutterStock

במאמץ רב הקמתם את העסק שלכם בשתי ידיים. עם השנים הוא גדל והבנתם שכדי לצמוח אתם חייבים ליישר קו עם העידן הטכנולוגי, ולכן הקמתם לעצמכם עמודים ברשת ודאגתם לקידום ממומן מעולה. כמובן שלא הסתפקתם בזה והקמתם לעצמכם אתר, אך עם הזמן הבנתם כי לנהל אותו בעצמכם זו משימה בפני עצמה שלא תמיד מסתדרת עם הדברים החשובים והגדולים של העסק, וכך הוא עשוי להישאר לא עדכני ולא נוח ונגיש עבור הגולשים שלכם. מדובר במצב שעשוי לפגוע בהכנסות שלכם, ולכן אנו רוצים להציע לכם פתרון מצוין לכך: מערכת ניהול התוכן המצוינת שלWeb3D, שתעזור לכם לשמור על אתר עדכני ורלוונטי בכל זמן. איך זה עובד ולמה זה משתלם במיוחד? הנה כל מה שחשוב לדעת.

המערכת של WebD - מענה מקצועי לניהול האתר שלכם

מצד אחד רוב העסקים מנסים להימנע מתשלום לאדם חיצוני שיתחזק עבורם את האתר, אך מבינים מצד שני כי ניהול באופן עצמי זו משימה מורכבת שמצריכה קודם למידה טכנית ויסודית של התחום, אשר מחייבת עבודה שוטפת כמעט באופן יומיומי. פתרון אפשרי ונהדר הוא למעשה שימוש במערכת לניהול מידע ותוכן שמשפרת בצורה מעולה על האתגר הזה ומציעה גם לאנשים פחות טכניים ממשק פשוט וקל שיאפשר לנהל את עמודי האתר בקלות.

המערכת מותאמת על ידי המומחים של Web3D באופן אישי לכל לקוח ומאפשרת עיצוב טקסט, הוספת קבצים מסוגים שונים כולל קבצים מסוג Flash, הוספה של גלריות תמונות, יצירת קישורים באופן פשוט לאתרים חיצוניים, ניהול באנרים, ניהול נוח של כל רשימות התפוצה שלכם, סליקה, קטלוגים דינמיים, טבלאות ועוד מגוון אפשרויות נוספות. צריך לראות את המערכת בעיניים כדי להבין בדיוק עד כמה אופן השימוש והתפעול של הוא אינטואיטיבי ופשוט.

מערכת גם למנהלי האתר המתקדמים - יתרון המוצר של Web3D

אז דיברנו על מערכת שהיא נוחה וטובה למי שלא מבינים בחלקים הטכניים של תחזוקת אתר, אך מה לגבי אלו שכן מבינים ועדיין רוצים ליהנות מממשק נוח ונגיש? למרבה הנוחות המערכת מאפשרת גם את זה בהחלט. היא מאפשרת הגדרה של כלל המרכיבים הנדרשים עבור קידום האתר, ונוסף על כך מתאפשר גם ניהול ברמת שפת המערכת ושפת האתר. ולכן, אם תרצו אתם יכולים לרדת לרזולוציות הקטנות ביותר של נגישות ונראות האתר שלכם כדי לוודא שהיא לא מגבילה את המשתמשים.

הסיוע של מומחי Web3D זמין עבורכם תמיד

כמובן שאת הממשק המצוין הזה אתם יכולים לקבל ככה כמו שהוא, אך מדובר בשירות שיכול להיות מקיף ושלם הרבה יותר בהתאם לצרכים שלכם. כך למשל תוכלו לבחור שמומחי Web3D יבנו את האתר שלכם ויכשירו אתכם לתפעול שוטף שלו באמצעות המערכת, תוכלו לקבל ייעוץ והכוונה בנושאים שונים במהלך הדרך ותיהנו משלל שירותים משיקים וחשובים כמו:

· תכנון ובקרה של חווית משתמש ואפיון מערכת UI/UX.

· התממשקות למערכות API.

· הקמת מערכות מרקט פלייס וירטואליות, הקמת חנויות איקומרס ועוד.

· מערכות ניהול למסעדות, מוסדות חינוכיים ועוד.

בשורה התחתונה, אם אתם מעוניינים בניהול נוח של האתר, המערכת של Web3d זה בדיוק מה שאתם צריכים וזה הזמן לקבל מידע נוסף ולדאוג לאתר עדכני ורלוונטי עבור הגולשים בכל זמן נתון. בהצלחה.

מוגש מטעם Web3D
  • עוד באותו נושא:
  • תוכן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully