וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנמרים של שרית - נטוורקינג, סטוריטלינג ואותנטיות

מוגש מטעם שרית אדר

10.5.2022 / 12:30

אם אתם בעלי עסקים המחפשים להתבלט בין ים התכנים השיווקיים המציפים אותנו מכל עבר - אותנטיות היא מילת המפתח ונטוורקינג הוא שם המשחק. שרית אדר מסבירה

עולם השיווק משתנה כל הזמן ורוב בעלי העסקים עסוקים במרדף אחר לידים, משלמים לא מעט כסף עבור קמפיינרים שינהלו להם עוד קמפיין בפייסבוק ועוד דף נחיתה. אבל מה עם התקשורת הבין אישית? לאן היא נעלמה?

אם אתם בעלי עסקים המחפשים להתבלט בין ים התכנים השיווקיים המציפים אותנו מכל עבר - אותנטיות היא מילת המפתח ונטוורקינג הוא שם המשחק.

שרית אדר, הנמרים של שרית. יניב כהן, אתר רשמי
שרית אדר/אתר רשמי, יניב כהן

הכירו את שרית אדר, ה"אותנטיק קופירייטר" - מחברת הספרים "נגן את מנגינת חייך " ו-"כפתור ה-PLAY של החיים". כותבת תוכן שלא מאמינה בתכנים מכירתיים מדי, שהקימה את קהילת "הנמרים של שרית נטוורקינג & סטוריטלינג" מתוך אמונה שעסקים עושים בין אנשים. כי כוחה של קבוצה גדול יותר מכוחו של יחיד.

הספרים של שרית אדר. יח"צ,
שני ספריה של שרית אדר/יח"צ

כיצד הגעת לתחום הכתיבה השיווקית, והכתיבה בכלל?

"מאז ומעולם אהבתי את עולם הקריאייטיב, תמיד חשתי שאני מתבטאת הרבה יותר טוב בכתב. הכול החל מבלוג שכתבתי באתר סלונה, שם הבנתי שאני רוצה שהכתיבה שלי תהיה יותר מתחביב. לאחר מכן השתתפתי בסדנת כתיבה ששינתה את חיי והובילה אותי לכתיבת הספר הראשון. לכתיבה השיווקית נחשפתי כשהתחלתי לעבוד במשרד פרסום קטן כמנהלת תיקי לקוחות".

מה גרם לך להקים את "קבוצת הנמרים" ומה מיוחד בה?

"החזון מאחורי הקמת קבוצת הנמרים היה ליצור חיבור אמיתי בין אנשים. חיבור אותנטי, אמיתי. להחזיר את עולם השיווק הישן בו היינו ממליצים אחד לשני על אנשי מקצוע, והיינו יכולים לסמוך על ההמלצה הזו, והשיווק היה רץ מפה לאוזן עם שיח ותקשורת אמיתית.

"אמנם הקבוצה היא קבוצת נטוורקינג, שמטרתה בסופו של דבר היא שיתופי פעולה וחיבורים עסקיים, אך יש בה הרבה מעבר למחשבה. כמה לידים יוצאים מזה וכמה הפניות אני מקבל לעסק. אני יכולה להגיד בביטחון מלא שאנחנו הקבוצה הכי מפרגנת שיש!

"בקבוצה יש אנשים מדהימים, בעלי ידע וניסיון וכל אחד מביא ערך אמיתי לקבוצה. הקבוצה מושתתת על ערכים של נתינה, פרגון הדדי ורצון אמיתי לעזור ולהטיב עם האחר. השאיפה מאחורי הקבוצה הייתה ליצור חיבור של אנשים שיעזרו אחד לשני לצמוח ולהתפתח, הן מבחינה עסקית והן מבחינה אישית על ידי עידוד ותמיכה הדדית, מתוך אכפתיות ונתינת אמון אחד בשני".

שרית אדר, הנמרים של שרית. יח"צ,
"קבוצה מפרגנת שעוזרת לכם לצמוח". שרית אדר/יח"צ

מה הולך לקרות בקבוצה בהמשך?

"אחרי כמה מפגשי זום מוצלחים, בהם נוצרו כבר כמה חיבורים ושיתופי פעולה בין המשתתפים, אנחנו נפגשים לכנס נטוורקינג פרונטאלי .זה הולך לקרות ב-2.6 בתל אביב. הכנס הולך לכלול הרצאה שלי על סטוריטלינג, בידול סיפורי, איך למצוא את נקודת המפגש בין האישי לעסקי וליצור סיפור שיגרום לקהל יעד להזדהות עם בעל העסק ולרצות לרכוש ממנו. בנוסף משתתפי הכנס יקבלו מספר דקות להציג את הפעילות העסקית שלהם ולקדם מוצר או שירות. כל משתתפי הכנס יצטלמו לצילומי תדמית איכותיים שיצלם צלם מוכשר שהוא חבר בקבוצה שלנו. בנוסף, גם ניתן יהיה לקבל ספר שלי עם הקדשה אישית.

"אז אם אתם נמרים אמיתיים, שרוצים להיות חלק מקבוצה מפרגנת שמקדמת אתכם ועוזרת לכם לצמוח, קבוצת הנמרים זה המקום בשבילכם!".

להצטרפות לקהילת הנמרים של שרית בפייסבוק

לפרטים והרשמה לכנס הנטוורקינג של קבוצת הנמרים, הכולל צילומי תדמית והמון הפתעות

מוגש מטעם שרית אדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully