וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UNI - כל מה שהכסף שלכם יכול לעשות ועוד הרבה יותר

מוגש מטעם UNI פיננסים

12.5.2022 / 14:30

רן גריידי ורועי בן דור הם כבר שם דבר בתחום הייעוץ הפיננסי, וכן בענף ההשקעות. במסגרת שירותי חברת יו אנד איי שהקימו יחד, הם מובילים לקוחות מהמגזר הפרטי והעסקי להתפתחות כלכלית, להצלחה, ולהשגת מטרות בדרך המהירה והבטוחה ביותר

רן גריידי, רועי בן דור חברת UNI פיננסים. UNI,
רן גריידי ורועי בן דור/UNI

תכירו, בעלי חברת UNI הם רן גריידי ורועי בן דור.

רן גריידי הוא יועץ כלכלי ועסקי, בוגר אורים שפלטר, מתמחה בתחום ההשקעות, שוק ההון קריפטו NFT ותחום הביטוח, המתמקד בליווי כלכלי מקצועי לרבות ייעוץ מס ללקוחות פרטיים ולעסקים בכל סדר גודל ומכל תחום.

רועי בן דור הוא יועץ פיננסי המתמחה בכלכלת המשפחה, מרצה במכללת אורין שפלטר המכללה המובילה להכשרת סוכני ביטוח ויועצי השקעות, ומרצה בארגון פעמונים - ארגון התנדבותי שעוזר לאנשים להשתקם מבעיות כלכליות. בכתבה זו נתמקד בשירות המעניין שהחברה שלהם מציעה ללקוחות המגזר הפרטי.

חברת UNI פיננסים מציעה שירות שבמיוחד אחרי שנתיים של קורונה, הפך להיות מוצר מוכר ומבוקש בקרב הרבה מאוד אנשים - מי שכבר הבינו שכנראה הם לא בקיאים מספיק בניהול כספים בעולם החדש. אז איך מתקדמים בחיים כשמחירי הנדל"ן שוברים שיאים ויוקר המחיה מרקיע שחקים? ואיך בכלל אפשר להשיג מטרות כלכליות שנראות רחוקות ולפעמים אף בלתי אפשריות? במקום לשבור את הראש ולשבת בחיבוק ידיים, או לעשות טעויות גורליות, כדאי לפנות לגורם מקצועי שידע לעזור ולהוביל אתכם נכונה.

ב-UNI פיננסים מציעים לכם ליווי וייעוץ כלכלי מתקדם פרטי או עסקי, עבור כל מי שמעוניין ליצור שינוי ממשי בחייו, להגיע לדירה או יותר מזה - לנכסים. לנהל השקעות בחוכמה וליצור ביטחון כלכלי, למקסם את הפוטנציאל של ההון שיש ברשותו, ואם אין הון קיים, למצוא את הדרך הטובה ביותר עבורו לעשות כסף ולהתקדם.. השירות הוא למעשה ליווי מקצועי מקיף הכולל היצע של פתרונות פיננסיים מתקדמים. יחד עם הלקוח הם בונים תכנית אסטרטגית, בדרך למטרה או למטרות שהוגדרו. הם מלווים כיום עשרות משקי בית ולקוחות פרטיים מכל הארץ, בדרך להקמת עסק, במעבר מעוסק פטור למורשה או לחברה בע"מ, בניהול השקעות חכם ומשתלם או בדרך לרכישת דירה או בית. עבור רן ורועי, כאשר מתנהלים בחוכמה ומתכננים תהליך נכון, כל מטרה היא בת מימוש.

מה חזון החברה שלכם?

"אגיד את זה ככה, יש סוג של נוסחה להגשמת חלומות והיא מתאימה ואפשרית ביותר מקרים ממה שנדמה לאנשים. כל חלום שהוצמד לו תאריך - הופך למטרה, כאשר המטרה מתוכננת בצעדים היא הופכת לתוכנית, כאשר התוכנית מגובה בפעולות אפשר להגשים את החלום בפועל ובהצלחה.

"לדעתי, כמו בכל דבר אחר בחיים, כאשר מדובר בעניינים חשובים - כמו כסף ומטרות כלכליות שונות, חשוב לפנות להיעזר בידיים מקצועיות. על מנת ליצור שינוי משמעותי בחיים, צריך להבין בכסף. אני שואל כל לקוח - לאן אתה רוצה להגיע, מה הן המטרות שלך? וכשאנחנו מדייקים את התשובות אני מכין עבורו תכנית כיצד להשיג אותן, וגם בדרך אני לא עוזב אותו. אנחנו מלווים את הלקוחות עוד הרבה אחרי שהושגו מטרות, ולרוב גם ממשיכים אתנו הלאה.

"מבחינתי, אנחנו כאן כדי לעזור לאנשים, בין אם זה לצאת ממשבר כלכלי ולהתייצב, ובין אם זה כדי להפוך אותם למבוססים, אמידים או עשירים אפילו יותר. במציאות שלנו ביטחון כלכלי או מקסום כלכלי הם מושגים שהפכו להיות בגדר פנטזיה עבור רבים וזה עצוב. זה קורה בעיקר כי המציאות שלנו קשוחה מאוד וכי אנשים לא יודעים להתנהל עם כסף, יש חסך גדול בחינוך כלכלי וקשה לשמור על שגרה יציבה שלא לדבר על להתקדם בחיים. גם מה שאנשים כן יודעים כבר פחות תקף למצב של העולם כיום. בשביל זה אנחנו כאן כדי ללוות את כל מי שרוצה להפקיד את נושא הכסף שמנהל לכולנו את החיים, בידיים מקצועיות. אנחנו דוגלים בחשיבה מחוץ לקופסה ועובדים על בסיס ההנחה שפתרונות חכמים הם לא רק מענה לבעיות אלא גם אמצעי למינוף והתקדמות ממצב נתון למצב טוב יותר. הכל בהתאם למטרות האישיות. אנחנו תמיד נוקטים בצעדים נכונים וחכמים בהתאמה אישית, עבור כל אחד לפי מטרותיו רצונותיו וכמובן שגם בהתאם להיתכנות, אין אצלנו עידוד של אשליות או למכור ללקוח ציפור על עץ".

רן גריידי, רועי בן דור חברת UNI פיננסים. UNI,
דוגלים בחשיבה מחוץ לקופסה/UNI

מה מבחינת המגזר הפרטי - מה בעצם השירות מי מגיע אליכם?

"הלקוחות שלנו הם פעמים רבות זוגות לפני או אחרי חתונה, זוגות צעירים שרוצים לקנות דירה, להשתפר בהתנהלות הכלכלית. הרבה הם יודעים שהם מרוויחים מספיק טוב אבל לא מתקדמים. אנחנו הולכים איתם ביחד ובונים תכנית כלכלית לשנה ועד 10 שנים קדימה למשל. אנחנו בעצם כמו ווייז כלכלי, מבינים את נקודת המוצא נכון להיום, מה המטרה ומה הם המסלולים האפשריים להגיע לתוצאה שהם רוצים. השירות מורכב מתוכנית דגל של חמישה מפגשים שכל מטרתם היא להרכיב את המסלול, ויש גם ליווי למקרים שאנשים צריכים טיפול נקודתי. כל תוכניות הדגל מתנהלות מול רועי ובליוויי היועצים שלנו."

לאן אתם שואפים להגיע אתם כחברה?

"השאיפה שלנו היא להנגיש ייעוץ כלכלי לכל אדם, בכל שלב ומצב בחייו. אנחנו מציעים חינוך פיננסי להמונים. השירות מתאים עבור כל אדם, אנשים לפני גירושין, לפני לימודים, לקראת חתונה או הרחבת המשפחה, חסכונות לילדים, התנהלות כלכלית של משק הבית, אנשים שלא בטוחים מה לעשות עם הון עצמי שצברו, בחירה בעיסוק, פתיחת עסק וכיו"ב".

מה ההבדל בעצם בין השירות שאתם נותנים לבין יועץ מס, יועץ ביטוח או יועץ השקעות?

"יועצים כאלה, כל אחד בתחומו, עובדים למטרת ניהול הדוחות, הם לרוב לא נמצאים בזמן אמת להעניק שירות וליווי ללקוח. הכל ביורוקרטי. אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו בזמינות גבוהה, בהקשר להתנהלות בשוטף ועל צעד ומהלך כלכלי שמזדמן, זה משמעותי ביותר. חשוב גם לציין שבדרך כלל כל יועץ מתמחה בתחומו, ואילו אנחנו מספקים מעטפת שירותים ברמת הליווי והייעוץ המקצועי שאנחנו מספקים ללקוחות. אצלנו הלקוח מקבל מעטפת שירותים מלאה שלו מכל זווית. המטרה היא שהלקוח ישיג את המטרות שלו בדרך הטובה הבטוחה והמהירה ביותר".

כמה עולה שירות אצלכם?

"אין עלות קבועה, המחיר תלוי בהיקף השירות, סוג השירות מידת ההשקעה והמעורבות הנדרשת מצדנו ומשך תקופת השירות. אנחנו מתחשבים בכל לקוח ומגיעים לעמק שווה מבחינת תמחור השירות, כי בסופו של דבר אנחנו לא מעוניינים להרים עסק ואז לגזור אותו. זה א'-ב' מבחינתנו להתנהל בהגינות וביושרה. מההתחלה אנחנו מגלמים את השירות שלנו בתוך התוכנית שאנחנו מכינים עבור הלקוח".

מתעניינים בשירות? לפרטים ולבירורים צרו קשר:

אתר העסק - UNI פיננסים | UNI פיננסים באינסטגרם

מוגש מטעם UNI פיננסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully