וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצבר לקטנוע - מה שחשוב לדעת

מוגש מטעם SOS מצברים

עודכן לאחרונה: 18.5.2022 / 15:06

מתוך שלל הסוגים שנמצאים על המדף של מצבר לקטנוע, איך יודעים לבחור את המתאים ביותר? הכתבה הזו תעשה לכם סדר

מצבר - אילוסטרציה. Albert Lozano, ShutterStock
מצבר - אילוסטרציה/ShutterStock, Albert Lozano

מצבר לרכב משפחתי לא יתאים לקטנוע. יש לבחור עבור קטנוע את הדגם המתאים, מתוך שלל הסוגים שנמצאים על המדף של מצבר לקטנוע. אם אתם גרים ברמלה והסביבה חשוב שתדעו שאתם לא צריכים לבזבז הרבה זמן אם המצבר שלך סיים את חייו. אתם יכולים בקלות להנות משירות החלפה של מצבר עד הבית. תושבי שכונות רמלה והסביבה נהנים משירות החלפת מצברים ביעילות ובמקצועיות רבה. לפניכם מה שחשוב לדעת בנושא.

מצבר לרכב כאשר מדובר על מצבר לרכב הרי שיש מגוון של דגמים. יש מצבר פתוח ויש מצבר סגור - אלו שני סוגים עיקריים של מצברים לרכב. מצבר לרכב פתוח הוא מצבר שיש לבדוק בו את מי המצבר ויש למלא עם מים מזוקקים. מנגד מצבר סגור או אטום הוא מצבר אשר עובד על בסיס של ג'ל והוא לא דורש מילוי של מים. מצבר אטום הוא יקר יותר מפתוח.

מצבר לקטנוע

ואילו כאשר מדובר על מצבר לקטנוע הרי שיש להתאים את המצבר לנפח המנוע. כך למשל עבור מנוע קטנוע בנפח של 125 סמ"ק יש להתאים מצבר אחד, ואילו עבור נפח של 250 סמ"ק יתאים מצבר אחר. וככל שתתאימו בצורה טובה יותר בין הקטנוע שלכם למצבר - כך תהנו מאיכות גבוהה יותר ומתפקוד טוב יותר של הקטנוע.

אם אתם גרים ברמלה והסביבה אתם יכולים להנות משירות של החלפת מצברים ברמלה עד לבית, בצורה מקצועית ונוחה. הדבר מאפשר לכם לחסוך הגעה למוסך עם הרכב ובזבוז של שעות יקרות. מה גם שתושבים רבים באזור רמלה מתגוררים ביישובים ומושבים, ולכן אין עבורם זמינות של מוסך קרוב. ולכן האופציה העדיפה יותר במקרה הזה היא להזמין שירות מוסך נייד להחלפת מצבר עד הבית. שירות אמין ומקצועי של החלפת מצברים יספק לכם מענה לכל השאלות, יסייע לכם בבחירת מצבר שמתאים עבורכם, ותקבלו את כל המידע הדרוש לכם. תהנו גם מאיש מקצוע אמין שיבצע עבורכם את החלפת המצבר. מצבר לרכב או מצבר לקטנוע מזמינים כיום להזמין עד הבית עם SOS מצברים, הרשת המובילה למצברים. החברה פועלת במגוון סניפים, כמו גם מעניקה שירותי מצבר עד הבית דרך אתר האונליין שלה.

מוגש מטעם SOS מצברים
  • עוד באותו נושא:
  • מצבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully