וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסעות לאירועים במרכז

מוגש מטעם יואב הסעות

עודכן לאחרונה: 28.4.2022 / 8:05

עובדים או מתגוררים במרכז ומתכננים אירוע גדול ונוצץ? אולי חתונה או בר/בת מצווה? כדאי שתכירו טרנד שהולך וצובר תאוצה - שימוש בשירותי הסעות מפוארים ומרווחים לאורחים שלכם מכל קצוות הארץ. זה קל, זה נוח, ואפילו בטיחותי יותר. האורחים שלכם יודו לכם על כך

אם אתם מארגנים אירוע גדול עם הרבה משתתפים, סביר להניח שחלק מהאורחים שלכם יגיעו מאזורים רחוקים יותר בארץ. עבור רובם, נסיעה למרכז ועוד בשעות העומס, עלולה להיות מטרד לא קטן הכוללת נסיעה מתוחה ועצבנית בכבישי הארץ, עמידה בפקקים והוצאה כספית על דלק שהולך ומתייקר. בנוסף, חלק מהאורחים שלכם הם אולי אנשים מבוגרים שקשה להם לנהוג, או שאין להם כלל רכב ועל תחבורה ציבורית אין מה לדבר. כל אלו עלולים לגרום לכך שאורחים רבים היקרים לכם יעדיפו שלא להגיע כלל. הפתרון - הזמנה של שירות הסעות שיביא את האורחים שלכם בבטחה, רעננים ושמחים להשתתף באירוע שלכם. הנהגים של חברת ההסעות בקיאים בכבישי הארץ ומכירים את לוחות הזמנים והעומסים בכבישים, וכל שעליכם נותר לעשות הוא לעדכן את מקום האירוע ואת מקומות האיסוף, ונהג חברת ההסעות כבר ידע מתי להגיע לתחנות האיסוף ואת המסלול האופטימלי, כך שהאורחים שלכם, גם אלו המגיעים מרחוק יגיעו בדיוק בזמן.

צעירים נוסעים באוטובוס. ShutterStock
צעירים נוסעים באוטובוס/ShutterStock

נסיעה חוויתית ובטוחה בכל שעות היום והלילה

אם הזמנתם שירות הסעה מאורגנת לאורחים שלכם הבטחתם הבטחתם להם חוויה כיפית ובטוחה. רכבי החברה חדישים, מפוארים, מרווחים וממוזגים ויש בהם אפילו טלויזיה , כך שהנאת האורחים שלכם מתחילה עוד לפני שהגיעו לאירוע. בנוסף הנסיעה המשותפת היא לא רק נעימה ונוחה אלא גם בטיחותית יותר. המוזמנים שלכם, שידעו שהם אינם צריכים לנהוג כל הדרך חזרה יוכלו להרשות לעצמם להישאר ולחגוג אתכם עד השעות הקטנות של הלילה מבלי לדאוג לסידורי הסעה, עייפות או שתיה רבה מידי. גם אתם, מארגני האירוע, תוכלו להיות רגועים ושקטים שכולם חזרו בבטחה לביתם.

כיצד מתכננים הסעה לאירוע

אם אתם מתכננים לפנק את האורחים שלכם בהזמנת הסעה לאירוע ישנם כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון. ראשית, עליכם לדעת מהו מספר האורחים שהיו בהסעה על מנת שחברת ההסעות תדע איזה כלי רכב לספק. לרשות החברה עומד צי רכבים החל ממוניות מפוארות, מוניות לשישה נוסעים, מיני-ואן, מיניבוסים ואפילו אוטובוסים. כולם כמובן חדשים, מרווחים וממוזגים.

פרט חשוב נוסף עליו תתבקשו לענות הוא מיקומי האיסוף של האורחים וכמה אנשים בכל מקום. אינכם צריכים לתכנן את מסלול האיסוף אלא רק לתת את הפרטים לחברת ההסעות לאירועים. כדאי גם לתת פרטים ומספרי טלפון של אנשי קשר בכל תחנת איסוף כך שהנהג יוכל להיות עמם בקשר ישיר מבלי להטריד אתכם.

דברים שחשוב לדעת כשבוחרים חברת הסעות

כפי שכבר הבנתם, ההגעה לאירוע היא חלק בלתי נפרד מההנאה ממנו. אתם לא רוצים שהאורחים שלכם יגיעו עייפים ורצוצים מנסיעתם לאירוע שכל כך טרחתם בשבילו. לכן חשוב לוודא שאתם מזמינים את שירות ההסעות מחברה וותיקה בתחום ההסעות, בעלת מוניטין והמלצות רבות וטובות ככל שניתן, בהן נהגים וותיקים ומנוסים מאוד, ובעלי תודעת שירות גבוהה.

ומה לגבי העלויות?

כמארגני אירוע אתם בוודאי יודעים שההוצאות הן רבות וגדולות. יחד עם זאת, לא כדאי להתפשר על איכות חברת ההסעות רק בגלל שיקולים של מחיר. החברות הטובות בשוק יתנו לכם מחירים הוגנים ויבטיחו נסיעה טובה ובטוחה לאורחים שלכם.

מוגש מטעם יואב הסעות
  • עוד באותו נושא:
  • הסעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully