וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוספות שיער - כל מה שאת צריכה לדעת רגע לפני

מוגש מטעם ברק רוזיליו

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 12:02

ממה כדאי להיזהר ומהי השיטה הטובה והבריאה ביותר עבור שיערך? הכנו עבורך את המדריך המקיף טרם חיבור תוספות שיער לראשך

ברק רוזיליו תוספות שיער. ברק רוזיליו,
ברק רוזיליו תוספות שיער/ברק רוזיליו

סובלת משיער דליל וחושקת בתוספות שיער? אין כל ספק כי התוצאה הסופית לאחר טיפול בתוספות שיער היא מושלמת. אך לפני שאת קובעת תור למספרה, כדאי שתדעי - לעיתים הנזק מתוספות שיער בשיטות הלחמה והדבקה עלול להיות הרסני לטווח הארוך ולהסבר יותר נזק מאשר תועלת. הכנו עבורך את המדריך המקיף טרם חיבור תוספות שיער לראשך, ממה כדאי להיזהר ומהי השיטה הטובה והבריאה ביותר עבור שיערך.

מהם הנזקים של שיטות חיבור תוספות שיער הנפוצות? על מנת לענות על שאלה זו, פנינו לברק רוזיליו, ספר ומעצב שיער בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בעולם הספרות בכלל ובעל התמחות בשיקום השיער ותוספות שיער בפרט.

"נשים רבות הסובלות מהתקרחות ושיער דליל מחפשות פתרון מיידי למצב, כאשר הלחמות קרות וחמות, הדבקות, קשירות, קליפסים, חרוזים ושזירות שיער הן השיטות הנפוצות לתוספות שיער אשר מעניקות מראה שופע ומלא לשיער." מסביר ברק.

"שיטות אלו מבטיחות לנשים אלו פתרון חלומי, פשוט ומהיר לבעיית השיער הדליל אך בפועל - יוצרות תופעות המזיקות לשיער הטבעי ואף מחמירות משמעותית את בעיית דלילות השיער ממנה הן סובלות. עצוב לי להגיד את זה, אבל כמעט מחצית מהלקוחות החדשות שמגיעות אליי הן נפגעות של הארכות שיער קודמות. לאחר שהורידו את תוספות השיער, איתן הסתובבו במשך מספר שנים, הן הזדעזעו לגלות שהנשירה שלהן החמירה משמעותית ונוצרו קרחות קטנות באזור התוספות."

ברק רוזיליו - המומחה המוביל בישראל לתוספות שיער

בין הנזקים הבולטים של תוספות שיער בשיטת הלחמה והדבקה ניתן למנות:

● קשרים וראסטות הנוצרים בחיבורים בין השיער הטבעי לתוספות שיער בשיטת המדבקה.

● נזק אסתטי - חרוזי מתכת, חיבורי קרטין ומדבקות אשר מתחילים לבצבץ ולבלוט לעין חודש לאחר הטיפול.

● נפילות של יחידות שיער אשר יוצרות מבוכה רבה בקרב נשים מול חברות, בני זוג, לקוחות וכו'.

● תלישת שיער עקב כובד התוספות וכן במהלך טיפולי שימור ותחזוק התוספות. בטיפול התחזוקה מתירים ומחדשים את חיבורי התוספות ותהליך זה גורם ברוב הפעמים לקריעה ותלישה של קצוות השיער הטבעי בנקודות החיבור.

● אובדן שיער מתיחתי - מדובר בהתרקחות עקב מתיחת שורשי שיער מתמשכת אשר גורמת לשיער להישבר, להיקרע ולהיתלש.

● נזקי הדבק - בעת שימוש בתוספות שיער המודבקות לקרקפת באמצעות דבק ייעודי, עלולה להתפתח רגישות חריפה לדבק, אדמומיות, גרד, כוויות, זיהומים, יובש וגירוי.

ברק רוזיליו תוספות שיער. ברק רוזיליו,
ברק רוזיליו תוספות שיער/ברק רוזיליו
ברק רוזיליו תוספות שיער. ברק רוזיליו,
ברק רוזיליו תוספות שיער/ברק רוזיליו

אם כך, מה הפתרון לאלו הסובלות משיער דליל ומעוניינות ליצור נפח ומראה שיער מלא?

"אכן קיים פתרון טוב ואיכותי לתוספות שיער שניתן לחיות איתו ולהנות ממנו לטווח ארוך, שהופך לחלק מהשיער הטבעי." מציין ברק. "לפני 15 שנה התחלתי להתמקצע בתחום תוספות שיער, עוד כאשר היה שימוש נרחב בתוספות שיער עם דבק והלחמות מסורבלות לא בריאות לשיער. הדבר גרם ללקוחות אי נוחות, חוסר ביטחון וכאב רב. רציתי למצוא שיטה נעימה וטבעית שלא גורמת לנזק לאחר שימוש ממושך. למדתי באקדמיות הגדולות בפריז ובלונדון ונחפשתי לשיטה חדשנית ואיכותית - שיטת הקטיפה Velvet Touch."

תוספות שיער במגע מלטף - כי את הכי יפה כשנוח לך תוספות שיער בשיטת Velvet Touch מתבססות על שיטת תפירה מיוחדת על חוט דק ללא חיבורים, דבקים וחומרים כימיים שונים. מדובר בפטנט טבעי, אשר יוצר שילוב עדין וקטיפתי עם השיער הטבעי, לא מורגש במגע ולא נראה לעין, אינו מכביד על שורש השיער ומאפשר לשקם את השיער הטבעי בשימוש ממושך.

בשיטה זו אין היווצרות של קשרים וראסטות, מאחר ואין שימוש בדבק אשר מתחמם ונדבק לשיער הטבעי.

מהלך טיפול התחזוקה בשיטה זו גם שונה לחלוטין משיטות אחרות - בעוד בשיטות הלחמה והדבקה נדרש להסיר את כל הדבק, להתיר את הקשרים ולשים תוספות חדשות, בשיטת הקטיפה כל שנדרש הוא לשחרר את התוספות, להעלות אותן אל השורש ולקשור מחדש. מדובר בתהליך פשוט ולא מסורבל אשר עורך כחצי שעה בממוצע.

שיער טבעי בהתאמה אישית

ברק משתמש בשיער טבעי, 100% שיער אדם אשר אינו עבר הבהרות או צביעה אגרסיבית. השיער מגיע בהזמנה מיוחדת מכל קצוות העולם על מנת להציג מבחר רחב של גוונים ותנועת השיער. לפי כך, בחורות יוצאות עדות המזרח יקבלו על פי רוב שיער מזרחי או אסיאתי ואילו בחורות עם שיער בהיר יקבלו תוספות שיער ממוצא סלבי עם פיגמנט צהוב כמו רוסיה, אוקראינה ושוודיה. חשוב לציין כי ברק מעניק אחריות מלאה על תוספות השיער למשך שנה מתוך אמונה שלמה באיכות תוספות השיער שהוא מספק ללקוחותיו.

"במהלך עבודתי אני מקפיד מאוד על שני כללים עיקריים - הראשון הוא שמירה על שערה הטבעי של הלקוחה מתוך הבנה כי תוספות שיער באו לתת מענה לבעיה המשפיעה על תחושת הביטחון העצמי וההערכה העצמית ועל כן איני מוכן לעשות פעולה הפוכה. הכלל השני הוא יצירת מראה טבעי, כך שאף אחד לא יבחין כי מדובר בתוספות שיער."

האם נדרשת התנהלות שונה עם תוספות שיער?

" עם תוספות השיער מתנהגים בדיוק כמו עם שיער טבעי." מסביר ברק. "ניתן לעשות פן, בייביליס, לשחות בבריכה ובים וכו'. אני כן ממליץ על מברשת שיער מיוחדת לתוספות המאפשרת סירוק נוח מהשורש, אך הדבר אינו הכרחי. בלי קשר לתוספות - מלח וכלור גורמים לשיער להתייבש, לכן אני מנחה את כולן לשטוף את השיער במים מתוקים ישר אחרי ביקור בבריכה או בים ולא לתת למלח וכלור להישאר בשיער לזמן ממושך."

לסיכום, שיער שופע ובריא נחשב אחד האלמנטים המשפיעים לא רק על נראות חיצונית של נשים אלא גם על הערכה וביטחון עצמי. בבואך לעשות תוספות שיער חשוב לדעת את כל הסיכונים הקיימים בשיטות השונות ולהכיר את השיטה המומלצת ביותר לתוספות שיער - שיטת הקטיפה.

ברק רוזיליו נחשב לאחד הספרים ומעצבי השיער המובילים בתחום תוספות שיער, כאשר המספרה שלו, הממוקמת בבת ים, מהווה מוקד עלייה לרגל לאלפי נשים מכל ארץ אשר רוצות להנות מאמינות, שירות ואחריות ללא פשרות. לפרטים נוספים בקרו בעמוד הפייסבוק, באתר או שלחו הודעה בוואטסאפ.

מוגש מטעם ברק רוזיליו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully