וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיווק באינטרנט: אפיק הפרסום המשתלם והאפקטיבי ביותר לעסק שלכם

מוגש מטעם NIELS

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 15:48

אם אתה לא שם - אתה לא קיים. כיום יותר מאי פעם המילים הללו מקבלות תוקף

שיווק באינטרנט. יח"צ,
שיווק באינטרנט/יח"צ

מי לא מחובר בימינו לרשת האינטרנט? האינטרנט הוא הפלטפורמה בה הכל אפשרי וכמעט ואין גבולות. מידע רב זמין וכל פעולה נגישים לנו תיק תק, בקלות ובמהירות. הכל מתנהל אונליין.

רשת האינטרנט היא בעצם רשת גלובלית, המקשרת בין רשתות תקשורת ומחשבים רבות ברחבי העולם. כמות המידע והנתונים העצומה שיש באינטרנט, נאספת באופן מתמשך, בתוך שניות ומצטברת ברשת על ידי אתרים, דפים אינטרנטיים ורשתות חברתיות.

החיים המודרניים מתאפיינים בכך שאנחנו מחוברים כל הזמן, לרשת האינטרנט ואחד לשני. אנו בלתי נפרדים מהסמארטפונים, לאייפדים ולמחשבים, ואפשר לומר שהאנושות התמכרה לרשת.

מיליארדי אנשים בכל העולם נחשפים לאינסוף תכנים ומדיה ברשת, ומבלים משך שעות בגלישה ברשת. אנחנו קמים עם האינטרנט, עוברים יום שלם באינטרנט ונרדמים עם האינטרנט.

כבר מובן מה זה אומר - שיווק באינטרנט מבטיח חשיפה אדירה, תפוצה בקנה מידה מטורף, ובהתאם לכך, תוצאות באיכות ובסדרי גודל שאף כלי שיווקי אחר לא יכול להציע או לאפשר.

כבר ברור מאליו שמדובר באפיק המציע כלים בעלי כוח והשפעה עצומים. כל העולם שלנו מנוהל ברשת האינטרנט. כל חלק בחיינו תופס את מקומו בה, כל פעולה מבירור מידע פשוט וכלה במידע פרטי ורגיש, מהזמנת מצרכים, בגדים או ריהוט ועד ביצוע פעולות בנקאיות או פעולות במוסדות ממשלתיים. עולם העסקים כנגזרת אחת של החברה יצר לעצמו כמה אזורי פעילות באינטרנט וביניהן מבחר הרשתות החברתיות, פורומים, בלוגים, אתרים שונים וכן הלאה. לפיכך, כמובן שגם העולם המסחרי ידע לנצל את האפשרויות הרבות שיש ברשת האינטרנט מבחינת כל מה שנוגע לפעילויות שיווק, פרסום וקד"מ.

אפשר לומר שזהו בהחלט ביטוי ברור ומוחלט של תהליך הגלובליזציה. הרשת מאפשרת גישה אל שוק עצום של קהל צרכנים בכל רחבי העולם, גישה לכל תחום, בכל מקום ובכל זמן. זוהי הפלטפורמה ליישם ולממש כל מטרה ורעיון מבחינה שיווקית, ולהתקדם בקצב המהיר ביותר אל עבר היעדים שלכם.

שיווק באינטרנט. יח"צ,
שיווק באינטרנט/יח"צ

בחרו באפיק שיווק באינטרנט שייצר לכם חשיפה מקסימאלית בעלות מינימאלית

מזמן כבר נפרצו גבולות הזמן והמרחב הודות לרשת האינטרנט. הקסם הזה נגיש לנו גם דרך החבר הכי טוב של כולנו - הסמארטפון. כולנו מחוברים כל הזמן מבלי להתאמץ. כפועל יוצא, התפתחו הזדמנויות כדאיות מאוד לשיווק על ארבעת יסודותיו: פרסום, קד"מ, הפצה ועלויות (לרבות יצירת תחרות בתחומים אלו). היה אפשר לחשוב שלאור הפוטנציאל הרב פעילות של שיווק באינטרנט תהיה כרוכה בעלויות כבדות, משום שהתמורה שמקבלים מהכלי הזה רבה כל כך, אבל בפועל זה להפך.

שיווק דיגיטלי כרוך בעלויות נמוכות מאוד אם נערוך השוואה מול עלויות פרסום בכל כלי שיווקי אחר - דפוס, שילוט, רדיו, טלוויזיה וכן הלאה. העלויות הנוחות יחסית, מתאפשרות דווקא בזכות העבודה שהאפשרויות ברשת הן כמעט בלתי מוגבלות, חופש הפעולה והנגישות לקהל העצום שיש במרחב האינטרנטי מבטל את העלויות הכבדות שכרוכות בפנייה. לכן, זהו יתרון נוסף וחשוב מאוד לטובת שיווק באינטרנט על פני שיווק באמצעים אחרים - שיווק באינטרנט מאפשר לכם שימוש בכלי מדידה, ניטור ופילוח מצוינים, הערוץ בו תקבלו את התוצאות הטובות ביותר מכל בחינה, בעבור ההשקעה שלכם. גם מבחינת היקף ועלויות חשיפה וגם מבחינת כמות לידים ועלות לליד - הרשת ללא ספק שוברת את השוק.

עבור מי מתאים שיווק באינטרנט?

שיווק באינטרנט מתאים לכל עסק או ארגון, מפרילאנסרים ועד לחברות ענק. הרשת מלאה באפשרויות מעולות עבור כל אחד מפרסמים, אלו הן הזדמנויות ששינו את כללי המשחק בזירה העסקית ובנוסף לכך, הן שינוי לגמרי את שיטות השיווק שהיו נהוגות לפני עידן האינטרנט. באינטרנט אנחנו מקבלים אפשרויות פרסום בתנאים שערוצים שיווקיים אחרים לא יכולים לעמוד בהם. אין הגבלה על התכנים, על המדיה, על נראות הנכסים הדיגיטליים שלכם מבחינה קריאטיבית, וכמובן על תכיפות וזמני הפרסום - ההחלטות נתונות בידיים שלכם.

כמובן שתחילה יש ליצור נכסים דיגיטליים עבור העסק שלכם שלכם כמו אתר, דפי נחיתה, דף פייסבוק, חשבון אינסטגרם, לינקדאין או טיקטוק, ולאחר מכן תוכלו להתחיל בפעולות וקמפיינים שונים של קידום אורגני וממומן, בהתאם למטרות שלכם.

חשוב להדגיש כי שיווק דיגיטלי מחייב השקעה ותשומת לב לאופן בו המשווק יוצר את הקשרים בין העסק לבין קהל היעד. המרחב הווירטואלי מדמה את התקשורת בין אנשים במציאות - הבנה וקבלה של הצד השני - קהל היעד, שיתופיות ודינאמיקה ידידותית ונעימה. זה הסוד להצלחה בשיווק דיגיטלי באינטרנט.

שיווק באינטרנט יכול להתבצע בכמה אופנים, לדוגמא: באמצעות דיוור אלקטרוני, אתרי תדמית, קטלוג או חנויות אונליין, רשתות חברתיות, בלוגים ועוד.

ישנן אפשרויות שיווק מגוונות ברמת סגנון וסוגי פעולות ,המותאמות לכל תחום ונישה ברשת.

מעטפת האפשרויות הללו, תאפשר לכם להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור התקציב שהושקע.

מוגש מטעם NIELS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully