וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אול-מוביל: חוסכים עבורכם את אגרת הרישוי לרכב

מוגש מטעם אול-מוביל

עודכן לאחרונה: 2.5.2022 / 10:13

זה נופל עליכם כרעם ביום בהיר, כאשר פותחים את תיבת הדואר ומגלים מכתב ממשרד הרישוי, על כך שלא שילמתם את אגרת הרכב ולכן חשבון הבנק שלכם מעוקל בגין חוב של אלפי שקלים. אז מה עושים?

"על מה ולמה"? אתם שואלים את עצמכם, הרי הרכב אינו נמצא בשימוש, הוא בסך הכל עומד בחניה או ברחוב צדדי ואינו מפריע לאף אחד, אז מדוע לשלם?

ובכן, על פי חוק אין שום משמעות לעובדה האם נעשה שימוש ברכב הנמצא ברשותכם או שלא, אלא כל עוד הרכב מצוין במאגרים תחת הקטגוריה של רכב בשימוש, עליכם לשלם את אגרת רישיון הרכב השנתית.

על פי נתונים שפורסמו מטעם משרד התחבורה עולה כי בשנים האחרונות ישנם כ-300 אלף כלי רכב שבעליהם לא שילמו את אגרת הרישוי השנתית, מדובר בחובות הנאמדים במיליוני שקלים, והנתון הזה כלל לא מפתיע.

סביר להניח כי גם אתם רואים בכל יום ובכל מקום רכבים שתופסים מקומות חניה לאורך חודשים ארוכים ויותר, רק כדי להעלות אבק ולצבור חלודה, למעשה מדובר בסוג של מכת מדינה.

במידה ואתם חלק ממי שלא היו מודעים לחוק, וקיבלתם מכתב עם חיוב לתשלום שצבר ריבית גבוהה, האם מדובר בסוף פסוק? לא ולא.

רגע לפני שאתם ממהרים לשלם את החוב המדובר, יש מי שיכולים לבטל אותו עבורכם, חברת אול - מוביל הפעילה בתחום כבר למעלה מ- 13 שנים.

כיצד הם עושים זאת? אלירן דהן, המנכ"ל והבעלים של החברה מסביר:

"חלק מהפעילות הקבועה שלנו היא מול משרדי הרישוי השונים ברחבי הארץ, והמערכת המשפטית של החברה יודעת כיצד לבצע פעולה מסוימת מול אותם הגורמים על מנת למחוק חובות על אי תשלום אגרת רכב.

מדובר בפעולה חוקית מטעם המדינה אך לא רבים יודעים עליה, ואנחנו פה על מנת לממש את הזכויות של האזרח הקטן שלא היה מודע לכך שחייב לשלם אגרת רישוי גם על רכב שלא עולה על הכביש".

האם לא כדאי להיעזר בשירותיו של עורך דין במקום? שאלנו את אלירן דהן, והוא הסביר:
"זאת אפשרות, אבל צריך לקחת בחשבון שני דברים. כאשר עורך דין לוקח על עצמו את המשימה לטיפול בחוב שלכם, זה עלול לקחת לו לא מעט זמן, ובינתיים חשבון הבנק מעוקל והחוב ממשיך לצבור ריבית. בנוסף, אין לו את היכולת לבטל את כל גובה החוב. אנחנו לעומת זאת מטפלים בנושא ומבטלים את החוב כולו באותו היום, כך שמדובר בשירות מהיר ויעיל הרבה יותר".

אול מוביל. יח"צ,
אול מוביל/יח"צ

למדנו כי ברוב הפעמים החוב בגין אי תשלום של חידוש רישיון הרכב נובע משתי סיבות עיקריות.

הראשונה חוסר ידע של החוק, והשנייה היא עצלות, כיוון שניתן לקבל פטור מתשלום אגרת רישיון רכב בקלות, אלירן דהן הסביר על התהליך הפשוט שכל אחד יכול לעשות בעצמו:

"במידה ויש לכם רכב שלא נמצא בשימוש ומסיבה כזו או אחרת אתם לא מוכרים אותו, כל מה שעליכם לעשות הוא לדווח על כך למשרד הרישוי ולבטל את רישיון הרכב.

אם מדובר בבעיה כלכלית ובגללה אתם לא מסוגלים לשלם את האגרה, או שפשוט יוצאים לפרק זמן ממושך בחו"ל, יש לכם את האפשרות להפקיד את רישיון הרכב במשרד הרישוי ולציין את הסיבה, כך תחסכו לעצמכם כאבי ראש וחוב מיותר.

בעיה נוספת הנובעת גם היא מחוסר ידיעה באה לידי ביטוי כאשר מוכרים את הרכב שלא היה בשימוש לחברות גרירה או לגריריסטים שאינם מורשים לעסוק בכך.

והתוצאה? החוב לא נעלם אלא מתעצם ולא ניתן לטפל או למחוק אותו, גם לא בעזרת עורך דין.
כך שחשוב לקחת בחשבון, גרירה או הורדה של הרכב מהכביש בדרך הזו אינה מבטלת את תשלום אגרת הרישוי השנתית שנצברה קודם לכן.

משרדי חברת אול-מוביל ממוקמים במתחם הבורסה ברמת גן, ומעבר לפעילות המשפטית שלנם בכל הנוגע לביטול חובות של חייבים מול משרד הרישוי, זו מעניקה מעטפת שלמה בכל הקשור לענף הרכב, בין היתר זו כוללת:

☑️ קנייה מכירה של רכבים מיד שנייה ורכבים חדשים, כולל רכבי יוקרה.
☑️ חילוץ ותיקוני דרך
☑️ שירותי גרירה ועוד.

לפרטים נוספים אודות השירותים הללו או אי תשלום אגרת רישיון רכב והורדת רכב מהכביש, פנו למשרדי החברה.

מוגש מטעם אול-מוביל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully