וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבדת פרו גיימר חוסכת לכם אלפי שקלים על המכשירים הניידים

מוגש מטעם פרו גיימר

עודכן לאחרונה: 18.5.2022 / 13:42

רונן גבאי עומד מאחורי ההצלחה של רשת המעבדות לתיקון - פרו גיימר. הוא האחראי לכך שהמכשירים האלקטרוניים הוותיקים שלכם ישובו לתפקד כמו חדשים. אתם תחסכו אלפי שקלים ועל הדרך גם תתרמו לשמירה משמעותית על איכות הסביבה. היכרות

פרו גיימר. פרו גיימר,
לפני ואחרי החלפת מסך במעבדת פרו גיימר/פרו גיימר

כבר בגיל 16 התחיל רונן גבאי לתקן מחשבים ומכשירים אלקטרוניים אחרים, כשבין הראשונים היה הפלייסטיישן שלו. הוא תמיד היה, כמו שהוא אומר "פריק של פירוק והרכבה". עם השנים, גבאי צעד עם הקידמה והתאים את עצמו לכל השינויים הדרמטיים במתחוללים בשוק המכשירים האלקטרוניים. וכך, הוא עבר מתיקון מחשבים גדולים לתיקון מחשבים ניידים, מכשירי סלולר שונים ופלייסטיישן, בעסק מצליח שצמח והתפתח ששמו פרו גיימר. העסק עדיין צומח עם עוד ועוד מחלקות ומספר סניפים.

גבאי מעיד שהכיף שלו בעבודה והסיפוק הרב שהוא חווה, מגיע בזכות הלקוחות המרוצים. אלה בדרך כלל לקוחות שמכשיר יקר שלהם התקלקל והתברר להם שניתן לתקן את המכשיר במחירים ששווים לכל נפש שמסתכמים בכמה מאות שקלים. הלקוחות ברובם, מופתעים ומרוצים מהחיסכון הדרמטי. גבאי מעיד גם על התחושה הטובה שיש לו והסיפוק הרב בעבודה, בין היתר גם בזכות התרומה המשמעותית של מעבדות פרו גיימר לאיכות הסביבה בכך שהם מפחיתים באופן משמעותי את השלכתם של מכשירים אלקטרוניים שגורמים לזיהום ניכר של הסביבה.

שאלנו מה ההסבר להצלחה הגדולה של העסק: "ההצלחה נובעת בעיקר מהעובדה שיש לנו עובדים קבועים ונאמנים ויש להם התמחויות מיוחדות ושונות." מסביר לנו גבאי "עם השנים התחילה מהפכת הסלולר, שהפך לחלק מהעבודה השוטפת של פרו גיימר והביקוש לתיקונים אצלינו עלה בתלילות."

ההתרחבות של העסק התחילה בפיתוח של עוד ועוד מחלקות והעסק התקדם לרשת של מספר סניפים. הרשת מטפלת במגוון מאוד רחב של מוצרים אלקטרוניים, מכשירים לעבודה ומכשירים לפנאי: משואבי האבק הרובוטיים המשוכללים של היום, דרך טאבלטים, מחשבים ניידים, טלפונים סלולריים ועוד.

פרו גיימר. פרו גיימר,
החלפת סוללה בשעון אפל במעבדת פרו גיימר/פרו גיימר

השוק גדל ואיתו גם פרו גיימר

מה שתורם לגדילת פרו גיימר הוא שבעבר היה מדובר בשוק למבוגרים בלבד ואילו היום המשתמשים במכשירי אלקטרוניקה הם גם בני 5-4. "פעם היה טרנזיסטור, שואב פשוט וטלוויזיה פשוטה." נזכר גבאי "היום יש ROBOT -I, שואב הדייסון הנפוץ, טלפונים סלולריים, מכשירים אלחוטיים שונים ומחשבים ניידים שפרוסים על פני 4 חברות עיקריות DELL , LENOVO , ASUS ומאקבוק של אפל. בתחום הפנאי יש את קונסולות המשחק של נינטדנו, האקס-בוקס של מייקרוסופט וכמובן הפלייסטיישן של סוני. אנחנו מתקנים את כל אלה." המדגיש גבאי ומוסיף בגאווה ומוסיף: "פתחנו כבר שלוש מעבדות. שתיים בירושלים ואחת בתל אביב. אנחנו רק הולכים ומתפתחים, הולכים וגדלים."

שאלנו את האיש שעומד מאחורי ההצלחה הגדולה הזו, למה בעצם לא לגשת לחנות ולקנות מכשירים חדשים, במקום לטרוח ולתקן אותם. הוא הסביר לנו עד כמה היום התיקונים משתלמים: "פעם, היה מחשב אחד בבית וקנו חדש רק פעם בכמה שנים מה שלא הכביד מאוד על התקציב המשפחתי. היום, אנשים מחזיקים בבית המון מכשירים בשווי של אלפי שקלים ולא לתקן את כולם זו הוצאה עצומה. ההרגל לקנות כל דבר חדש, עושה היום חור רציני בכיס. אז מתקנים יותר. היום, יש לכל בן משפחה מספר טלפונים סלולריים ומחשבים ניידים, זה נופל ונשבר על ימין ועל שמאל ויש גם בלאי טבעי. לתקן עולה כמה מאות שקלים ולקנות חדש הרבה יותר."

גבאי מוסיף ומציין נושא חשוב נוסף: "יש כאן גם מסר חינוכי לילדים שלא קונים להם ומרגילים אותם בקניית מכשיר חדש כל פעם שהם שוברים או מקלקלים מכשיר, הילדים מבינים שבמקרה כזה בעצם משתלם להן לשבור או לאבד כדי לקבל מכשיר חדש, דבר שהוא בעיה חינוכית בפני עצמה." הוא מסביר ומוסיף: "אני שומע יותר ויותר לקוחות שלנו שהבינו את זה ושינו גישה לכיוון של תיקון המכשיר במקום רכישת חדש. בתחום המחשבים הניידים למשל: מחשב שעלה, למשל, 3,500 ₪ צריך בסך הכלל החלפת סוללה בעלות של 450 ₪. אז נכון שאפשר לשדרג לדגם חדש יותר, אבל המחשב יודע בסך הכול לעשות את העבודה, אז למה להחליף? המכשירים היום יקרים, ולכן משתלם לתקן, בעיקר כשמתקנים מספר מכשירים למשפחה - החסכון המצטבר הוא משמעותי. ויש גם את הבונוס של שמירה על איכות הסביבה שהמודעות לצורך בזה גדל והולכת." הוא מציין.

מתברר לנו מגבאי שהעסקים שלו מבוססים כמעט רק על לקוחות קבועים, כי גם הלקוחות המזדמנים שמגיעים אליו כל כך מרוצים מהשרות שהם חוזרים שוב ושוב והופכים ללקוחות קבועים. "יש לנו משפחות שמתקנות פעם את הסלולר של הילד ופעם את שואב הדייסון של האם ולסטודנטית שבבית יש מחשב נייד שעולה אלפי שקלים והוא פתאום החליט לשבות". הוא מסביר.

פרו גיימר. פרו גיימר,
מחשב נייד לנובו לאחר החלפת מסך במעבדת פרו גיימר/פרו גיימר

משלוחים עד לבית הלקוח

כששאלנו אותו איך הוא מתמודד עם משבר הקורונה הוא מחייך ואומר: "עם פרוץ משבר הקורונה והסגרים, אנשים השתמשו יותר במכשירים אלקטרוניים ביתיים. בסגרים הם לא היו יכולים לצאת מהבית לתקן אותם, אז התחלנו לאסוף מכשירים תקולים מבית הלקוח ולהחזיר אותם מתוקנים. היום אנחנו מציעים שרות של איסוף והחזרה של המוצר עד בית הלקוח ב- 65 ₪ מכל רחבי הארץ. מאז התחילו להגיע לקוחות גם מאזורים מרוחקים ממושבים בצפון הארץ ועד ליישובי הנגב. השירות הזה נשאר ומאוד נוח ללקוחות. מבחינתי, אני פרוס היום בשדרות ובבית שאן כמו שאני בירושלים ובתל אביב, ההישג עם הפריפריה הוא משמעותי ביותר."

על כל הטוב הזה, מתווסף גם שרות מהיר ויעיל, זאת למרות שרוב החלפים אינם משווקים בישראל. "התיקונים אצלינו מהירים" מדגיש גבאי "בדרך כלל התיקון לוקח לא יותר משבוע, גם אם החלפים אינם בישראל. החלקים של רוב המכשירים הם ברובם בחו"ל. יש לנו סוכנות בחו"ל שכל יום חמישי בערב אנחנו מעבירים לה רשימת חלפים. ביום שישי זה כבר על מטוס וביום שני-שלישי זה כבר בהליכי שחרור מהמכס בנתב"ג. ביו חמישי שלאחר מכן (אחרי 7 ימים בסך הכול) החלפים כבר מותקנים במכשיר. אנחנו מזמינים חלפים לטווח רחב של מכשירים מפילטר של שואב אבק בן עשר ועד מסכי מחשב של המחשבי המתקדמים החדשים ביותר שאין להם חלקי חילוף בארץ. כך שלרוב זמן התיקון יורד לימים בודדים ורק באמת במקרים המיוחדים זה מגיע ל- 7 ימי עסקים". הבונוס האחרון שהחשוב לא פחות עבור הלקוחות, הוא שאין הפתעות עם המחירים. לפרו גיימר יש אתר עם מחירון של התיקונים הנבחרים והשכיחים במיוחד. בכל מקרה, בשיחת טלפון ראשונית ותיאור התקלה מקבל הלקוח הצעת מחיר.

"אנחנו מקפידים על שירות פרמיום, טיפול מהיר בתקלות ואין אצלינו הפתעות במחירים. בנוסף, אם מתברר שאי אפשר לתקן אנחנו לא גובים על הבדיקה"ֿ, מסכם רונן גבאי.

לאתר הבית של פרו גיימר - לחצו כאן

ירושלים

תלפיות טל' 02-6501004

רח' ביאנקיני 3 טל' 02-6242081

תל אביב

בן יהודה 242 טל' 03-7909330

מוגש מטעם פרו גיימר
  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully