וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים בר מצווה: חוויה לכל המשפחה בצפת

מוגש מטעם מרכז אסנט

עודכן לאחרונה: 25.5.2022 / 11:22

במהלך השנים האחרונות יותר ויותר אירועי בר מצווה עוברים מאולמות האירועים לסמטאות העתיקות, בתי הכנסת והסיורים הקסומים, כשגם הקורונה הובילה להתחזקות המגמה

אם בעבר היה מקובל לעלות לירושלים ולקיים את טקס הבר מצווה בכותל, העיר צפת מתגלה כאטרקציה לא פחות גדולה וככוכב העולה בתחום הבר מצוות! במרכז אסנט מזמינים אתכם לבר מצווה קסומה בצפת העתיקה.

"בכל שבוע אנחנו פוגשים משפחות רבות מהגליל בפרט ומכל רחבי הארץ בכלל, משפחות שבאות לחגוג את בר המצווה לילדם היקר בקסם של צפת עם הצוות המקצועי שלנו" מספר אייל זוכמן המרכז את תחום ארועי הבר מצווה במרכז התיירות אסנט בצפת.

מרכז אסנט בר מצווה בצפת. יח"צ,
מרכז אסנט בר מצווה בצפת/יח"צ

במרכז התיירות המוביל בצפון- אסנט, בונים את פעילות בר המצווה בהתאם לצרכים ולרצונות המשפחה, כאשר זה גם העוגן של הפעילות: "המטרה להתחבר למשפחה, לתת לה לחגוג על פי העוגנים שלה, בפרטיות מלאה. תבין בשום מקום בארץ אתה לא מקבל בית כנסת היסטורי עתיק עם סיפורים שורשיים כמו בית הכנסת אבוהב, הארי וכו' כאן בצפת לאירוע פרטי של המשפחה, כאן זה אחרת- אנחנו מאפשרים את זה באהבה גדולה" מסביר דן מרנץ מאסנט.

את הטקס בבית הכנסת עוטף תוכן רב בהתאם לצרכי המשפחה: ארוחת בוקר, סיור מנגן קסום בסמטאות העיר העתיקה, תהלוכת בר מצווה, ארוחת צהרים, סדנאות, הרצאות והיריעה ארוכה באורך הדימיון, "האווירה של הביחד, ההתאמה למשפחה והפרטיות המלאה הם העוגנים שהופכים את פעילות בר המצווה שלנו לאטרקציה מובילה ומשמעותית" מוסיף זוכמן שיסייע לכם גם לבנות את התוכן מסביב, ימליץ על נותני שירות המתאימים לצרכים שלכם מבחינת כשרות, סגנון, מספר אנשים, מיקום וכדומה.

מרכז אסנט בר מצווה בצפת. יח"צ,
מרכז אסנט בר מצווה בצפת/יח"צ

אלינור שחגגה לבנה בר מצווה עם מרכז אסנט בצפת סיפרה: "מהרגע הראשון הבנתי שבחרתי נכון, העיר צפת מביאה קסם מדהים, בתי כנסת מרהיבים, סמטאות קסומות ואווירה ייחודית. אנחנו משפחה שבחציה דתית ובחצייה לא, האפשרות לקיים את האירוע בפרטיות מלאה בהתאם לרצונות שלנו יצרה התאמה לכלל המשתתפים באירוע. זו בהחלט חוויה שתלך איתנו לכל החיים"

אגב, גם אם אתם רוצים לישון בצפת במרכז התיירות אסנט תוכלו למצא את מלון הבית בצפת- מלון תל אביב לשעבר, ברמת 3 כוכבים כאשר הקונספט הינו חופשה עם ערך מוסף וחוויה. כמו כן, גם ללינה ברמה גבוהה יותר יוכלו לדאוג לכם במרכז התיירות אסנט כחלק משיתוף פעולה עם מלון הבוטיק וילה גליליי, מתחמי צימרים ומלונות נוספים.

מרכז אסנט בר מצווה בצפת. יח"צ,
מרכז אסנט בר מצווה בצפת/יח"צ

מרכז התיירות אסנט הינו מוקד תיירות גלילי המקיים מגוון ענק של סיורים, הרצאות, סדנאות ותכנים. החל מסיורי סליחות, סיורי עששיות, סיורים קולינאריים, סיורים מנגנים בעיר העתיקה, סופי שבוע קונספט בתחומים שונים, אירועים בחגי ישראל וכו'.

מרכז אסנט צפת, רחוב הארי 2, טלפון: 0773601100

מוגש מטעם מרכז אסנט
  • עוד באותו נושא:
  • בר מצווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully