וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגנטים לאירועים: האטרקציה הכי ממגנטת לאירוע שלכם

מוגש מטעם המגנט המיוחד

עודכן לאחרונה: 18.5.2022 / 14:44

צילום מגנטים לאירועים היא האטרקציה המובילה בתחום האירועים כבר יותר מעשור. אם כך, האם היא עדיין רלוונטית גם בשנת 2022?

מגנטים לאירועים. המגנט המיוחד,
מגנטים לאירועים/המגנט המיוחד

אורחים רבים, אשר הזמנתם לחתונתכם או לבר מצווה של בנכם, השקיעו ממיטב כספם וזמנם בבחירת בגדים, איפור וסידור שיער. האורחים תמיד ישמחו לקבל תמונה מקצועית שתשמש מזכרת מהאירוע המושקע שלכם לשנים רבות.

צלם מגנטים לאירוע - תבדקו מה כולל השירות

הכתבה מוגשת לכם על ידי המגנט המיוחד, המספקים מגוון אטרקציות לחתונות, בר ובת מצווה, ימי הולדת, אירועים מוסדיים ועוד ונחשבים לאחד העסקים המומלצים והוותיקים בתחום.

אם אתם כבר משקיעים ומזמינים שירותי צילום והדפסת מגנטים לאירוע שלכם, בהחלט כדאי לעשות הכל כדי להבטיח שהתוצאה הסופית תהיה טובה, יפה וכמה שיותר איכותית. אין סיבה להתפשר על פחות מזה ולכן שווה לפנות לאיש מקצוע ותיק ומוכר בתחום.

אלו הן השאלות שחשוב לשאול את צלם המגנטים שלכם:

● מה כלול בשירות?

● כמה מגנטים תקבלו תמורת המחיר שתשלמו?

● האם ישנו תעריף שונה בין ימי חול, סופי שבוע וחגים?

● באיזה סוג הדפסה מדובר?

● לכמה שעות מגיע צלם מגנטים לאירוע?

● כמה אנשי צוות יגיעו לצילום מגנטים?

● איזה לוח חלוקת מגנטים תקבלו?

● אילו שדרוגים מציע נותן השירות?

מה כולל שירות הדפסת מגנטים לאירוע?

"צלם מגנטים מקצועי יבצע שיחה מקדימה טרם האירוע, במהלכה תחליטו איזו מסגרת מעוצבת תרצו לבחור למגנטים, האם תרצו להוסיף אלמנטים גרפיים מותאמים לאירוע כגון טבעת נישואין או זר כלה, ספר תורה, גיל החוגג וכו'.

אצלנו, במגנט המיוחד, תוכלו להנות מעריכה ועיבוד תמונות בטרם הדפסתם בזמן האירוע, וכן ממספר הגדלות מגנטים עבור בעל השמחה ומשפחתו (3 הגדלות בגדול A5 ו-8 הגדלות רבעים 10X15) הנשמרות בצד במיוחד עבורם. " מציין דוד בדלוב, הבעלים של המגנט המיוחד.

כמה מגנטים תקבלו תמורת המחיר שתשלמו?

"מדובר בנתון מאוד חשוב, שכן ישנם בעלי שירות המגבילים את כמות המגנטים המודפסים באירוע. אנחנו מעניקים צילום ללא הגבלה במסגרת הזמן שנקבעה לשירות צלם המגנטים."

מגנטים לאירועים. המגנט המיוחד,
מגנטים לאירועים/המגנט המיוחד

האם ישנו תעריף שונה בין ימי חול, סופי שבוע וחגים?

"נותני שירות רבים גובים תעריפים גבוהים יותר עבור עבודה בסופי שבוע וחגים וחשוב שתדעו את ההבדל במחירים. אנחנו לא מבדילים בין סוף שבוע לאמצע שבוע ועל כן מעניקים מחיר זהה לכלל לקוחותינו. "

באיזה סוג הדפסה מדובר?

"קיימות שתי שיטות להדפסת מגנטים לאירוע - הדפסת דיו והדפסה תרמית.

הדפסת דיו הינה שיטה בטכנולוגיה מיושנת ופחות מומלצת, מאחר והמגנטים בהדפסה זו יכולים לדהות ולהתקלף. זו הסיבה ששיטה נחשבת לשיטה זולה יותר. הדפסת תרמית הינה שיטת הדפסה חדשנית יותר שעובדת בשיטת חום. זוהי טכנולוגיה מתקדמת שמדפיסה תמונות ברזולוציה גבוהה עם מעטפת למינציה אשר שומרת על טיב המגנט מדיהוי וקילוף. בבואכם לברר את סוג ההדפסה חשוב לוודא כי אתם אכן מקבלים את ההדפסה ששילמתם עליה, על ידי בחינת חברת המדפסת. הכלל הוא - מדפסות דיו הינן מסוג Canon ו Epson ואילו מדפסות תרמיות הינן מסוג Mitsubishi, Citzen, Dnp."

לכמה שעות מגיע צלם מגנטים לאירוע?

"חשוב לוודא את משך שהותו של צלם המגנטים, שכן זה משפיע על המחיר וכן על כמות המגנטים שיסופקו לאורחי האירוע. מאחר והשירות והיחס האישי חשובים לנו מאוד, אנו גמישים עם השעה ומאפשרים עוד 10-15 דקות של צילומים במידת הצורך ללא תוספת עלות."

כמה אנשי צוות יגיעו לצילום מגנטים?

"לעיתים, צלם המגנטים נדרש לאיש צוות נוסף במהלך האירוע, אשר יעסוק בהדפסת המגנטים וסידורם על הלוח עבור האורחים. איש צוות נוסף נועד לאפשר לצלם להיות נוכח קבוע על רחבת הריקודים, על מנת שכל אורח יזכה למזכרת מרגשת מהאירוע שלכם. ההמלצה שלנו היא להביא איש צוות נוסף, במידה ובאירוע נוכחים מעל 300 אורחים."

איזה לוח חלוקת מגנטים תקבלו?

"קיימים 3 סוגי לוחות נפוצים לחלוקת מגנטים - לוח מתכת סטנדרטי, לוח אטבים קלאסי ולוח לד מואר יוקרתי. ההבדלים ביניהם הם בסוג העיצוב ובעלות."

אילו שדרוגים מציע נותן השירות?

"ניתן לבצע שדרוג לתמונות פולארויד בגודל 10X10 אשר מגיעים עם עיצובים מיוחדים במסגרות שונות. כמו כן, ניתן להוסיף הדפסת תמונות על בלוקים מעץ בגודל 10X15 או 10X10. מדובר באחת האטרקציות המבוקשות ביותר לאירועים אחרי מגנטים. קיימים 2 סוגים של חומרים מהם עשויים בלוקים מעץ -mdf או עץ אורן. הראשון מבניהן נחשב לזול יותר ואיכותי פחות עקב העובדה שמתנפח במגע עם מים בעוד הדפסת תמונות על בלוק עץ אורן נחשבת ליקרה ואיכותית יותר. חשוב לציין כי לקוחות, המזמינים בלוק עץ לאירוע דרכנו, מקבלים לוח לדים מואר יוקרתי גם למגנטים, ללא עלות נוספת."

מגנטים לאירועים. המגנט המיוחד,
מגנטים לאירועים/המגנט המיוחד

לא רק מגנטים - האטרקציות שיהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח

מלבד המגנטים, צוות המגנט המיוחד מספקים מגוון אטרקציות לאירועים, אשר מרימות כל אירוע ומוסיפות לו נופך יוקרתי ומשמח:

● עשן כבד, בועות סבון וקונפטי

● בלונים מתפוצצים ובלוני יער

● בר ממתקים, קיאק פירות ועמדות צמר גפן מתוק

● חלוקת מחזיקי מפתחות וציורי קריקטוריסט

● עמדות לצילום סלפי, קיר ממותג ומסך לבן

● זיקוקים חמים וקרים

● מופעי לייזר

● כנריות ומתופפים

מגנטים לאירועים. המגנט המיוחד,
מגנטים לאירועים/המגנט המיוחד

אז אם אתם מתכננים ברית/ה, בר/בת מצווה, חתונה או כל אירוע אחר כדאי והכרחי שכל האורחים שלכם יהיו מרוצים. הדרך הטובה ביותר להבטיח אורחים מאושרים היא צילום מגנטים לאירועים. כך האירוע שלכם יונצח באופן מקצועי ואיכותי בתוצאה שתישמר לאורך זמן בהתאמה לאופי האירוע: צילום ברחבת הריקודים, צילום בסגנון שטיח אדום, בסגנון וינטג', סגנון הומוריסטי ועוד.

מגנטים לאירועים הם צילום עם ערך מוסף כי הם משמשים גם למזכרת מהאירוע שלכם. לא משנה אם אתם מתכננים אירוע קטן או גדול, בגן או באולם , לילדים או למבוגרים (או גם וגם) - מגנטים באירועים משמחים את כולם ולכן הם הטרנד הסטנדרטי כיום בכל סוגי האירועים. לפרטים נוספים בקרו בעמוד פייסבוק או שלחו הודעה בוואטסאפ.

מוגש מטעם המגנט המיוחד
  • עוד באותו נושא:
  • מגנטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully