וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטרקציית אירועים חדשה בישראל - ידיי השעווה

מוגש מטעם ידיי השעווה

10.5.2022 / 11:00

אחת האטרקציות הבולטות והפופולריות בעולם מגיעה סוף סוף לישראל ומצליחה להלהיב את הילדים, את בני הנוער וגם את ההורים

הקיץ מתקרב ועונת האירועים לפנינו. נגיף הקורונה ששיגע אותנו בשנתיים האחרונות כבר לא ימנע מאיתנו לחגוג כמו לפני הגעתו לישראל, וכולנו יודעים שהישראלים אוהבים לחגוג ובגדול.

כל האטרקציות והגימיקים החדשים ששכבו שנתיים ללא כל ביקוש עקב ההגבלות, מנערים כעת אבק ומצפים לתחילת עונת האירועים שתהיה סוף סוף ללא הגבלות של קהל וגם ללא מסיכות.

אחת האטרקציות הבולטות והפופולריות בעולם מגיעה סוף סוף לישראל ומצליחה להלהיב את הילדים, את בני הנוער וגם את ההורים. מדובר ב: wax hands - ידיי השעווה .

ידיי השעווה. ידיי השעווה מושיקו,
הילדים התרגשו/ידיי השעווה מושיקו

נתקלתי בגימיק הצבעוני הזה בשיטוט אקראי YouTube לפני כמה שנים בהיותי בחו"ל והדבר קסם לי. מסתבר שזו אטרקציה שממוקמת בעיקר באזורי תיירות בעולם ומטרתה היא לייצר מזכרת עולמים לציון החוויה מהמקום המארח.

הבטחתי לעצמי שאני חייב לנסות את זה עם ילדיי באחד הטיולים, וזאת לאחר סיום עונת הקורונה שסגרה את דלתות שדות התעופה ברוב העולם.

לכן הופתעתי לגלות שהאטרקציה הפופולרית הזו קיימת בישראל ואף מגיעה לאירועים ומתפעלת שם ילדים ומבוגרים שעומדים בתור כדי לטבול ידיים במכונת השעווה הנוזלית.

כמובן שהייתי חייב להתקשר ולתאם לי טבילה למזכרת וכך הגעתי לליאת ומושיקו, הבעלים של המותג בזכיינות ישראלית על מנת לשמוע על הרעיון ולהבין במקצת על עולם האטרקציות בישראל.

"תגיע הערב, אנחנו עושים את האטרקציה בבר מצווה בירושלים", קיבלתי הזמנה מהירה בשיחת הטלפון הראשונה שלי אליהם וכך מצאתי את עצמי אוסף את שני ילדיי ונוסע לעיר הבירה שלנו בהתרגשות גדולה.

ידיי השעווה. ידיי השעווה מושיקו,
אפשר למתג את הפסלון בהתאם לרוח האירוע/ידיי השעווה מושיקו

באולם היו מפוזרות מגוון אטרקציות מגניבות, אין ספק שההורים השקיעו כאן המון מחשבה ותקציב. שולחנות פינג פונג, שולחנות סנוקר, ניפוח בלונים, קיאק של פירות, שולחן ממתקים, עמדת צילום צבעונית, שיערות סבתא ופופקורן - אך כל העמדות היו שוממות. כל הילדים היו מרוכזים בקצה האולם. ניחשתם נכון, הם עמדו בתור לעמדת ידיי השעווה - wax hands, מפחדים להפסיד את התור שלהם. אפילו מפלי השוקולד היו ריקים מילדים.

למרות שהמלצתי לילדיי לגשת לעמדות הפנויות לפני שיתמלאו, הם העדיפו להביט כיצד יוצרים פסלונים צבעוניים והתחילו לתכנן באיזו צורה וצבעים יהיו הפסלונים שלהם. ידעתי שהם יתלהבו, אבל לא תיארתי לעצמי עד כמה. אין ספק שזו אטרקציה ממגנטת.

"הכול התחיל כשלחץ הסגר הראשון אילץ את כולנו להיות מבודדים בבתים", מספרת ליאת. "כאשר יש ילדים בתמונה אז יש צורך להעסיק אותם וזה נחמד בשבועות הראשונים, אבל לאחר מכן התחלתי לחפש ברשת כל מיני הפעלות שאני יכולה לייצר בבית ואז נזכרנו בפעילות שנעשתה בהולנד והילדים לא הפסיקו לדבר עליה. כמובן שמדובר ב-wax hands שזה בעצם פסלוני שעווה שאתה מייצר בעצמך לעצמך, באיזו צורה שאתה רוצה ובצבעים שאתה בוחר. הפעילות הזו שנחרטה בזיכרונם של הילדים ושלי כאימא, וכמובן נמצאת על המדף בחדר שלהם, לקחה אותי לנסות ולשחזר את החוויה בצורה ביתית.

"בהזדמנות הראשונה שנוצרה לי לצאת לקניות, רוקנתי שם את מדף נרות השעווה. עד היום אני זוכרת את המבט של הקופאית שעשתה לי חשבון על קרוב ל-200 נרות נשמה בכוסית מתכת, חוץ מכל שאר הנרות שלקחתי. היא חשבה שאני קצת קריפטית, אולי הולכת לעשות ערב של סיאנסים... אבל הייתי חדורת מטרה. מיד כשהגעתי הביתה התחלתי לקרוא על התהליך באינטרנט והבנתי שזו לא שעווה רגילה שעלולה לעשות כוויה, אלה שעווה אלסטית וגמישה שמכילה בתוכה פטנט רשום של פורמולה ייחודית. כלומר כל הקנייה הזו הייתה מיותרת. אז בואי נגיד שאני מסודרת עם מלאי ענק של נרות נשמה עד לבואו של המשיח.

"החלטנו ליצור קשר עם היצרן בעל המפעל, שהוא בעצם המחזיק בפורמולה הייחודית, ולאחר כמה שיחות זום והחלפת מסמכים החל הרעיון להביא את הפעילות הזו לילדי ישראל, כי באמת שזו החוויה מיוחדת. אגב, מבדיקה קצרה שעשיתי, גיליתי שלפני 25 שנה הייתה פעילות כזו באזור רחובות, בפארק ילדים שנסגר מזמן. איתו נעלמה גם האטרקציה.

"במהלך החיפושים אחר הציוד שאולי נותר באיזה מחסן, נטוש הגעתי לפורומים ברשת של אנשים בגילאי 30 פלוס שסיפרו לי על החוויה שעברו שם, ועד היום יש להם מזכרת של יד קטנה מגיל הילדות שלהם שהם שומרים. הם ידעו לספר לי בדיוק על התהליך שעברו ועל החוויה שנוצרה אצלם בלב לתמיד. זה עוד יותר דרבן אותי להביא את הפעילות המדהימה הזו לישראל, כי הבנתי שהחוויה שנחרטה בי היא בעצם אותה חוויה שהייתה כאן לפני עשרות שנים ונעלמה, אך הגעגוע והזיכרון ממנה נשאר כאן אצל מאות אלפי ילדים שעברו שם וכעת הם בעצמם הורים לילדים.

"וכך הרעיון החל לרקום עור וגידים. כמובן שהיה צורך ללמוד מהתחלה את כל אומנות השעווה ולקבל ידע בפיסול אומנותי ואף ללמוד על ההרכב הכימי של הנוזל ומה היכולות לייצר עם השעווה המיוחדת הזו. זה לא רק להכניס יד לתוך השעווה החמימה ולהוציא פסלון. זו אומנות בפני עצמה שמצריכה ידע ויכולות פיסול נרחבות. ממש סדנה לאומנות מפוסלת. הצלחתי להוציא מעצמי את האומנית שבי והתאהבתי בחומר השעווה שכה נח לפיסול וניתן לעצב ממנו דגמים מדהימים בשלל צבעים".

ידיי השעווה. ידיי השעווה מושיקו,
החוויה מתאימה לכולם/ידיי השעווה מושיקו

ליאת ממשיכה: "לאחרונה התחלנו לפרסם את הפעילות שלנו ולשווק אותה כאטרקציה לאירועים פרטיים כגון בר\ת מצווה, מסיבות רווקות, חתונות. התחלתי להבין שהצלחתי לייצר פעילות שתהיה מתאימה לילדים ולהורים ואף לסבא וסבתא, שכולם ייהנו מיצירת ידיי שעווה צבעוניות שנראות נהדר בכל מקום וכך תקבלו מזכרת מקורית מכל אירוע שלכם שיהפוך לבלתי נשכח. אני מבטיחה פעילות ססגונית וייחודית מאוד שנועדה לייצר את תבנית היד שלך ושל כל משתתף כמעין מזכרת אומנותית צבעונית מלאת חיים משלה. מזכרת לעולמי עד! תהליך ייצור השעווה שלנו נעשה על פי נוסחה ייחודית, מבוקרת, בטוחה וסטרילית לחלוטין, כי רציתי שהחוויה הזו תתאים לכולם.

"ואז התחלנו לקבל פניות מארגונים לערבי גיבוש וימי כיף. כמו כן הרכבנו סדנה לגני ילדים ומוסדות חינוך, שם הרחבנו את מתן הידע בנוסף לפעילות עצמה. מה שמאפיין את רוב הפניות זה הצורך במשהו חדש, גימיק מרענן שנותן ערך מוסף לאירוע שנחגג.

כלומר, יש לנו אפשרות למתג את הפסלון בהתאם לרוח האירוע. לדוגמה: בר מצווה או בת מצווה, שעל כל פסלון יש את תמונת הנער או הנערה החוגגים את היום החשוב הזה. בחתונה יש את הבקשה לעשות את הפסלון האחרון לרווקות שתכף מסתיימת ואז לאחר מכן לייצר יד של נשוי\אה. בארגונים יש אפשרות ללוגו הארגון שמארח את העובדים, כך שהם לוקחים לביתם משהו ממותג ארגוני שיהיה מונח בסלון בגאווה עם סיפור התהליך יצור שלו. ולידיעת מחלקות משאבי אנוש או הרווחה בארגון, אני מתחייבת שגם המנכ"ל הקשוח ביותר ירצה לקחת בפעילות שלנו.

"בגלל שהמוצר צבעוני וייחודי והתהליך שלו אישי, אז יש דרישה מצד כל לקוח לצלם את התהליך ולהעלות אותו לרשתות החברתיות. זה בעצם הפרסום הכי טוב שלנו".

ידיי השעווה. ידיי השעווה מושיקו,
לא רק לילדים/ידיי השעווה מושיקו

האם זה לא גימיק לילדים בלבד?

"לילדים בלבד? הצחקת אותי. הפעילות הססגונית הזו גורמת גם למבוגרים לעמוד בתור יחד עם הילדים, והם גם חווים את החוויה הזו באותה עצימות. אתה חייב להבין שבסוף התהליך אתה בעצם מקבל מוצר אישי שלך, שאתה יצרת אותו".

ואכן, מבט מהיר שלי לכיוון התור מגלה כמה מבוגרים לצד הנערים. כולם מצפים לעבור את החוויה שבסופה יהיה להם פסלון מזכרת צבעוני.

האם זו לא לוגיסטיקה מורכבת ללקוח שלכם? בכל זאת מדובר בעמדה גדולה.

"בכלל לא. היערכות של הלקוח כלפינו באה לידי ביטוי בנקודת חשמל יציבה ו-2 מטר מרובע, זה הכול. מאיתנו תקבלו צוות מקצועי נמרץ ומיומן שיהיה מסור להפיכת האירוע שלכם למהנה ולערב בלתי נשכח עבורכם ועבור האורחים שלכם שנים רבות. שמגיע עם כל הציוד הדרוש כשעה לפני הגעת האורחים ותפקידו להשביע את רצונו של כל משתתף..

האם אפשר לקבל את החוויה הזו גם מחוץ למסגרת של אירוע?

"אני מאוד מקווה. בקרוב ננסה ליצור קשר עם כמה קניונים מובילים על מנת לקדם את הרעיון המרכזי שלנו, לייצר כמה סניפים פרוסים בארץ. כך יהיה אפשר להגיע בצורה קלה יותר ולייצר לעצמך חוויה. אם אתה מכיר קניון חזק שיהיה מוכן לתת לנו את החשיפה הראשונה ולהיות הקניון הראשון בישראל שייכנס לרשימה מכובדת של קניונים בעולם שיש להם את האטרקציה הזו, נשמח לחיבור איתו.

"הרעיון שלנו חדשני בארץ. לא כולם מכירים והחשיפה שלנו מבוקרת כדי ללמוד את ענף האטרקציות בישראל, וזה לא קל. אבל כל אירוע שמסתיים בחיבוק ומילים חמות על ההנאה שסיפקנו לבעל האירוע ולאורחים שלו, נותן לי מוטיבציה להמשיך ולשמח את עם ישראל באירועים שהוא חוגג. אם אני צריכה לסכם את האטרקציה שלנו במיוחד בתקופת תום הקורונה, אז הרי גם אתם עברתם את תקופת הקורונה וניצחתם, אז בואו לקבל\ולקחת יד למזכרת. אנחנו כאן נארוז לכם את החוויה.

לפרטים נוספים:

ליאת 051-5445177 ידיי השעווה

Waxhands.co.il

מוגש מטעם ידיי השעווה
  • עוד באותו נושא:
  • אטרקציות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully