וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה החשיבות של יועץ משכנתאות?

מוגש מטעם משכנתא 365

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 13:56

למה בכלל לפנות ליועץ משכנתאות, מהי החשיבות של יועץ מוסמך ומנוסה וכיצד זה יכול לחסוך לכם כסף?

ישראלים רבים תוהים לעצמם לפשר חשיבותו של יועץ משכנתאות, כי הרי שכל אדם יכול ללכת לבנקים השונים ולברר את תנאי המשכנתא שאותו הבנק מציע - אז למה בכלל לפנות ליועץ משכנתאות, מהי החשיבות של יועץ משכנתאות מוסמך ומנוסה וכיצד זה יכול לחסוך לכם כסף? על כל השאלות הללו אנחנו נענה לכם תכף, אבל לפני זאת, בואו ונסביר מהו תפקידו המרכזי של יועץ משכנתאות ולמה זה כל כך חשוב לעתיד הכלכלי שלנו.

מיהו יועץ משכנתאות?

אז כמו שכבר רבים מכם מכירים, יועץ משכנתאות הוא אדם שעיסוקו העיקרי זה לטפל במשכנתא שלכם, להיות תמיד מעודכן בשוק המשכנתאות ובאפשרויות המשתלמות ביותר בלקיחת משכנתא - ואולי הדבר החשוב ביותר, לעזור לכם לחשב את גובה המשכנתא המתאימה להוצאה המשפחתית שלכם. ואם חשבתם שבזאת עבודתו של יועץ המשכנתאות מסתיימת, אז זהו שלא, והרי שבעצם כאן היא רק מתחילה.

לאחר שיועץ המשכנתאות אורך איתכם שיחה אישית ובודק את גובה המשכנתא שהמשפחה שלכם תעמוד בתשלומה, יוצא יועץ המשכנתאות אל כלל הבנקים השונים וחברות המימון בכדי להשיג לכם את התנאים המתאימים ביותר לתשלום המשכנתא - וככל שיועץ המשכנתאות ישיג עבורכם את הלוואת המשכנתא באחוזים נמוכים יותר, כך גם המחיר הסופי לתשלום המשכנתא יהיה נמוך יותר באופן משמעותי.

מפתח לבית. ShutterStock
יועצי המשכנתאות עובדים באופן ישיר מול הבנקים ולכן, יקבלו לרוב תנאים ואחוזים משתלמים/ShutterStock

עד כמה חשוב להשתמש ביועץ משכנתאות מקצועי?

אם אתם מחפשים את התשובה לשאלה: "עד כמה באמת חשוב להיעזר ביועץ משכנתאות", אז התשובה היא: "חשוב מאוד!".

יועצי המשכנתאות עובדים באופן ישיר מול הבנקים ולכן, יקבלו לרוב את התנאים והאחוזים המשתלמים שאתם בכוחות עצמכם לא תצליחו להשיג. יועצי משכנתאות ברובם פועלים בשיתוף פעולה מול הגופים הפיננסים השונים אשר מאוד מעוניינים בלקוחות חדשים ולכן מעניקים ליועצי המשכנתאות את התנאים הנוחים והמתאימים ביותר ללקיחת המשכנתא.

"אוקיי, לקחתי משכנתא - ומה אז?"

כאשר אתם לוקחים משכנתא בבנק או בכל גוף פיננסי אחר, אתם תקבלו את תנאי המשכנתא בכתב ותוכלו לבדוק לכמה שנים נלקחה המשכנתא שלכם ומהו גובה ההלוואה. לאחר שנות תשלום הלוואת המשכנתא, אתם תוכלו לבצע מחזור משכנתא ובכך להנות מתנאי הלוואה משתלמים יותר.

לוקחים משכנתא עם חברת משכנתא 365

אם אתם מתכננים לקחת משכנתא ואתם זקוקים ליועץ משכנתאות איכותי ומקצועי במיוחד, הרי שאנחנו בחברת משכנתא 365 יכולים להבטיח לכם את השירות האיכותי ביותר עם תוצאות מבטיחות ומשתלמות לכלל לקוחות החברה. שירותי ייעוץ משכנתאות, מחזור משכנתא, חישוב הלוואות ועוד, תוכלו למצוא באתר החברה שלנו ולקבל את כל הפרטים הדרושים בכדי לזכות בהלוואה המשתלמת והנוחה ביותר לכם ולמשפחתכם.

מוגש מטעם משכנתא 365

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully