וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביטחון בגיבוי שרתים בענן

מוגש מטעם DH Networks

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 15:42

עסקים חשופים באופן תמידי לסיכון של אובדן ומחיקת נתונים. כיום, רוב העסקים פועלים עם כמויות עצומות של מידע. יותר ויותר לקוחות בוחרים להשתמש בענן כדי להישמר מסיכונים מיותרים ואין ספק שהם מרוצים מהבחירה שלהם

בואו נרחיב על גיבוי בענן

הופעתו של מחשוב הענן שינתה לחלוטין את תעשיית הגנת הנתונים. גיבוי שרתים בענן היא שיטה פופולרית לאחסון של נותנים מחוץ לאתר הקיים, ומטרתה העיקרית היא להגן על המידע שלכם. עם הזמן, גיבוי בענן אכן הוכיח את עצמו כחלופה יעילה מאוד לשיטות גיבוי יותר פשוטות כמו דיסק חיצוני. כדי להסביר מה כוללת אסטרטגיית הגיבוי בענן, ומה הוביל להצלחתו הגדולה, נתחיל מהבנה של העקרונות הבסיסיים.

הענן מתייחס לאספקה לפי דרישה של משאבי ושירותי המחשוב, על בסיס תשלום לפי דרישה. בעיקרו של דבר, הענן מייצג מאגר משותף של משאבים ושירותים שונים, שתפקידו הוא לאחסן, לנהל ולעבד נתונים שאליהם ניתן לגשת דרך האינטרנט.

איך אחסון בענן עובד?

שירותי גיבוי מרחוק הם מודל של אחסון נתונים, דרכם ניתן לגשת לנתונים, לנהל אותם ולאחסן אותם בשרת ענק מרוחק דרך האינטרנט. האחסון מתוחזק ונתמך על ידי שמירת הנתונים של המשתמש זמינים ונגישים תמיד. ספק האחסון אחראי באופן מלא על התמיכה מאחורי הקלעים והתחזוקה של האפליקציה. סביבות הענן פועלות על בסיס שירות עצמי, מה שנותן למשתמש יכולת לקבל גישה ישירה למשאבים מבוססי ענן ולהנות מהשירותים המובנים מבלי כל עירוב של ספק השירות.

סביבות הענן הן אלסטיות, מה שנותן לכם אפשרות להגדיל ולהקטין בכל זמן שתצטרכו את הענן, בהתאם לצרכי הלקוחות. מה שטוב בשימוש בענן, הוא החסכון הכלכלי שהוא מביא יחד איתו - הוא עוקב ומחשב את השימוש במשאבים של כל משתמש, ואתם משלמים רק עבור מה שהשתמשתם בו בפרק זמן נתון. שירותי מחשוב יאפשרו לכם למנוע עלויות מותרות הכרוכות בבנייה ותחזוקה של תשתית מקומית, בזכות שימוש עצמאי בענן.

מחשוב ענן. ShutterStock
מחשוב ענן/ShutterStock

למה כדאי להשתמש בענן?

גיבוי באמצעות הענן הוא לא רק אמצעי חסכוני לאחסון ושחזור של נתונים:

- הוא מאפשר התאוששות מהירה מאסון של איבוד נתונים - גיבויי נתונים לשרתים באתר, חשופים להמון אסונות היכולים לגרום לאיבוד של מידע חשוב. בזכות הענן, עסקים יכולים אוטומטית להעביר את הנתונים שלהם למקום בטוח ומאורגן, ולקבל גישה נוחה ותמידית לקבצים שלהם.
- שחזור מהיר של נתונים - אובדן של נתונים קריטיים עלול להוביל לתוצאות הרסניות, להשפיע לרעה על ההכנסות של העסק, פרודוקטיביות העבודה ואמון הלקוחות. גיבוי שרתים בענן מציע לכם שחזור נתונים מידי ושקט נפשי רב.
- הענן ממזער את זמן ההשבתה - החברות של היום פועלות בסביבה דינאמית שכל דקה בה חשובה. על ידי הבטחת הזמינות של הנתונים, פתרונות הגיבוי של הענן מאפשרים לתהליכים עסקיים לפעול בצורה יותר חלקה, תוך מזעור העלויות והסיכונים בזמן השבתה.
- מפחית את הנטל על צוות טכנולוגיית המידע (IT) - גיבוי בענן הופך את תהליך האחסון והשחזור לאוטומטי, מה שנותן לצוות שלכם פחות עומס של גיבויים ידניים שגוזלים המון זמן מיותר. הענן מאפשר לצוות להתמקד בנושאים חשובים יותר בחברה.
- גיבוי בענן מנצל את המשאבים והמומחיות של ספק השירות - כאשר ארגון מספק פתרונות גיבוי, הוא מקבל גישה מלאה לתשתית ולטכנולוגיה המעודכנים ביותר בשוק.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של גיבויים בענק הוא האבטחה הגדולה שהוא מספק. בעוד שהאבטחה באתר עבור השרתים היא בשורה הראשונה, אתם יכולים גם לצפות שהנתונים שלכם יהיו מוגנים מפני איומים וירטואליים והפרטיות שלך תהיה במקום הראשון. רוב שירותי הגיבוי יספקו לכם הצפנה מאובטחת. זו תהיה סיסמה שתבחר על ידכם והיא תאפשר לכם לפענח את הגיבויים שלכם במידת הצורך. הסיסמה היא רק שלכם, אפילו שירות הגיבוי לא יוכלו לעזור לכם לאפס את הסיסמה במידה ותשכחו אותה - לכן כדאי לכם לזכור אותה היטב. הצפנה היא פתרון מאובטח מאוד עם רמה גבוהה של פרטיות.

אנחנו מקווים שהעסק שלכם לעולם לא יאבד כמויות משמעותיות של נתונים, או יעמוד בפני אסון המאיים על העסק. אם זה יקרה, מזל שיש לכם ענן שהוא גלגל ההצלה שלכם.

מוגש מטעם DH Networks
  • עוד באותו נושא:
  • גיבוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully