וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט תמ"א 70: מחירי הנדל"ן מזנקים במאות אחוזים

מוגש מטעם קרקעות העתיד

עודכן לאחרונה: 16.6.2022 / 11:51

שוק הנדל"ן הרותח בארץ מוביל את כל המשקיעים למסקנה אחת - בזמן שסף הכניסה לרכישת דירות רק הולך ועולה האלטרנטיבה הטובה והמניבה ביותר היא השקעה בקרקע. בנוסף השקעה בקרקע מנטרלת מהמשקיעים התעסקות עם שוכרים, תחזוקה, ונחשבת לאחת ההשקעות הבטוחות והיציבות ביותר

בזמן שרוב הקרקעות המופשרות לבניה הולכות ומתמעטות, חשוב להיות עם היד על הדופק כשהזדמנויות מגיעות. זיהוי פוטנציאל עליית הערך ברכישת קרקע הינו קריטי לתהליך. סקרנו עבורכם את הקרקעות הטובות ביותר להשקעות בישראל כאשר הבולטת מבניהן היא התוכנית של משרד האוצר בשיתוף עירית ראשון לציון (תוכנית המטרו) תמ"א 70.

רחוב פריימן - מתחם המטרו. באדיבות קרקעות עתיד,
רחוב פריימן - מתחם המטרו/באדיבות קרקעות עתיד

התחנה הבאה תמ"א 70: קרקע במכירה מוקדמת

יגאל אלקיים, מנכ"ל ומייסד "קרקעות עתיד" ובעל ניסיון של 15 שנה בענף הנדל"ן מסביר כי מדובר בתוכנית העתידה לכלול בנייני מגורים בשילוב מתחם מסחר ותעסוקה. "משקיעים מביני עניין מבינים כי מדובר בתוכנית אטרקטיבית ביותר, קרקעות בסמוך לתחנות המטרו העתידיות צפויות לנזק בשווי בצורה חסרת תקדים. בנוסף לתוכנית המדוברת, לרכישת הקרקע יתרונות רבים: טאבו פרטי, ליווי עו"ד עד קבלת המפתח כולל הסכם שיתוף מסודר".

אחד הגורמים האטרקטיביים למשקיעים הוא תחנת המטרו הצמודה לקרקע, הצפויה להעלות את ערך הקרקע בצורה משמעותית. "בכל מקום בעולם התחנות של רכבת הקלה מעלות את מחירי הדירות ואת הקרקעות בפרט", מוסיף הבעלים ונותן מס' טיפים חשובים למשקיעים רגע לפני רכישת קרקע:

1. שהקרקע תהיה צמודה למגורים/מסחר ותעסוקה.
2. שהקרקע תהיה כלולה בתוכנית מקודמת.
3. טאבו פרטי ועו"ד שמוביל את כולם בהסכם שיתוף גדול.

משקיעים רבים בוחרים ב"קרקעות עתיד" בזכות וותק של 15 שנה בתחום ובזכות הצלחה מוכחת במכירה של פרויקטים שרק היו בתחילת הדרך והיום כולן באישורים סופיים, ביניהם מתחם ה-1000 בראשון לציון, מתחם שדה דב ת"א, חוף התכלת הרצליה, הוד השרון מתחם 1202, תוכנית 3700 ת"א, מתחם פי גלילות וכעת פרויקט תמ"א 70 השאפתני.

"עד עתה, המשקיעים זכו להרוויח מהפרויקטים שלנו, ואנו ממשיכים להסתכל קדימה", מסכם יגאל אלקיים. "אנחנו עובדים בשקיפות מלאה עם טאבו פרטי שעובר במיידי אל הלקוחות שלנו בקנייה ללא פערי תיווך מיותרים והקנייה היא ישירות מהחברה. אנחנו לא עוזבים לרוכשים את היד עד הסוף! ומציעים מעטפת של רואה חשבון, יועץ משכנתאות, יועץ מס, עו"ד, ותמיד זמינים לכל שאלה לפני העסקה ולאחריה

מוגש מטעם קרקעות העתיד
  • עוד באותו נושא:
  • תמ"א
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully