וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימודי קואצ'ינג: כל מה שצריך לדעת

מוגש מטעם גומא גבים

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 10:02

לימודי קואצ'ינג הוא תחום שצמח בשנים האחרונות מתעשיית פסיכולוגיית הספורט, וכולל מאמנים אישיים שעוזרים לכל אותם אנשים אשר מעוניינים להנות ממתנת החיים אשר ניתנה להם

בחור צעיר בעבודה. ShutterStock
בעידן המתקדם והמפותח בו אנו חיים כיום - כולנו מעוניינים בסיפור הצלחה/ShutterStock

מיותר לציין כי במיוחד בעידן המתקדם והמפותח בו אנו חיים כיום - כולנו מעוניינים בסיפור הצלחה אישי, עסקי ומשפחתי, אך שאלה שתמיד חוזרת על עצמה שוב ושוב בנושא היא מדוע הדבר לא קורה לרבים מאיתנו? מה למעשה הופך את סיפור ההצלחה למורכב כל כך בין בני האדם השונים? רובנו המוחלט רוכש השכלה, משקיע בבנייה של מוניטין וקריירה לאורך השנים וכיוצא בכך ותוך כדי - נתקלים בלא מעט קשיים אשר עשויים לחזור על עצמם שוב ושוב כמו מחשבות שליליות, עיכובים, רגשות כואבים וכן הלאה וכן הלאה. ניתן לומר באופן חד משמעי כי הדבר שהכי נרצה להעביר לילדים שלנו הוא איך אפשר להצליח בחיים בעזרת מלוא הכוח והעוצמה הטמונים בנו - בני האדם. על כן, אפשר לומר כי האימון מהווה כלי יעיל ואפקטיבי אשר עשויה לקרב אותנו לכלל התשובות הרלוונטיות.

לימודי קואצ'ינג נכנסו לתמונה לא מזמן, מדובר למעשה בתחום שצמח מתעשיית פסיכולוגיית הספורט. מאמנים אישיים עוזרים לכל אותם אנשים אשר מעוניינים להנות ממתנת החיים אשר ניתנה להם, כל אותם אנשים אשר מעוניינים לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם במטרה להגשים את כלל החלומות והשאיפות שלהם. לימודי קואצ'ינג הוכיחו את עצמם לא מעט פעמים בקרב מתאמנים שונים כשיטה אשר משחררת את המחסומים הפנימיים שנבנים אצלנו בתור בני אדם וכך למעשה, ניתנת לנו האפשרות לצמוח ואף ניתן לומר - לשנות את חיינו מקצה לקצה.

כיצד זה מתבצע?

למעשה, מדובר בתהליך של ליווי צמוד ומקצועי בו המאמן עוזר לתלמיד לזהות את אמונות היסוד וכמו גם, עמדות וגישות קבועות אשר גורמות לעיכובים והגבלות בדרך אל הצלחת התלמיד. מדובר למעשה בתהליך רגיש בו המאמן חייב להבין את הצד השני לעומק (ממש כמו בקורס גישור), על מנת להבטיח כי התהליך אכן יבוצע על הצד הטוב ביותר וכי התלמיד אכן יוכל לפלס דרכו קדימה. כמו כן, ההדרכה מתבצעת במהלך מפגשים אישיים אשר כוללים בתוכם יעדים ומטרות, שימוש בכלים אשר מבוססים על פסיכולוגיה חיובית, למידה של טכניקות המיועדות לשיפור הצמיחה העצמית וכמו גם, משימות תרגול, זיהוי ומודעות עצמית.

בעת המפגשים האישיים אשר יעבור התלמיד יחד עם מאמן הקואצ'ינג, יקשיב המאמן לבעיות בהן הוא נתקל ובהתאם לכך, מעביר את התלמיד תהליך הכרה עמוק ורגשי אשר מעניק לו את האפשרות למקם את עצמו בעמדה חיובית ואפקטיבית הקרבה יותר, אשר עשויה לכוון אותו באופן מדויק אל המטרה. כמו כן, בהתאם למידת הניסיון ותובנותיו האישיות, ייתן המאמן לתלמידיו כלים יעילים אשר מטרתם לסייע בהתגברות על מחסומים פנימיים על מנת לצמוח ממקום חדש.

מדוע כדאי ללמוד קואצ'ינג?

כפי שכבר ניתן להבין מהאמור להעיל, תחום הקואצ'ינג הוא תחום אשר מותאם באופן מדויק לתנאי החיים והתעסוקה של העידן הנוכחי בו אנו חיים כיום. בימים אלה, בעלי העסקים וכמו גם לא מעט תאגידים שונים מחליטים לשכור את שירותיו של המאמן האישי על מנת שיניע אותם לעבר שינוי ופעולה. נוסף על כך, המאמן מלווה אותם לאורך כל תהליך ההתפתחות האישית שלכם לקראת הגשמת היעדים השונים שלכם במטרה להדריך אותם ולייעץ להם בעת הגעתם לצמתים ופרשות דרכים כאלו ואחרות. בלימודי הקואצ'ינג תוכלו ללמוד כיצד לסייע לתלמיד להתמקד באופן מדויק כך שיוכל לחתור ישירות אל עבר מימוש מטרותיו בפועל ובאופן מיידי, באמצעות נקיטה בצעדים מדויקים.

מוגש מטעם גומא גבים
  • עוד באותו נושא:
  • קואצ'ינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully