וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקס קארד מציגים: ענבל הדר - העסק הוויראלי של ישראל

מוגש מטעם פיקס קארד

עודכן לאחרונה: 28.4.2022 / 13:37

ענבל הדר מציגה: מועדון נשים אקסקלוסיבי עשיר בתכנים ובחוויות, בילוי, פנאי ושיח לנשים בלבד

בין בתי העסק בעלי החשיפה הגבוהה ביותר במועדון העסקים היוקרתי פיקסקארד, בלט במיוחד מועדון הנשים "בשבילך", יוזמה והפקה חדשנית של ענבל הדר. מהו מועדון "בשבילך", בעבור מי הוא מיועד, מה הערך מוס שהוא מציע, ומהי התועלת שהוא מפיק מכרטיס פיקס קארד? יצאנו ללמוד

פיקס קארד מועדון בשבילך ענבל הדר. הדר יואביאן,
זוכת חודש מרץ בתחרות העסקים הויראליים ענבל הדר/הדר יואביאן

עם הקרבה לעשור הרביעי בחייה, ספגה ענבל הדר, אם לארבעה ילדים, אשת איש, חברה במועדון סקיפריות ואשת שיווק מובילה בתחומה, את התובנה, כי המסרים אותם קיבלה כל חייה, עומדים לרועץ עבורה ועבור נשים רבות אחרות.

שמעתי משפטים דוגמת "נשים הן קן של צרעות, תיזהרי מנשים, נשים קנאיות, נשים תככניות ולא מפרגנות "...

החוויה האישית שלי היתה שונה. כל מפגש עם נשים, בין אם במסגרת חברית ובין אם במסגרות מקצועיות, תרם לי בדרכים כה רבות. לנשים יש שפה ועוצמה, יכולות רגשיות גבוהות, יכולת להבין סיטואציות, אתגרים ותחושות, ולייצר מרחב בטוח וחווייה תקשורתית שונה, זו עבור זו.

מדוע צריך מועדון נשים לשם כך?

יש נשים שמצליחות לייצר את הקשרים והפלטפורמות לזה בחיי היום יום שלהן בהיקף רחב, במקומות עבודה, תוך שמירה על חברויות עבר, במסגרות דוגמת קבוצות ספורט, מרחב התנדבותי. אך לא כל אחת מצליחה ליצור זאת באופן טבעי, ויש כאלה שהשגרה שלהן פחות מאפשרת. זה למעשה הרעיון שעומד מאחורי מועדון בשבילך- מועדון בוטיק לנשים.

פיקס קארד מועדון בשבילך ענבל הדר. הדר יואביאן,
בשבילך/הדר יואביאן

"מרחב נשי איכותי וטוב הוא מצרך חשוב והכרחי לנפש, להתמודדויות עם חוויות יום יומיות ואירועים מורכבים כאחד, להבנה ותמיכה, וליצירה של מעגלים בטוחים. על מנת ליצור את המרחב הבטוח, השיח והתקשורת המיטיבים" מסבירה ענבל הדר "יש צורך ביציאה מהסביבה הטבעית, וביצירה של מרחב מתאים

שיכלול לצד מטרת הדגל, גם תוכן אינדיווידואלי ומותאם. אנו יוצאות לטיולים יומיים בכל מני קונספטים, שאינם בהכרח עבור מטיבות לכת, ומתאימים לכל הנשים. אישה שמגיעה לטיול כזה מקבלת מראש מידע כללי בלבד על אזור הטיול, כאשר כלל התכנים והפעילות נשמרים בסוד, לצורך שמירה על אלמנט ההפתעה. חברות מגיעות ללא צורך בהיערכות או בהבאה של דבר, וכל צורך, החל מבקבוק מים קרים, ארוחות, מוצרי פנאי ואחרים, מסופק לה במקום.

פיקס קארד מועדון בשבילך ענבל הדר. הדר יואביאן,
מועדון בשבילך טיול ג'יפים/הדר יואביאן

מי הנשים אשר נוהגות להצטרף לטיולים הללו?

לטיולים היומיים שלנו מצטרפות לעתים נשים שנרשמות יחד, זוגות של חברות או קבוצות גדולות יותר, אך גם נשים יחידות שמעוניינות בבילוי משותף ומחפשות את העוגן והתוכן, ומבקשות להכיר, להתחבר ולהעשיר את חיי החברה שלהן.

בטיול עצמו נולדים חיבורים טבעיים מדהימים, ואף אחת לא נותרת לבדה.

הטיולים מתקיימים במספר אזורים בארץ, מצפון, דרך העמק ועד השרון, ומשלבים בין חיבור ארץ ישראלי ואהבת הארץ, אטרקציות, העשרה וחוויות שונות. כל טיול כולל מפגש עם אישה בעלת סיפור אישי מרתק ומעצים ומאפשר שיח פתוח ושיתופיות של כלל המשתתפות.

פיקס קארד מועדון בשבילך ענבל הדר. הדר יואביאן,
מועדון בשבילך/הדר יואביאן

מה לגבי נשים שפחות מתחברות לקונספט של טיולים?

מלבד ימי הטיול הפופולריים, מציעה ענבל גם פלטפורמה לנשים שמעדיפות מפגש בשעות הערב, על כוס יין וכיבוד, בין אם בשל הקושי להתפנות מן העבודה והעיסוקים האישיים, בין אם כהעדפה אישית.

פעם בשבועיים מתקיים בביתה של ענבל בעיר בתל מונד, ערב נשים, שכולל תקרובת איכותית ומפנקת, יין טוב ודגש על תוכן מרתק. בכל מפגש כזה מתקיימת במה לשלוש- מיזם מעצים שמאפשר לשלוש נשים בעלות סיפור אישי מעניין, להציג את עצמן ואת סיפורן, ולחלוק עם הקבוצה חוויות ותובנות. כל אישה יכולה להירשם למיזם ולחלוק, לא מדובר בהכרח בסיפורים טרגיים, ונשים רבות מספקות השראה לחברות והמשתתפות בשיתוף חוויות חיים מרתקות, סיפורים על צמתים וקבלת החלטות וסיפורים מעוררי השראה.

מפגשים מעשירים נוספים מתקיימים במסגרת ערבי ההרצאות שלנו, אליהן מגיעות נשים מוכרות בעלות סיפורים מרתקים, דוגמת:

רותם פאר- הרצאה תיאטרלית, מוזיקלית ומטלטלת, אודות נערה שאושפזה בכפייה בבית חולים פסיכיאטרי, וכיום לוחמת למודעות ולסיוע לפגועי נפש, ובין המנכ"ליות המובילות בישראל.

שרה אנג'ל- אישה בעלת סיפור חיים סוחף ועוצר נשימה, אודות התאהבותה כנערה בעבריין, ועד הפללתה ברצח כפול בשל החיבור לעולם שלו, הישיבה בכלא, ועד לזיכוי הנכסף, מקץ שנתיים.

פיקס קארד מועדון בשבילך ענבל הדר. הדר יואביאן,
מועדון בשבילך/הדר יואביאן

פעילויות פרטיות בהתאמה אישית

בנוסף לפעילויות האמורות, מועדון הנשים "בשבילך" מציע פעילויות פרטיות בהתאמה אישית, לחברות, ארגונים, רשויות מקומיות והתאגדויות פרטיות- הפקות ליום האישה, הפקת אירוע בהתאמה אישית תוך שמירה על המוטיבים של המועדון- חיבור לקהילה, העשרה, העצמה, תוכן ויצירה של חוויה בלתי נשכחת.

באתר "בשבילך" ניתן להכיר ולהתרשם ממגוון תכנים, ראיונות וסיפורים, בניהם פרויקט 52- ראיון חדש עם אישה בעלת סיפור וערך מוסף, אשר עולה מדי שבוע, במשך 52 שבועות בשנה.

פיקס קארד מועדון בשבילך ענבל הדר. הדר יואביאן,
מועדון בשבילך/הדר יואביאן

מועדון בוטיק אקסלוסיבי או מרחב פתוח לנשים באשר הן?

הביטוי מועדון בוטיק בא לתאר את רמת השירות הגבוהה והחוויה החיובית להן זוכה כל מצטרפת ומשתתפת בכל אחת מן הפעילויות של מועדון, אולם אינה באה להעיד על מועדון סגור, אם כי הפוך הדבר: מועדון "בשבילך" הוא מועדון נשים עשיר בתוכן מרתק של נשים מכל תחומי החיים, חברתי ובעל כוח מעצים, שנותן מענה ומרחב נוח ובטוח לכל אישה, מכל אזור גאוגרפי ומעמד, ובכל סגנון חיים.

פיקס קארד מועדון בשבילך ענבל הדר. פיקס קארד,
פיקס קארד/פיקס קארד

כרטיס הביקור הדיגיטלי פיקס קארד, אותו בחרה ענבל הדר ככלי לתקשורת אינטראקטיבית עם לקוחותיה וככלי ליצירת חשיפה למועדון, הוא למעשה מוצר דיגיטלי פשוט להקמה ולשימוש, שמעניק חשיפה רחבה, קשר בלתי אמצעי עם קהלי היעד ומידע רב ומדויק הנוגע לשירותי בית העסק ואופן הפניה אליו.

הכרטיס שלך נבחר לכרטיס המוביל, שזוכה לחשיפה הגבוהה ביותר בפיקס קארד, איך זה מרגיש?

זה מאוד מחמיא, ואני נהנית מהחשיפה כמובן, אבל להיות ראשון זה גם מחייב. אני מקבלת המון פניות ושאלות ממתעניינות מדי יום, ולא תמיד אני פנויה לענות לשיחות ולהסביר על המועדון. שליחת הכרטיס למתעניינות מאפשרת להן לקבל הצצה למוצרים, לערכים ולשירותים שמציע מועדון בשבילך. לשם כך אני חייבת להקפיד על תחזוקה קבועה של הכרטיס, לעדכן תמונות, אירועים, חוויות, וזה יוצר כרטיס גמיש שמתפתח יחד אתי.

התוצאות והחשיפה שהכרטיס מספק לי בולטות, אבל היתרון הכי גדול מבחינתי הוא השירות שאני מקבלת. לא נתקלתי בשירות ברמה הזאת! זמינות, סבלנות, שירות עם חיוך. יעקב צדק, המייסד והבעלים של פיקסקארד הוא איש מקצוע מצוין ואדם נעים ואכפתי, הוא תמיד בודק מה עוד ניתן לפתח, כיצד לעזור ולקדם את העסק שלי, כאילו היה שלו.

לכרטיס הביקור של ענבל הדר

להצטרפות לפיקס קארד כרטיס ביקור דיגיטלי NFC

מוגש מטעם פיקס קארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully