וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה היחידה שמשיגה תוצאות מוכחות לאורך זמן

מוגש מטעם הלגה רקנאטי

עודכן לאחרונה: 2.5.2022 / 10:05

בשנים האחרונות תעשיית האסתטיקה עברה מהפכה, עם התפתחות המידע והמכשור הטכנולוגי והיא מציעה כיום אינספור טיפולים שנועדו לסייע לנו להגשים את המשאלה הכמוסה ביותר - להיות יפים יותר

אנו חשופות לאין ספור פרסומים על טיפולים כאלה ואחרים, שמוצעים לנו באופן תדיר בכל אפיק פרסומי אפשרי ומכאן אפשר גם להבין את הנתונים שמצביעים על עלייה שבין 40-60% בביקוש לטיפולים אסתטיים בישראל בשנה האחרונה. רגע לפני שאתן רצות לשריין את הטיפול הבא כדאי שתכירו את השיטה הייחודית שכבשה את ישראל והובילה למאות לקוחות מרוצים ב30 השנים האחרונות.

האם טיפולים אסתטיים יכולים באמת להשיג את התוצאה?

המשיכה לאסתטיקה טבעית ומתבקשת, הרי מה יכול להיות יותר מספק מאשר להשקיע בעצמנו ולאהוב את הדמות שניבטת מולנו במראה? לכן קל להבין את העלייה בביקושים לטיפולים אסתטיים בשנים האחרונות, במקביל להתפתחות הטכנולוגיה. אבל רגע לפני שאתן ניגשות לשריין את הטיפול הבא כדאי שנעצור לשנייה ונשאל, האם זה מתאים לי באמת ולכמה זמן יחזיק הטיפול? הלגה רקנטי, מפתחת שיטת הלגה רקנטי הייחודית והמצליחה ביותר בענף האסתטיקה מסבירה כי "טיפולים אסתטיים הם לרוב פתרונות זמניים שאין באפשרותם להשפיע מעבר לטווח הזמן הקצר. חשוב לבצע אבחון מתאים לפני כל טיפול ולהתאים אותו באופן אישי לאורך החיים ולצרכים האישיים של כל מטופלת, אבל חשוב ביותר להבין כי פתרון הוליסטי שנועד לספק לנו מענה כולל הוא היחידי שיכול לספק תוצאות מוכחות לאורך זמן" במשך 30 השנים האחרונות שיטת הלגה רקנטי נחשבת לסוד הכמוס של תעשיית האסתטיקה ולקוחות רבים מכל קצוות הארץ נוהרות למכון הלגה רקנטי, אשר ממוקם בראשון לציון.

שיטת הלגה רקנטי - מחקר שהוביל לתוצאות

הלגה רקנטי, החלה לעבוד כקוסמטיקאית בשנת 1989 ומהר מאוד זיהתה כי הטיפולים שהעניקה ללקוחותיה לא הצליחו להשיג את התוצאות לאורך זמן. "ההקשבה וזיהוי הצרכים בקרב המטופלות והמטופלים שלי הניעו אותי לצאת ולחקור את התחום לעומקו" מספרת הלגה. המסע לגילוי שיטת הלגה רקנטי החל בלימודי כימיה ורפואה קוסמטית, בהם למדה את בעיות העור השונות והבינה את התהליכים הסמויים הגורמים להן. "ככל שהרביתי בחקר הפרטים, הרגשתי שחסר משהו מבחינה הוליסטית הרי לא ניתן להפריד בין גוף ונפש ולכן רכשתי את ההשכלה בתחום הרפואה הסינית. שם גיבשתי את ההבנה הסופית שהובילה לפיתוח שיטת הלגה רקנטי, האמצעים לשלוט בגופנו ולרפא אותו נמצאים בידיים שלנו" ממשיכה לתאר הלגה את ההתפתחות. המחקר המעמיק והידע המקצועי שאין לו שני, אותו צברה הפכו אותה מהר לשם דבר ולמובילת תחום האסתטיקה בישראל. הלגה לא עצרה והמשיכה בלימודי קוסמטיקה פרא רפואית וקורסים שסייעו לה להבין את השפעת נטילת התרופות על עור. לאחר ידע, מחקר ומעמיק של שנים ארוכות פיתחה הלגה את שיטת הלגה רקנטי ואיגדה אותה בשמונה כרכים של ידע מקצועית המהווים את התורה המקצועית והמובילה לטיפולים אסתטיים בישראל.

הלגה רקנאטי טיפולים אסתטיים. רונן פדידה,
הלגה רקנאטי טיפולים אסתטיים/רונן פדידה
הלגה רקנאטי טיפולים אסתטיים. הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים,
הלגה רקנאטי טיפולים אסתטיים/הלגה רקנטי טיפולים אסתטיים

השיטה שעולם האסתטיקה מנסה להסתיר מכם

שיטת הלגה רקנטי מורכבת למעשה משלוש יסודות או תהליכים שונים שמתבצעים באופן מקביל, ואשר לאורך השנים הובילו למאות סיפורי הצלחה שמלווים את מרכז הלגה רקנטי עד היום. "חשוב להבין שההצלחה מתבססת לא על פתרונות קסם, אלא על שילוב מרכיבים שפועלים יחד ומספקים לך את התוצאה הטובה ביותר וכמובן עם תוצאות מוכחות לאורך זמן" מסבירה הלגה. השלב הראשון בשיטה הוא שלב הטיפול, במסגרתו עוברת כל לקוחה אבחון וייעוץ על ידי איש מקצוע שהוכשר לכך במסגרת שיטת הלגה רקנטי. אותו איש מקצוע בונה יחד עם הלקוחה תוכנית טיפולים אישית, אשר משלבת מספר טיפולים מסוגים שונים במטרה למקסם את התוצאה. השלב השני בשיטה הוא שלב השינוי, במסגרתו הלקוחה משלבת שגרת טיפוח יומית בבית, באמצעות מוצרים המותאמים לה באופן אישי ומכאן מגיעים לשלב השלישי, שלב השימור. " אני מאמינה כי פתרון הוליסטי, אשר משלב איזון בין גוף ונפש, הוא חלק בלתי נפרד מכל טיפול הוליסטי ולכן אנחנו מתמקדים גם בשינוי אורח החיים באמצעות תזונה נכונה, הבנת החשיבות של שעות השינה, שתיית מים ושילוב פעילות גופנית" ממשיכה לתאר הלגה. כנראה שהסוד הגדול שמוביל לתוצאות מוכחות הוא באמת ביציאה מהקופסא ובהתייחסות כוללת לא רק לטיפול עצמו אלא גם לכל מטופלת באופן אישי, תוך התייחסות למכלול של מרכיבים.

הגיע הזמן לנסות ולהבין מדוע מנסים להסתיר מכם את השיטה?

אז למה בעצם מנסים להסתיר מכן את שיטת הלגה רקנטי במשך השנים? כנראה שהתשובה מצויה באותם מכונים לטיפולים אסתטיים שמעדיפים להמשיך ולמכור ללקוחות מזרקים או טיפולים אחרים, ללא התייחסות פרטנית והוליסטית שחשובה מאוד להצלחתו של כל טיפול אסתטי. שיטת הלגה רקנטי אומנם משלבת טיפולים אסתטיים, חלקם ייחודים ואותם תוכלו למצוא במרכז הלגה רקנטי בלבד, אבל המטרה היא באמת לסייע לכן לפתור את הבעיה שאיתה אתן מתמודדות, להעלות לכן את הביטחון האישי ולשפר את אורח החיים שלכן לתקופה ממושכת. אם התייאשתן מטיפולים שמציעים קסמים אתן פשוט חייבות לעבור לשלב הבא ולהכיר את שיטת הלגה רקנטי.

קישור לאתר>>
טלפון: 03-9645111
אימייל: marketing@helga.co.il
פייסבוק
אינסטגרם

מוגש מטעם הלגה רקנאטי
  • עוד באותו נושא:
  • אסתטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully