וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדי סוברי: "משרד עו"ד הוא לא מספרה - הוא מחייב התייחסות אחרת"

עמיחי יעקבי, מוגש מטעם אדי סוברי

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 10:30

נוכחות מובילה בתוצאות החיפוש בגוגל, עמוד עסקי שמשדר הצלחה בפייסבוק, סרטוני תדמית מקוריים ועוד - משקפים בצורה נפלאה את המקצועיות, הניסיון, האישיות וההצלחות של המשרד, ומשכנעים את הלקוח שאתם הכתובת הנכונה ביותר עבורו

בשנים האחרונות יותר ויותר משרדי עורכי דין מבינים כמה כוח ופוטנציאל טמון בשיווק נכון ומדויק. השיווק הוא הגורם המשפיע ביותר על שורת הרווח של המשרד ומבדיל בין המשרדים המצליחים בישראל לבין כל השאר. היום ברור שכדי להצליח, חובה על עורכי הדין לטפח נוכחות מקצועית ברשת והם נעזרים ביועצים, סוכנויות דיגיטל, משרדי יח"צ ועוד.

ב-15 השנים האחרונות עו"ד אדי סוברי, שעומד בראש סוכנות דיגיטל ייעודית לעורכי דין, ביסס את מעמדו כאחד ממומחי הדיגיטל, השיווק והמכירות הבולטים והמוערכים בארץ. הצוות המקצועי של סוכנות הפרסום שלו מלווה את משרדי עורכי הדין הידועים והמצליחים בישראל.

"יש משרדי פרסום מצויינים שמנוהלים על ידי כישרונות נהדרים. אבל יש הבדל עצום בין קידום ושיווק מוצלח של מסעדת סושי, מספרת יוקרה או מותג נעליים - לבין קידום ושיווק נכון ומדויק של עורכי דין.
יש מעט מאוד אנשי שיווק שמבינים לעומק גם את "עולמם" של עורכי הדין, את השפה המשפטית, אופי השירות, מורכבות ניהול משרד עורכי דין וכמובן - את כללי האתיקה החלים על עורכי הדין. כאיש שיווק שמלווה עורכי דין שנים רבות בכל הפלטפורמות (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, וידאו, מכירות ועוד), כעורך דין בעצמי וכמי שעמד בראש הוועדה לשינוי כללי האתיקה (פרסומת) - אני מביא עימי את כל היתרונות האלה".

ואכן, משיחה עם לקוחות רבים של הסוכנות, הם שמחים להעיד שמדובר במקצוען בתחומו - שחתום על מאות קמפיינים מוצלחים (בגוגל, בפייסבוק, בטאבולה ועוד). בנוסף אדי מוביל בעוצמה 3 קבוצות נטוורקינג של עורכי דין, הוא מרצה מבוקש, ייסד ובנה עשרות רבות של אתרים משפטיים בולטים - בראשם אתר הפורומים המשפטיים (LawForums) - פורטל משפטי גדול ופופולרי (מאז 2006).

"אני אלחם כדי שהשמצה נגד לקוח שלי 'תיעלם' מהרשת"

סוברי מנהל מוניטין של עורכי דין ברשת ובין היתר עוזר לעורכי דין להתמודד עם השמצות ברשת ועוד. "אחד הנושאים שקרובים אליי במיוחד הוא הטיפול בלקוחות שהמוניטין שלהם נפגע "בזכות" כתבה משמיצה - ולא אחת הייתי מכנה אותה כתבה מרושעת - שפורסמה ברשת וגורמת להם נזק. לצערי הקלות הבלתי נסבלת שבה ניתן להוציא לשון הרע ולרסק שם טוב שנבנה במשך שנים רבות - היא איומה ממש.

בכל פעם שאני בונה תוכנית אסטרטגית שבה יחד עם הלקוח אנחנו הופכים להיות אדריכלים של תוצאות החיפוש של אותו לקוח או שם הפירמה שלו - אני מתרגש מחדש. חשוב שנזכור, תוצאות החיפוש של השם שלנו בגוגל הן הנכס הדיגיטלי שהכי חשוב לטפל בו".

עו"ד אדי סוברי. יח"צ,
עו"ד אדי סוברי/יח"צ

בנייה של נכסים דיגיטליים כגון מאמרי תדמית, ראיון אישי, תוכן מקצועי, המלצה חמה, סרטון וידאו מושקע וכו' - כשכל אחד מהם מעצים את הלקוח בצורה מקצועית, מתוחכמת ומגוונת - ובהמשך הקידום של אותם נכסים לראש תוצאות החיפוש בגוגל תוך דחיקה של התוצאות המשמיצות היא אתגר בו אדי סוברי מוצא אתגר אישי וסיפוק.

"בסופו של יום הלקוח נרגע, ובמקום שתוצאה מכוערת תקשט את תוצאות החיפוש בגוגל, הרשת מספרת סיפור אחר - סיפור הצלחה! כשאנחנו מאפשרים לפחות ל-4 תוצאות מעצימות לדחוק כלפי מטה את התוצאה המכפישה - היא מאבדת את הכוח שהיה לה, ונותרת דהויה וחיוורת נטולת אותו עוקץ ארסי וקטלני שהיה בה קודם.

הרגשת ניצחון מגיעה במלוא העוצמה כשלקוח - שהגיע אליי כדי שנטפל בתוצאת חיפוש פוגענית - מספר לי אחרי שנה או שנתיים שהוא קלט לקוח חדש ומשתלם במיוחד, וכל זה לא היה קורה אלמלא היינו "מהנדסים" את תוצאות החיפוש ומאפשרים ללקוחות פוטנציאליים להתרשם באמת מהיתרונות שלו. מעז יצא מתוק".

אדי סוברי: "ההצלחה של הלקוחות שלי גורמת לי לאושר גדול"

אדי לא מוותר על "שעת" הבוקר שלו, עם ספר וקפה משובח. "היום שלי נפתח כמעט תמיד באחד מבתי הקפה הנפלאים של תל אביב, הרבה לפני המולת היום. אני לוקח איתי ספר מעורר השראה/ספר על התפתחות אישית או עסקית/ספר שעוסק בשיווק ומכירות - וקורא בעיון במשך שעה לפחות (יש לי יעד מינימלי של קריאת ספר 1 לפחות מידי שבוע). הרגעים האלה הם החמצן של היום, אני לא מוותר על כך.

בשבילי כל יום הוא מתנה שמגיעה הבטחה גדולה וקסם מיוחד. אני נהנה מאוד ממה שאני עושה, אוהב את הצוות שלי והלקוחות שלי - ובעיקר מתרגש מהתרומה הגדולה שיש לעשייה שלי על ההצלחה העסקית, המקצועית והתדמיתית שלהם".

עמיחי יעקבי, מוגש מטעם אדי סוברי
  • עוד באותו נושא:
  • עו"ד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully