וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להרשים את הקהל עם בדיחות מצחיקות

מוגש מטעם עדן ברכות

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 10:27

אין מי שלא היה רוצה שיהיה לו בראש מאגר של בדיחות מצחיקות ומוצלחות שבאמת יביאו איתן צחוק גדול בקרב מי שמקשיב

חברות צוחקות. ShutterStock
כבר לא צריך לזכור בעל פה בדיחות/ShutterStock

לא תמיד זוכרים בדיחה טובה בדיוק כשצריך אותה ואז לא פעם מצטערים שהבדיחה לא כתובה או שמורה באיזושהי דרך. כיום זה כבר לא בעיה. כשם שיש את אתר האינטרנט עדן ברכות, שיש בו מאגר אינסופי של ברכות שאנשים כתבו ואפשר להתבסס עליהן בעת כתיבת ברכה מקורית - כך אפשר וכדאי להכיר אתרים של בדיחות ולשמור אותם במועדפים של דפדפן האינטרנט. כבר לא צריך לזכור בעל פה ובוודאי שלא צריך להסתובב כל הזמן עם פנקס שכתובות בו ברכות. בעזרת שליפה מהירה של אתר אינטרנט אפשר למצוא ברכות בחלוקה נוחה והגיונית של קטגוריות או דמויות שתהיינה נושא הבדיחה וכך ליצור רפרטואר שלם של בדיחות מצוינות.

אז איפה מוצאים בדיחות מוצלחות?

זה לא חוכמה למצוא בדיחות רגילות או משמימות ומה שבאמת דרוש זה לחפש ולהצליח למצוא בדיחות מצחיקות. כאלה שבאמת יגרמו לכאבי בטן מרוב צחוק בקרב המאזינים וכמובן יביאו איתן הנאה גדולה ומצב רוח מרומם. הבדיחות מתאימות בכל אירוע או מפגש של אנשים ולכן תמיד כדאי להכיר בדיחות טובות. הרגע שמכירים את האתר של הבדיחות אפשר לפתוח אותו בכל רגע, אם דרך המחשב האישי ואם דרך הטלפון הנייד ולהתחיל להקריא בדיחות טובות ומצחיקות. אפשר לבחור מתוך הקטגוריות את הבדיחות שיתאימו לאותו הרגע כך שלא יתפספס המומנטום והבדיחה תתברר ככזאת שסיפרו אותה בדיוק בזמן הכי נכון ומתאים. כאשר מסופרות במפגש מהנה בדיחות טובות שבאמת מצחיקות את האנשים, חלקם יזכרו את הבדיחות והן תהפוכנה להיות חלק מהזיכרון של אותו אירוע. בדיחה כזאת שמישהו ישמע מיד תקושר אצלו בראש לאירוע שבו הוא שמע את הבדיחה הזאת בפעם הראשונה. מכאן שלבדיחות טובות ומוצלחות יש גם השפעה לטווח ארוך.

למה בכלל כדאי להכיר בדיחות?

אין ספק שבדיחה יכולה לשפר את מצב הרוח, להעלות את המורל, לשבור את הקרח וכמובן לגרום לצחוק. חשוב מאד להכיר בדיחות שלא תהיינה פוגעניות כלפי אף אחד מהמאזינים, שכן מה שיתברר ויקרה זה בדיוק ההיפך - עלבון ופגיעה אישית. הבדיחה צריכה להיות קצרה ומהירה ולא ארוכה מדי, על מנת שהמאזינים לא יאבדו את כושר הקשב ויישארו מרוכזים. אפשר לומר במידה מסוימת של זהירות שבדיחות יכולות להימצא כמתאימות בהרבה מאד אירועים וסיטואציות אך חשוב לוודא מי הקהל שנוח, מה רמת ההבנה שלו וכמובן מה הגילאים, זאת על מנת לבחור את הבדיחות שיתאימו ואכן יביאו איתן צחוק טהור, בריא ונעים מאד. זה לא חוכמה רק לספר בדיחה אלא חשוב גם לשים לב מה מספרים ולמי.

מוגש מטעם עדן ברכות
  • עוד באותו נושא:
  • ברכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully