וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו זה הסיפור שלמדנו לספר על עצמנו. וזה ניתן לשכתוב ולשינוי"

מוגש מטעם קרן דניאלי

עודכן לאחרונה: 2.5.2022 / 10:23

קרן דניאלי היא "גברת פרופורציות". היא ניהלה קריירה מוצלחת כשהתגלתה בגופה דלקת פרקים שאילצה אותה לפרוש ממקצועה. כשקרסה מנטלית עברה תאונת דרכים קשה. היא כתבה את סיפור חייה בשנית, למדה לחיות בפרופורציות והפכה למנטורית

ה-26.5 יכול להיות תאריך מפתח עבור נשים רבות בישראל. קרן דניאלי מנטורית מובילה תשיק באותו הבוקר את הסדנה שתחשוף את שיטת: start with you.

השיטה נולדה לאחר איסוף וניתוח נתונים וסדרת מבדקים שביצעה קרן בשנים האחרונות. נבדקו תהליכים רבים בהן מעורבות נשים, מנהלים ואנשי עסקים. בסיס השיטה מאפיין את תוצאות האנאליזה והפיתוח בעבודתה של קרן ומציג 11 מפתחות ליצירת משמעות מחודשת לחיים.

שלושה שבועות לפני השקת הסדנה המדוברת פגשנו את קרן דניאלי לשיחה על מהות החיים ושאלנו: כיצד יש לחיות אותם הכי נכון?

קרן מסבירה: "אנחנו זה הסיפור שלמדנו לספר על עצמנו וזה ניתן לשכתוב על מנת שנחיה במשמעות רבה ובפרופורציות מתאימות. מרוץ החיים הכניס אותנו ללופ שמקשה עלינו לעצור ולשאול את עצמנו: מה אני רוצה? מה חשוב לי בחיים? מה מוביל אותי? ללא עצירה והתבוננות שכזו, לא נוכל לצאת מהמצב שאליו הבאנו את עצמנו. אנשים חשים עייפות, שובע, שחיקה ויודעים בליבם שהם זקוקים לשינוי ולריענון. לשם כך נולדה שיטת Start with you. כולנו חוששים מביצוע שינוי ותמיד יש מקום לחזק את הביטחון העצמי ואת תהליך קבלת ההחלטות".

קרן לא רק מובילה ומנהיגה מנהלים, אנשי עסקים ונשים לאחר לידה, היא גם מרצה מבוקשת ובעצמה משמשת הוכחה מהלכת להצלחת השיטה. אחרי קריירה בינלאומית נהדרת כצלמת עצמאית היא אובחנה כסובלת ממחלה אוטואימונית - דלקת פרקים, ונאלצה לסגור את העסק. כשהייתה במצב נפשי רעוע הגיעה גם תאונת דרכים קשה מאוד.

"נוצרה אצלי ההבנה שהמשמעות היחידה לחיינו זו בדיוק המשמעות שאנו מכניסים אליהם. החיים הם מה שאני אעשה מהם", מרחיבה דניאלי על השיטה שייסדה. קרן דניאלי היא בת 42, נשואה ואמא לשלוש בנות וגרה בשרון. בשנים האחרונות היא השקיעה מאות שעות בתהליך אנאליזה ופיתוח שבו נבדקו נשים וגברים שליוותה כמנטורית לאורך תקופות ארוכות.

המסקנות חותכות: "אין קשר בין מי שהיית עד כה לבין מה שאתה יכול להיות. אנחנו לוקחים החלטות מתוך הסיפור שבנינו על עצמנו לפני הרבה שנים. בגלל זה המון אנשים מתהלכים בעולם בתחושה שאינם שייכים, טובים וראויים. קצת מפחיד לשנות את זה, אבל מאוד משתלם".

קרן דניאלי. ניר סלקמן,
קרן דניאלי/ניר סלקמן

קרן דניאלי ייסדה שיטה שמתמקדת באיתור הצורך המיידי של האדם, כדי שיהיה קל להתחיל את התהליך מצורך פרקטי ומיידי. היא עובדת עם רגליים על הקרקע ובאופן שיטתי לחלוטין. גם בחייה היא מסודרת, יציבה, מאורגנת להפליא ובעלת כושר התמדה וחריצות. אבל היא לא תמיד היתה במצב הזה...

"גם אני הלכתי לאיבוד ויצאתי מאיזון לאחר הלידות. נאלצתי לשנות את מקום העבודה ופחדתי מהשינוי. אנחנו תמיד נמצאות בתהליך של שינוי וזאת מתוך הבנה של צורך חדש שנוצר ושל משמעות החיים שאנו רוצות. בצורה זו מתקבלות פרופורציות. אנשים חוששים משינויים של קריירה, מגורים, מסגרות.

המבדקים שלי מוכיחים שככל שנתקרב לתחום העיסוק שאנו חולמים לעסוק בו, כך גם הפרנסה והעניין שלנו ימריאו. יש לגלות מה אנחנו אוהבים, טובים בו, ומביאים הכי הרבה ערך".

הדברים שהיא אומרת מגובים בעשרות מכתבי תודה שפרוסים על פני קירות משרדה. אנשים מודים שתהליך של כמה חודשים השיב להם את שמחת החיים, חיזק את הביטחון העצמי שלהם ועזר להם להביט קדימה בתקווה ובתשוקה. נשים כותבות שהן חזרו לחיים וקיבלו פידבק והרגשה שהן מתנהלות בצורה טובה ונמצאות במקום נכון בחיים. "המשברים שהן חוו קרו לעיתים ללא קשר פיזי לאירועים בחיים. השיטה החדשה מלמדת ומאפשרת קבלת פרופורציות חדשות ואף פתרונות יצירתיים".

הסדנה עצמה נפתחת ב - 26.5 ב"בית גדי" במושב תל יצחק הסמוך למחלף פולג. היא מתנהלת מ- 9 בבוקר ועד 19:00 בערב ביום חמישי ולמחרת בשישי, תשע עד שלוש. המנטורית תאפשר ל- 35 נשים שרוצות לחולל שינוי בחייהן, להעלות ביטחון עצמי, לקבל פרופורציות נכונות וליצור פריצת דרך, להירשם. עלות הסדנה 3900 שקלים, אך לרגל ההשקה המרגשת נותנת קרן הנחה מיוחדת, כשהמחיר כולל כיבוד קל, ירקות, פירות שתיה חמה וקרה. הסדנה בנויה כך שהמשתתפים מעורבים ועוזרים אחד לשני, הם משתפים ויוצרים חברים לחיים.

11 הנחות היסוד שעליהן מבוססת שיטת start with you, כוללות: המסלול לרכישת ביטחון עצמי, הבסיס ליצירת שינוי מהיר, ניתוק העבר מן העתיד לבוא ותהליך בו נפטרים מהשוואתיות ותוויות ששמו עלינו אחרים. בסדנה מציבים ערכים חדשים לחיים ולומדים בצורה מסודרת לקבל החלטות בצורה מיטבית.

"השיטה מתבססת על ההבנה שהכול מתחיל בנו. נשיג התקדמות רק מתוך עבודה עצמית. הכול מתחיל בנו ושום גורם חיצוני לא יכול להתערב עבורנו. בסדנה נבדוק מהם הצרכים והערכים שלאורם נרצה להתקדם, מה נכניס לחיים וממה יש להיפטר. משמעות ניתן לייצר מכל דבר כי היא עניין פנימי, זו יצירה ממה שיש. ניתן לנצח את החיים ממה שכבר יש. יש להמציא לעצמנו סיפור חדש על המשמעות שניתן לחיים".

למרות שהיא אישה בעולם עסקי גברי, קרן דניאלי שומרת על ייחודה ולא מנסה לאמץ כלים גבריים. היא פועלת ברוך ובצניעות, תוך הסתכלות עמוקה וסבלנית על מה שנכון למשתתף בסדנה ולא על מנת להרשים או להכניע אותו. היא מרבה בשאלות, מתעקשת להבין, לא מוותרת על איש. והיא בעיקר - גברת פרופורציות ומשמעות. מי שיודעת להכניס אל חיינו שמחה וביטחון עצמי שהלכו לאיבוד במרוצת השנים.

קישור לאתר
קישור לסדנה
קישור לפייסבוק

מוגש מטעם קרן דניאלי
  • עוד באותו נושא:
  • מנטורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully