וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות בניית קישורים עם חברת BUYPOST

מוגש מטעם BUYPOST

עודכן לאחרונה: 28.4.2022 / 14:40

לא ניתן כיום כמעט לקדם את האתר בלי קישורים חיצוניים. אז איך עושים זאת נכון?

אחד מהגורמים החשובים ביותר לקידום אתרים הם קישורים חיצוניים. לא ניתן כיום כמעט לקדם את האתר בלעדיהם.

אולם בניית קישורים זהו תהליך סיזיפי ומתיש אשר גוזל די הרבה זמן ואנרגיה. בעלי אתרים מנסים לקדם בעצמם את האתרים שלהם בגוגל, בלי להיות מודעים לעד כמה התהליך הזה מעייף.

אז אם מחד אתם מבינים שעליכם להשתמש בקישורים חיצוניים כדי שהאתר שלכם יהיה מקודם, ומאידך, אין לכם כוח וזמן לזה, הפתרון הוא בניית שירות קישורים.

למה הכוונה בבניית קישורים? תהליך שבו מייצרים קישורים חיצוניים לאתר אותו מעוניינים לקדם. הקישורים "יושבים" באתרים חיצוניים ומפנים אל האתר המקודם, כדי להתקדם כמה שיותר בתוצאות קידום אורגני של גוגל. חשוב לדעת שמטרתם של הקישורים היא לא להגדיל את התנועה לאתר, אלא שגוגל יסרוק את הקישורים הללו ובכך הקידום בתוצאות האורגניות יעלה.

מדוע כדאי לעשות שירות בניית קישורים בתשלום?

משום שעל ידי בניית שירות קישורים בתשלום אפשר לחסוך הרבה התעסקות מתישה, לבזבז פחות זמן וכוחות ולהתפנות לדברים שלשמם באמת הקמתם את האתר, לעסק, ללקוחות. כדי שהקידום יהיה אקטיבי חשוב שהקישורים יהיו איכותיים ויענו לדרישות של גוגל, כלומר קישורים היוצאים מאתרים בדירוג גבוה.

מה צריך לדעת על שירות בניית קישורים?

השירות של בניית קישורים מתבצע מתוך מאמרים בלבד. המאמרים נכתבים במיוחד עבר האתר המקודם ולא יוצאים מתוך מאמרים אשר קיימים כבר במערכת. המאמרים מתפרסמים באתרים פרטיים ומסחריים ולא באתרי מאמרים. המאמרים הם בדרך כלל בעלי אורך של 300 מילים. קניית הקישורים נעשית עם דגש על שידוך בין נושא המאמר לבין האתר הרלבנטי.

כאשר הקישור יוצר עניין, נבנה בצורה נכונה ויוצא מהמקום המתאים, הסיכוי שהמשתמש יגיב לו עולה. כתוצאה מכך ניתן לקבל עוד כניסות לאתר שלנו, והוא נחשף לעוד לקהלים. זה מגדיל את משך השהייה של הגולשים באתר ואלו תורמים לקידום האורגני ובכך לעסק.

כאשר יש לאתר שלנו פרופיל קישורים לגיטימי, הוא מוגן מכל מיני קשורי ספאם. שליחת קישור מאתרים מפוקפקים זו אחת הדרכים להזיק למתחרים, למשל אתרי מין והימורים. כאשר יש קישורים לגיטימיים, קישור אחד או שניים מספאם לא יעשה נזק משמעותי. אבל כאשר אין בכלל קישורים חיצוניים ופתאום מקבלים קישור מאתר ספאם, ההשלכות לכך עלולות להיות חמורות ומזיקות.

כאשר יש קישורים חיצוניים הם מחזקים את האתר שלנו והוא דומיננטי וחזק יותר בעיני גוגל.

בניית קישורים. freepik,
בניית קישורים/freepik

לבסוף, מה נחשב לקישור איכותי בעיני גוגל?

יש מספר פרמטרים חשובים שצריך להקפיד עליהם בנושא של קישורים חיצוניים. האחד, רלבנטיות. שיהיה קשר בין האתר ממנו יוצאים הקישורים לאתר אליו הם מופנים.

בנוסף, חוזק הדומיין. לדוגמא, אתרי חדשות הם אתרים חזקים ודומיננטיים. אתרים בעלי וותק עם גולשים נאמנים ושהתוכן שעולה בהם הוא איכותי לאורך זמן ושאתרים אחרים מקשרים אליהם.

חשוב גם שתהיה להם כמות ביטויים אשר מדורגת גבוה. קישור מאתר שעלה לא מזמן ושאין לו קוראים קבועים, לא יעשה את העבודה. אולי הוא יהיה רלבנטי אך לא חזק וגוגל לא תראה בו קישור איכותי. כך לא יהיה שום ערך לקישור מבחינת הקידום.

קושי. ככל שהאתר ממנו יוצאים הקישורים יהיה בררן יותר, כך הקישור ממנו יהיה איכותי יותר. ולבסוף, קירבה לעמוד הבית. זהו העמוד הראשי והכי חשוב באתר. ככל שהעמוד ממנו יוצא הקישור יהיה קרוב יותר אל דף הבית, כך הקישור יחשב ליותר איכותי. כאשר הקישור לא מקבל עדיפות, המשתמש בכלל לא נחשף אליו.

לפרטים כנסו לאתר buypost

מוגש מטעם BUYPOST
  • עוד באותו נושא:
  • קישורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully